פרק 46

3.7K 175 434
                                    

לעשות את זה נכון
________________

נ.מ דניאל:

פקחתי את עיניי וראיתי את הדבר הכי יפה שקיים בעולם הזה.. אתם מנחשים?

זה דילן!

איך לא עשיתי את זה קודם? אז מה אם הוא כועס, זה גם החדר שלי כמו שזה שלו. יכולתי לראות את זה כל בוקר אבל במקום זה בחרתי להתחבא בבית שלי. איזה בזבוז.

חייכתי כמו אידיוט בזמן שהוא שתה את כוס הקפה שלו, בלי חולצה.. ובלי לשים לב בכלל שהוא מרים גבה בזעף.

"למה אתה בוהה בי?"

אתה באמת שואל, דילן?

ניערתי את ראשי והבטתי בשעון, השעה הייתה כבר כמעט שמונה, אני צריך להתארגן מהר לשיעור. לא היו לי עוד בגדים כאן, הכל עדיין בבית כולל המדים של הפנימיה. היה לי רק ג'ינס שהבאתי להחלפה אתמול אבל כל החולצות זקוקות לכביסה.

"אני צריך חולצה.." אמרתי בחוסר ביטחון שהורגש אצלי בזמן האחרון.

הוא הביט בי וגלגל עיניים כשחיפש משהו בארון, וזרק אליי חולצת טי שירט שחורה. למה הוא מתנהג אליי ככה אם הוא אומר שאנחנו זוג? שאני שלו..? אין לי מושג אבל אני כבר החלטתי.. אני הולך להחזיר אותו אליי. כי אני לא יכול יותר ככה, זה קשה לי מדי ואני אוהב אותו. אני אשאר לישון כאן מעכשיו, אני רק צריך לקחת מהבית את הדברים שלי ולהחזיר אותם לכאן.

_______

"מסיבה, היום בעשר במרתף, תגיעו." פיטר לחש לי מהשולחן שלפניי. "בואו נלך כולנו!" ליאם משך את שיין מצד אחד ואותי מהצד השני. "לא תודה." רטנתי. לא מתחשק לי ללכת לשום מסיבה, לפחות לא בזמן הקרוב.

"דרך אגב, שמעתי שאתה גיי." פיטר שוב רכן עם כיסאו לאחור לכיווני וחייך אליי עם קריצה. כבר אין לי כוח להסביר את עצמי אז פשוט לא עניתי וחיכיתי שהשיעור כבר יתחיל כי המורה הזאת מאחרת.

"היי דילן." שמעתי את ליאם אומר והסתובבתי לאחור. דילן עמד והביט בי מופתע, הוא רגיל שאני יושב מקדימה עם ג'יידן בזמן שאנחנו רבים. אבל לא היה לי כוח יותר לריב, רציתי אותו בחזרה.

הוא התיישב בלי לומר דבר והמורה נכנסה.
דילן יושב לידי, מתי הוא ינשק אותי כבר?

"בשבוע הבא יהיה לכם מבחן על כל החומר, אז תקשיבו טוב בשיעור הזה כי אתן דגשים." כבר הזכרתי שאני גרוע גם בגאוגרפיה?

"אז נלמד כולנו ביחד?" ליאם שאל בחוסר טקט עם חיוך, כשעמדנו יחד עם שיין ודילן. זה הגיוני ששניהם שונאים אותי בבת אחת?

"אני לא פנוי." שיין גלגל עיניים ונעץ בי מבטים. הוא לא מתכוון להתנצל בחיים?

פתאום ראיתי את דילן מתקרב אליו ועומד מולו, "למה אתה מתנהג כמו אידיוט? דניאל לא עשה לך כלום אז שלא תעז להתעלם ממנו."
אני לא מאמין שדילן אמר לו את זה עכשיו.
למרות שהאירוניה כאן היא שדילן בעצמו מתעלם ממני.

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now