לילה טוב
_________נ.מ דניאל:
"היא אמרה שהיא רוצה שנהיה חברים." שיין רטן. "מה?" שאלתי בחוסר ריכוז.
"אליס, הצעתי לה שנחזור להיות ביחד והיא אמרה שזה לא מתאים לה יותר. נו באמת." הוא התעצבן וצחקתי, "תעבור הלאה, שיין, עברו שישה חודשים." לעזעזל הוא עקבי.חיפשתי את דילן כל היום אבל נזכרתי שיש היום משחק לנבחרת הפוטבול הדפוקה. בעצם היא כבר לא דפוקה כי דילן שם. ג'וני יכול להיות דפוק במקום אחר.
אתמול דילן לא הסכים שניפגש, הוא אמר שהוא לא עושה סקס לפני משחק. זה כל כך שקר אבל שיהיה, אני לא רוצה ללחוץ עליו.
למרות שאז במסיבת הבריכה, הייתה לי תחושת בטן קטנה שדילן באמת מרגיש אליי משהו. אני אולי דמיינתי את זה אבל זה קשה שלא לקוות. הרגשות שלי כבר מתחילים להעלות שלב, אני מרגיש פרפרים בבטן בכל פעם שאני איתו, אפילו כשאנחנו רק מדברים, אפילו כששיין וליאם נמצאים באותו החדר, הפרפרים לא עוזבים.
אני לא יודע עוד כמה זמן אני אצליח להחזיק את עצמי, כי אהבה שהיא לא הדדית זה בהחלט דבר כואב.
________
"היי ג'יידן, למה לא באת למסיבה?" שאלתי כשהוא נכנס לחדר. הוא נאנח, "העדפתי שלא." "למה?" המשכתי לחקור.
"בגלל שרבתי עם המארחת.." הוא גיחך.
"המארחת..? מי, אליס?" הוא הנהן.
"למה רבת עם אליס?" שאלתי בחוסר הבנה.
"כי נפרדנו.." מה לעזעזל?? "הייתם זוג?!"
הוא צחק, "כן.." מה מצחיק?"למה לא סיפרת לי? ממתי? וכמה זמן?" יריתי עליו שאלות והוא חייך, "לא סיפרתי לך בגלל שאתה חבר טוב של שיין."
"הא.." אמרתי והבטתי לריצפה, "אבל.. זו זכותך, הם לא ביחד כבר המון זמן.."
"אני יודע, לא ידעתי איך תגיב לגבי זה." הוא אמר באנחה, "ולגבי הזמן, יצאנו ארבעה חודשים." , "זה המון! בחיים לא יצאתי עם מישהו כל כך הרבה זמן!" התפעלתי ממנו. "אממ מישהי." תיקנתי את עצמי וג'יידן גיחך.
"מי יודע, אולי זה עוד יקרה בשבילך."
כן, בטח.._______
המשחק התחיל וכולנו הרענו לדילן. ממתי הוא נראה כל כך טוב במדי הפוטבול שלו?
אני מניח שכל המשחק הייתי שקוע בדילן אז לא שמתי לב שהם ניצחו, רק עד שהוא הביט בי בפתאומיות והסטתי את מבטי בבהלה.
כשהמשחק נגמר, החברים החליטו שנרד למגרש ונשבח את דילן, או מה שזה לא יהיה, על הנצחון. אבל מה שרציתי לעשות היה לקפוץ עליו ולחבק אותו, מה שאני לא באמת יכול לעשות. אז מה שעשיתי היה רק להביט בו ולחייך אליו בחזרה. ג'וני ודין עומדים לצידו וזה מעצבן, אני שונא את שניהם. הוא תמיד איתם- גם בבר כשהוא עובד וגם בנבחרת הפוטבול, ואליי אין לו זמן.לעזעזל, אני לא יכול פשוט לשנוא אותו כמו שאני שונא אותם?
הכל היה הרבה יותר פשוט.חזרנו אל המעונות אחר כך, בעוד הרגשתי רטט בנייד והסתכלתי.
YOU ARE READING
One Kiss (boyxboy)
RomanceCompleted דניאל בן ה17 לומד ומתגורר בפנימיית וודסייד שבקליפורניה יחד עם חבריו. הכל מעולה בסך הכל, עד שמגיע בחור חדש ויפה תואר לפנימיה, שמשובץ לגור בחדר של דניאל, ודניאל ממש לא מרוצה מזה. דילן בחור פלרטטן ומסתורי שתוך רגע הופך לאהוב על ידי כל התלמידי...