פרק 52

3.8K 165 237
                                    

הוא חזר
_______

נ.מ דילן:

"מה יש לך? אתה נראה חיוור." דין אמר לי באמצע המשחק. לא הצלחתי להתרכז במשחק בגלל מה שקרה לפני שעתיים. הוא חזר, והוא זוכר מה אני חייב לו.

"דילן, תתרכז." ג'וני אמר לי והנהנתי, ניערתי את ראשי ממחשבות מיותרות וניסיתי לחזור להתמקד במשחק, מה שהיה קשה כי חשבתי רק על המנהל המזדיין. חשבתי שהכל נגמר, שלא אצטרך לדאוג לגביו יותר. אבל הוא חזר.

"דילן!" המאמן צעק לי ופתאום הרגשתי סחרחורת וראיתי מטושטש. הרגשתי שאני כמעט נופל אבל החזקתי את עצמי.
"בוא." ראיתי את ג'וני מולי, הוא הניח עליי את ידו והתקדמנו אל הספסל.

"תכניס את בראד במקומו, הוא לא מרגיש טוב." ג'וני אמר למאמן ונתן לי בקבוק מים. לא הייתי צריך לדבר, הוא כבר ידע מה הרגשתי. הוא גם ידע ששנאתי לשבת על הספסל ולא לשחק, שנאתי להפסיד אימון או משחק, שנאתי להרגיש חסר אונים כשכולם משחקים ואני לא יכול לעשות כלום. אבל הרגשתי באפיסת כוחות ולא רציתי להודות אפילו בפני עצמי שזה בגלל החרדה שהרגשתי משובו של המנהל.

_______

"מה קרה לך? אתה מרגיש טוב?" דניאל שאל כשהמשחק נגמר. "כן, אני בסדר עכשיו." חייכתי וחיבקתי אותו. אתעסק בבעיות שלי אחר כך.

ג'וני ודין עמדו לידנו, ג'וני כבר לא מתעצבן כשהוא רואה אותנו ביחד אבל הוא עדיין לא מקבל אותנו. "נזכרתי במה שרציתי לספר לכם." דין אמר, מחכה שהפעם לא נקטע אותו.

"קדימה, דבר." ג'וני אמר לו בזמן ששתה מבקבוק המים.

"המנהל חזר, ראיתי אותו." דין השיב וכולם הביטו בו. לעזאזל הייתי צריך לתת לו לדבר קודם, לפחות הייתי מוכן או שהייתי מתחמק מהמנהל עד שאחשוב על משהו.

"לעזאזל, זה אומר שהחוקים חזרו?" בראד שאל, נדחף לשיחה. "כן.." דין נאנח, מבין שהוא לא יכול לבלות עם צ'לסי יותר במעונות.

לג'וני לא היה אכפת וגם לדניאל לא. אין להם סיבה לפחד משום חוק כנראה. ואני אעשה הכל כדי שיחשבו שגם לי לא אכפת.

"מה דין, מי ירביץ לך במיטה עכשיו?" ג'וני צחק בקול יחד עם בראד. דין הסתכל עליי כאילו מתחשק לו להרוג אותי ואני רק משכתי בכתפיי, מודה לו שלא סיפר לגבי דניאל.

"מזל ששנינו בנים, נכון דילן?" דניאל שאל בחיוך מתוק ואמיתי. חייכתי אליו בחזרה והנהנתי, "מזל."






נ.מ דניאל:

"אבל למה שיהיה משהו מוזר למעלה? לדילן אין את זה וגם לי לא." שאלתי מבולבל. ליאם השתנק, כמעט נחנק מהשניצל שלו. מה אני יכול לעשות? התמונה ההיא לא יוצאת לי מהראש. ובטח שלא הסרטונים שראיתי אתמול, עם כל המכות והחבלים.. זה היה נורא. מה אם דילן ירצה לעשות לי את זה? אבל הוא כזה עדין, והוא גם אמר שהוא לא מתכוון להכאיב לי.

One Kiss (boyxboy)Where stories live. Discover now