6 BÖLÜM:KAMP

579 22 3
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda Aras'la burun burunaydım. Kolları beni sıkıca sarmıştı. Koltuk küçük olduğu için bedenlerimiz birbirine değiyordu.

Azra birden içeri girince korkmuştum.
İçeri "Oha" diye dalmıştı. Bu sesi duyan Kuzey'de gelmişti. Ikiside bizim o halimizi görmüştüler.

Aras gürültüden gözlerini açmıştı. Ellerini benden çekip kalkacakken yere yapıştı. Ellerini saçlarının arasına daldırıp alttan bana hafifçe gülümsedi.

Azra gelmeseydi biraz daha onu incelemek isterdim. Ama çok istersin olmaz işte.

"Hadi kalkın artık. Bir saatte okulda olmalıyız."

"Ben duş alsam iyi olacak" diyerek yerden kalktı. Banyoya doğru ilerledi.

Azra hemen yanıma geldi. "Naptınız dün gece?"

"Ne yapmamızı istiyordun Azra? Uyuduk sadece başka bişey yok"

"Tamam ya sen buraları topla ben kahvaltı hazırlayim"

Ben dün gece intikam için babamı öldürmek isteyen adamla sarılarak uyumuştum. Neyse bunları düşünmek istemiyorum.

Yüzümü yıkamak için banyoya girdiğimde karşımda belden aşağısı havluyla sarılı olan, üst tarafı tamamen çıplak olan Aras'ı görünce çığlık atmıştım. Kaslarını ilk defa bu kadar yakından görme fırsatım olmuştu.

"Süzmen bittiyse bir zahmet çık da üstümü giyineyim"

"Ne süzcem seni, yüzümü yıkamaya geldim"

"İstersen kalabilirsin yani beni izleyebilirsin."

"Ukala" diyerek kapıyı açıp çıkmıştım.

Mutfaktan "yemek hazır" diyen Azra'nın sesini duymuştum.

"Geliyoruz, yani geliyorum"

Masaya oturduğumda masayı süzmüştüm. Herşey eksiksiz gözüküyordu. Azra çok güzel yemek yapardı. Ama ben yumurta bile kıramazdım.

***

Okula geldiğimizde bize içinde çadır olan büyük bir çanta vermişlerdi. Neredeyse benim boyum kadar vardı ve eşyalarımızın içine konulması söylenmişti.

Bizi bahçeye toplamıştı. Okul müdürü:
"Çocuklar en öndeki öğretmenlerimizin arabalarını takip ederek gidebilirsiniz, hepinize iyi eğlenceler."

Herkes arabalarına doğru ilerlediler.
Ben Azralar 'ın arabasına ilerlerken Azra kolumu kavramıştı.

"Nereye?"
"Kampa"

"Bizim araba dolu, seni Aras bekliyor. Bak arkada"

O tarafa doğru baktığımda Aras boş gözlerle bana bakıyordu.
Malesef yine ona kalmıştım.

Kapıya açıp oturmuştum. Arabalar hareket edince Aras'ta gaza basmıştı.

"Arka koltukta yiyecek bişeyler var istersen ye"

"Hayır istemiyorum"

Dün ki sarılarak uyuduğum Aras'la şimdi karşımda araba süren Aras çok farklıydı.

Ormanlık bir alana girmiştik. Şehirden çıkmamıştık ama uzaklaşmıştık. En son bu olanlardan sonra belki de biraz kafa dinlemiş olacaktım.

Ormanın içine daha fazla girmiştik. Ve arabaların sağa doğru sinyal verip durduklarını gördüm ve Aras'ta arabayı stop yaptırdı.

Arabadan indiğinde bagajı açıp boyum kadar iki çantayı da çıkarmıştı. Ben kendi çantamı alıp sırtıma takmıştım.

Adem hoca düdükle birlikte hepimizi bir araya topladı. Çadırları açıp yapmamızı istedi.

TEHLİKELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin