Yüzümde hala şaşkınlık ifadeleri dururken sınıfa girip sırama oturdum.
Azra beni dürterek dönmemi sağladı.
"Duydun mu olanları?
"Duymadım. Gördüm"Aras'la Merve sınıfa el ele girmişlerdi. Ciddi ciddi çıkıyorlardı. Yani ben Aras'ın geçici bir hevesi sanmıştım. O gün onları öyle görünce.
Ah evet doğru. Bugün antremanlara başlıyorduk. Bakalım bu sefer nasıl olacaktı. Voleybolu gerçekten çok seviyordum. Ve güzel de oynuyordum. Ama bu sene oynamayacağımı zannedip yazın ilgilenmemiştim.
Birdaha ki ders edebiyat sınavı vardı. Ama ben hiç çalışmamıştım. Kağıdı önüme koysalar bön bön bakarım yani.
Allah'tan Ufuk az da olsa anlıyor edebiyattan. Kurtarsa kurtarsa o kurtarır.Zil çaldığında çantamdan kalemimle silgiyi çıkardım. Hazır olmak gerekirdi.
"Ufuk bana biraz yardımcı olursun değil mi?" Dedim kendimi acındırarak.
"Tamam ama bu sefer karşılığında bir şey istiyorum."
Evet anlamında kafamı salladım.
"Bu akşam kulüpte toplanıyoruz. Azralar herkes geliyor. Seninde gelmeni istiyorum."
Çokta zor bir şey değilmiş. Kafamı olumlu anlamda gülümseyerek salladım.Hoca hızlıca sınıfa girip kağıtları dağıtmıştı. Ufuk bana göz kırparak kağıdına baktı.
Gerçekten hiç bir şey anlamıyorum. Kağıt öylece sıranın üzerinde dururken gözlerim etrafa kaymıştı. Aras bile tıkır tıkır çözüyordu. Ufuk hızlıca kendi kağıdını bitirip kağıdına benim ismimi yazdı. Ve hızlıca benim kağıdımla değiştirdi. Ve benimkinden farklı yazı yazdı.
Sınavını bitiren çıktığı için sınıftan çıktım. Spor salonuna inip şortla tişörtü giydim. Hocanın yanına gittim. Antrenmanlara başlamak için. Ama spor salonu şuan boştu. Ta ki arkamdan bir top sesi yankılanana kadar.
"Çok iyi oynuyormuşsun"
Sesin geldiği tarafa döndüğümde sesin sahibinin Merve olduğunu gördüm."Ne istiyorsun?" Dediğimde suratında alaycı gülümseme vardı.
"Kapışmak. Tamam bu okulda birinci olabilirsin ama artık ben varım.!"
Diyerek elindeki voleybol tonunu hızlıca bana fırlattı. Topu havada yakaladığımda o arkasını dönüp spor salonundan çıkmıştı.***
Anteramanları yaptıktan sonra çok yorulmuştum. Okuldaki duş salonuna girip duş aldım. Tam okulun bahçesinden çıkarken Ufuk kolumu tuttu.
"Eve gidip hazırlan akşam almaya gelirim."
Ah ben onu tamamen unutmuşum.
"Tamam" diyerek okulun bahçesinden ayrıldım.
Aras ve Merve arabaya biniyorlardı. Bence ikiside birbirlerini bulmuşlar. İkiside çıkarcı.***
Üzerime siyah ince askılı mini bir elbise giyip koyu göz makyajı kırmızı bir ruj sürüp saçlarımı da düz bir şekilde salıp aşağı indim.
"Ne güzel olmuş benim prensesim"
Diyerek beni etrafımda döndürdü teyzem."Sen de gelmiyor musun?"
Sordum ona siyah ayakkabılarımı giyerken."Sen git ben gelirim kulübe"
Kapı çaldığında teyzemi öperek çıkarken beni durdurdu.
"Ufuk neden geldi?. Aras nerede"
Ne diyeceğimi bilmezken gözlerimi kaçırdım."Aras'ın işi var da o yüzden."
"Kıskanmıyor herhalde seni eski sevgiliden"
Hayır anlamında kafamı salladım.
Ufuk'la teyzem iyi anlaşırlardı. Onu da çok severdi. Ufuk'a öpücük yolladıktan sonra beni de öptü.Hızlı adımlarla arabaya doğru ilerledim.
"Ne kadar şanslıyım. senin gibi güzel biri bu gece bana eşlik edecek."
Hafif gülümseyerek arabaya bindim."Defne abla gelmeyecek mi?" Bir yola bir de bana bakarak sordu.
"Sonradan gelecekmiş""Müzik açayım mı?"
"Geldik sayılır."Geldiğimizde Ufuk arabadan inip benim kapımı açtı.
Anahtarı kenarda duran adama fırlatıp elini bana uzattı. Ama ben gülümseyerek koluna girdim.İçeri girdiğimiz zaman Kuzey ve Azra karşımda ki barmen masasında bir şeyler içiyorlardı. Yanlarına doğru ilerlerken gözüme Aras'la Merve takıldı. Merve gülerek bir şeyler anlatıyor Aras'ta onu dinliyordu.
"Hoşgeldiniz maviş"
İkisinide öptükten sonra sesli müzik çalmaya başladı.
"Defne abla yok mu? O kaçırmazdı böyle şeyleri."
"Hiç kaçırır mı? Gelir az sonra"Kulübe girenlere bakarken Koray ile Selin'in geldiğini gördüm. Direk Araslar'ın masaya doğru ilerlediler.
"Dans edelim mi?" Diyerek viski bardağında ki son yudumu içti.
"Ufuk şuan hiç iyi değilim belki sonra"Ufuk'a Aras olayını anlatmam gerekti. Yoksa teyzem gelince herşey karışacaktı.
"Ufuk, teyzem beni Aras'la birlikte sanıyor. Ben sabah uyurken Aras gelmiş. Sevgilisiyim diye tanıştırmış kendisini. Ya lütfen bir sorun olmasın." Gülümseyerek ona baktım.
"Sonra konuşuruz. Bu gece sadece senin için dayanabilirim."
Hafifçe kafasını sallayarak gülümsedi.Arkamdan biri ellerini belime sardı.
"Merhaba sevgilim" yanağıma bir buse öpücük bırakarak.Ellerini belimden çekerek ittirdim. Öptüğü yanağı elimle sildim.
"Ne yapıyorsun sen?"
Derken ellerimle onu ittim.
"İnsan sevgilisine sarılamaz mı?"
Yine o pis sırıtışlarını yaparak.
"Bak senin sevgilin orda" Derken Merve'nin orada olmadığını farkettim.
"Merve yok. Bir işi çıktı."Kapıdan teyzemin girdiğini gördüm. Yanımıza doğru geliyordu.
"Evet gençler nasıl gidiyor?"
Bize bakıp gülerek demişti.
"idare eder." Dedi Ufuk sıkıldığını belli ederek.
Tam o sırada romantik dans müziği çalmaya başlamıştı.
"Benimle dans eder misin prenses?"
Elini bana uzatıp.
Bende evet dercesine elini uzatmak zorunda kaldım.
Teyzemin önünden geçerken durdurdu beni.
"tabi sizde izin verirseniz"
Teyzem gülerek evet dedi. Dünden bayılıyordu zaten.Aras beni ellerimden tutup ortaya doğru çekti. Belimden tutup kendisine yakınlaştırdı.
"Bu seninle ilk dansımız" dedi bana bakıp gülercesine.
"İlk ve son" olarak düzelttim lafını. Ama yine gülerek karşılık verdi.
"Nasıl yapıyoruz bunu" diye soruverdi.
"Neyi?"diye karşılık verdim.
"Birbirimizden bu kadar nefret etmemize rağmen yine birlikte olmayı"
Dedi ve beni birden kendine çekti.
"Benden bu kadar nefret ediyorsan uzak dur."
Yanımızda Merve'yi görünce biraz şasırsam da belli etmemeye çalıştım."İzin verirsen sevgilimi istiyorum"
Diyerek gülmüştü. Sonra Aras elini benden çekti ve bende teyzemin yanına gittim."O kız kim?"
"Şey o mu? O Aras'ın kuzeni teyzoş"
Yalan söylemeyi bir de becerebilsem.
"Teyzoş gitsek mi artık?"
"Eğlence daha yeni başlıyor"
Dans bittikten sonra Aras ve Merve yanımıza geliyorlardı. Evet şimdi kesin bittim ben kesin."Irmak ne genç ve güzel teyzen varmış."
"Çok teşekkür ederim canım. Aras kuzenin nekadar tatlıymış."
Eyvah! Bittim ben.
"Kuzen mi? Yanlış anlaşıldı galiba ben Aras'ın kız arkadaşıyım." Elini tutarak söylemişti bunu.
"Kız arkadaşı mı? Irmak bana bir açıklama yapacak mısın?"Geciktiği için çok çok çok özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Teen FictionBabasının intikamını almak isteyen yakışıklı bir erkek. Babasını o intikamdan korumak isteyen güzel bir kız. Sizce hangisi kazanır? İntikam mı? Aşk mı? -Her aşk diğerinin intikamıdır aslında...