"Irmak hadi kalk yavrum"
"Off dadı bir dakika daha lütfen"
"Hadi kızım okulun ilk gününden geç mi kalacaksın?"
Kalkar kalkmaz babamın yanına doğru yürüdüm.
Zaten hep ilk kalkdığımda babamın yanına giderdim. Çünkü beni sabah öperek uyandıran bi annem yoktu.Beş yaşımdan beri hep dadım yani Hafize sultan uyandırırdı. Babamdan başka kimsem yoktur.
Babam kahvaltısını yapıp çoktan çıkmış. Bu aralar şirketin yoğun olduğunu ve bazı işlerin yolunda gitmediğini biliyodum. Bu yüzden babamla aynı evde Yaşamımıza rağmen görüşemiyoduk diyebilirim.Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım ve duş alıp yatağımın üstünde duran okul kıyafetlerime göz gezdirdim. Saçlarımı kuruladıktan sonra beyaz lacost tişörtümü hafif kabarmış saçlarımdan geçirdim sonra altıma dizlerimin üstünde olan açık kahverengi şort eteğimi giydim.
Ve hazırdım hergün evden çıkarken yaptığım şey Hafize sultanı öpmekti onu öpmeden çıkarsam çok kızardı. Onu öptükten sonra bahçeden yavaşça giderek tarık abinin sesini duydum.
"Günaydın ırmakcım"
"Günaydın tarık abi"
Tarık abide çocukluğumdan beri bu evdeydi.
Arabanın kapısını açıp bindikten sonra herzamanki gibi Tarık abiden güzel bir müzik istedim.
Kafamı camın kenarına yaslamış uykuya dalmışım.En son hafif bir dürtülmeyle uyandım.
"Geldik ırmakcım hadi uyan"
Gözlerimi açtığımda okulun önündeydim.
"Güneş koleji"
Bu kolej kuzeylerindi.
Kuzey, benim en yakın arkadaşım olan Azra ' nın sevgilisiydi.Gözlerim Azrayı arıyodu. Ve bizim grubun toplandığını gördüm Azra da bana doğru koşarak geliyordu. Kesin bi olay vardı yoksa yanıma koşarak gelmezdi.
"Günaydın mavişim"
Bana hep öyle seslendirdi.bende ona kızılım diye çünkü saçları bildiğimiz kızıldı.
"Günaydın kızılım"
"Olaylar olaylar"
"Yine ne oldu?"
"Okula yeni çocuk geliyomuş,çok yakışıklı diyolar."Tamam canım da sen niye bu kadar mutlusun ki senin sevgilin var zaten."
"Biliyorum zaten off ırmak ya kendim için değil herhalde senin için""Ya ilk günden moralimi bozuyosun Azra istemiyorum ben"
"Tabi sen hala ufuk meselesindesin"
Diyerek peşimden koşarak beni durdurmaya çalıştı sınıfa kadar arkamdan:
"Özür dilerim ya çıktı işte ağzımdan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Novela JuvenilBabasının intikamını almak isteyen yakışıklı bir erkek. Babasını o intikamdan korumak isteyen güzel bir kız. Sizce hangisi kazanır? İntikam mı? Aşk mı? -Her aşk diğerinin intikamıdır aslında...