Azrayı önden içeri doğru sürüklerken kapının arkasından da etrafa bakıyordum.
"Ne yapıyorsun sen orda?"
Çok korkmuştum dibimde ne yapıyordu?
Zaten korkmuştum, yani gerçekten çok korkmuştum.
"Ya Azra yavaş korktum!!
"Kızım sen iyi değilsin. Son günlerde bişey olmuş sana.
Azra bana bişey olsa hemen anlıyordu.
En yakın arkadaşlar hep böyle mi bilmiyorum. Ama biz öyleyiz. Azrayı çok seviyordum babamlar birlikte çalıştıkları için küçükken de tek arkadaşım oydu.
"Yok canım gerçekten bişey yok"
Mutfaktan sesler gelirken:
"Kızlar yemek hazır hadi gelin"
Diye bağırırken sesi mutfaktan yankılanmıştı.
Bizde masaya doğru giderken Azra elimi tutup beni durdurdu.
"Noldu kızılım?"
"O cebindekini bana göstereceksin demi?
Nasıl görmüştü. Tamam ya artık yalan konuşamıcam.
" Tamam canım ama şimdi yemek yiyelim çok açım"
Masaya otururken aklıma babam gelmişti gidip onu da çağırim.
"Siz başlayın ben babamı çağırmaya gidiyorum."
Merdivenleri çıkarken babamın çalışma odasından sessiz bir şekilde bağırma sesleri geliyordu. Çalışma odasının kapısına kulağımı yaslamış babamın sesini duymaya çalışıyordum.
"Bana bakın Hakan Kılıç'ın oğlu Aras Kılıç'ı
bana bulun getirin."
Nasıl? babam Aras'ı nereden tanıyordu.
Hakan Kılıç'ın babamla ne ilgisi vardı. Yoksa Hakan Kılıç babamın öldürdüğü adam mıydı?
Oha hayır olmazdı.
O sırada kapının kulpunun aşağı indiğini görünce hemen toparlanıp yeni gelmiş gibi kapıya vurdum.
Babam dışarı çıkmıştı
"Kızım bişey mi oldu? Suratın bembeyaz iyimisin?
Şuan düşündüklerim doğrumu diye babama hesap sormak istemiştim.ama yapamadım.
"Haa...h..Hayır iyim" diye kekeledim.
"Yemek hazır sen git ben lavaboya gidip geliyorum"
Banyoya gittiğimde musluğu açıp, aynaya baktığımda suratımın gerçekten bembeyaz olduğunu ve suratımda tarif edilemiyecek bir ifade vardı. Musluktaki sudan avuç dolusu aldığım suyu suratıma çarptırdım. Aynaya tekrar baktım. Inşallah düşündüklerim doğru değildir. Kenarda duran beyaz havluyla suratımı sildikten sonra aşağıya indim.
"Hadi kızım nerdesin yemeğin soğudu"
Ağzımdan bir kelime bile çıkmak istememişti. Suratım hala sofraya boş boş bakarken kendimi yerimde otururken bulmuştum.
Çatalla bıçağı sadece kımıldatıyordum. Herkes yemekten kalkmıştı. Bende Azrayla odama geçmiştim.
"Geç oldu ben uyucam şimdi"
Iyi bari konuşacaklarımızı unutmuştu sanırım..
"Tamam canım bende şimdi yatarım"
Tabiki de uyumicaktım. Bu son günlerde babam hakkında okadar çok şey öğrendim ki kafama sığdıramıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Teen FictionBabasının intikamını almak isteyen yakışıklı bir erkek. Babasını o intikamdan korumak isteyen güzel bir kız. Sizce hangisi kazanır? İntikam mı? Aşk mı? -Her aşk diğerinin intikamıdır aslında...