{ikinci bölüm}"Yeşiller'in Getirdiği Yenilikler"

269 12 7
                                    

Evet! İkinci bölümle karşınızdayım, bölümümüz Laura için bir dönüm noktasıyken sizin keyifle okuyacağınız satırlar içermektedir. O zaman, her zaman ki gibi yorumlarınızı ve oylamalarını eksik etmeyin. Ve tarih bırakın, iyi okumalar dilerim...

🎧Alicia Keys- Empire State Of Mind
⬆️
[[Bölüme uyumlu şarkılar seçip koyuyorum ama siz bölüme kendi açınızdan hangi şarkıyı uyumlu buluyorsunuz onu dinleyebilirsiniz ama buna da bir göz atın derim 💌]]

"yeşil'in en samimi tonu..."

Bugün; Doğup, büyüdüğüm yerden bambaşka tanımadığım insanlarla, yerlerle dolu bir boyuta gidiyordum. Ne çok olaylı bir gündü ama doğum günü, değnek töreni, dünyaya gidiyor olduğum gerçeği. Kabulu zor yapılması zorunlu.

Tam üç bavul, annem az olduğunu bile söylemişti. Bence yerindeydi. Bavullar makasın keseceği noktaya götürülüyordu. Mawii'yi götüremiyordum. Onu üç bavula bile es geçerdim ama...

İşin tuhaf ve garip yanı değneğin düştüğünde kırıldığını düşünmemiş hatta annemlerin fazla büyük bir ceza verdiklerini düşünmüştüm. Ama kelebeğin kanadını asırlardır kırmayan prenseslere karşı gelerek kanadı kırmıştım. Merin's'te kelebek çok önemli bir semboldü. Mor okyanusun yanında kelebek vadisi vardı. Merin's'te kelebek demek yaşayıp yaşamama büyüsüydü. İşte bu kadar önemliydi.

Kelebek, kelebek, kelebek gel beni ebele.

Dünya'ya açılan boyut için kordinatlar aranıyordu. Boyuta girebilmek ve onu yırtmak için kelebekli boyut makasına ihtiyaç vardı. Halkta sınırlı bulunsa da, kraliyet sınırları içinde yüzden fazla olduğuna emindim. Hekata Prensesi vardı. Bu boyut makaslarını yapan kraliçenin kızı ateş prensesiydi. Ellerime verilen boyut makasına baktım. İlk defa Merin's dışı bir boyuta çıkıyordum. Kalbim,bir garip ritimle atmaya başladı.

 Kalbim,bir garip ritimle atmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boyutun yırtıldığını fark ettim. Ellerim sanırım titremeye başlamıştı. "Hadi kızım, hadi güzel prensesim..." Ağlamak istemiyordum, bir prenses ağlamaz, ağlamamalı.

"Seni seviyorum anneciğim, güzel prensesim..." Annemin gözleri dolmuştu. Ama ağlamazdı. Kraliçe Regina bu kadar acımasızken, niye birden bu kadar duygulanmıştı anlamamıştım.

Bu kadar asi biri olsam da, hayatım da ilk defa boyut yırtmak benim için büyük bir şeydi. Şövalyeler koordinat noktalarını ayarlamış ve kesecekleri noktayı bulmuşlardı. "Burası prensesim." Boyutu kestim, dünyaya açılan bir boyut...

Annem ve babamla son bir kez sarılıp renkli bölgeden geçtim. Umarım insanlar üstümdeki kıyafetleri yargılamazdı. Annem nasılsa avcı pantolonlarından giymeme izin vermişti. Muhtemelen başka bir boyuta gittiğimden dolayı falandı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FARKLI DÜNYALAR'IN İNSANLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin