Nasılsınız umarım iyisinizdir. Hikâyem bazı Wattpad için açılmış İnstagram sayfalarında öneri olarak paylaşılmaya başladı. Mutluyum, çünkü okur kitlem gittikçe artıyor...
O zaman yeni bölümee, iyi okumalar dilerim, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💌
{Aşağıda okuyacağınız, "Sevgili Günlük," başlığı altında yazılan paragaflar, Laura'nın günlüğünden alınmış tam dört sayfadır.}
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sevgili Günlük; 10 Janvier, { 10 Ocak.}
Bugün yine evden kaçtım. Şatoya gitmedim ve annem beni ahırda buldu, Saklandığım yer pek de güvenilir değildi çabucak bulmasını anlayabiliyorum. Beni yakalayışı gözlerimin önünden gitmiyordu. Tüm gün oturup Mawi ile konuşmuştum. Kapının önüne çıkmıştım. Şatonun yakınlarında bir cadı gordüm. Başta korktum, çünkü cadılar kötü büyüler yaparlardı, annem hep uzak durmamı söylemişti. Cadı Kadın bana büyü yapıp yapamadığımı sordu. Beni biliyordu, ne kadar dua ettim Tanrı'ya şatoya haber gitmesin diye.
Ona değneğimi doha almadığımı söyledim. Kafasını sallayıp, köyüne doğru gitti sanırım. Çünkü arkasına döndü ne bileyim. Her neyse yine saçmaladım..
bonne nuit cher journal...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sevgili Günlük; 2 Fevrier, { 2 Şubat.}
Aaaa! Günler kaldı değnek törenine. O kadar heyecanlıyım ki Doğum günüm var bir de 17 olacağım. Geçen sana bir cadı gördüm diye yazmıştım. Onu yine gordüm Kadın sürekli karşıma çıkıyor. Bana nasılsın iyi misin falan diyor, neden ilgili davranıyor bilmiyorum Böyle yem yeşil gözleri var, Tanrı izliyor ki yalan söylemem benim annem kadar güzel değil ama orta yaşına göre güzelliği var.
Benim bildiğim köy cadıları, Yaşlı yüzleri buruşmaya başlayan cadılar olur. Bu kadın hiç de öyle değil yada kendine gençlik büyüsü falan yapıyor. Her neyse ya
bonne nuit cher journal...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sevgili Günlük; 7 Fevrier, { 7 Şubat.}
Şuan bunları ağlayarak yazıyorum, beni başka bir evrene gönderiyorlar...
Biliyorum, ıslanıyorsun. Ama ne yapayın yani. Tamam buranın şatafatını sevmiyorum ama insan doğduğu yerden ayrılmak istemez ki bir sebebi olmadığı sürece. Değnek....
Sanırım büyü yapmayı öğrenemeyeceğim. Tek bildiğim korktuğumda söylediğim korunma büyüsüydü. Onu da annem zaten yine prensese öğretilmesi gerek olduğu için dört yaşımda öğretmiş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI DÜNYALAR'IN İNSANLARI
Ficção AdolescenteMerin's evreninde bulunan tek büyük kraliyetin Prensesi olan Laura Butterfly, on yedinci yaş gününde eline aile mirası değneğini alır, değneği aldığı gün yaptığı büyük hatadan dolayı ailesi onu cezalandırır ve Dünya evrenine yollarlar. Dünya'da yoll...