luku 10: Studiolla

226 11 1
                                    

Y/n pov:
Halasin Porkoa tiukasti. Saisin muuttaa hänen luokseen! Päätimme tuoda tavarani Porkon luo viikonloppuna.
Suljin tietokoneeni ja suutelin Porkoa. Hän oli liian söpö, liian ihana, liian täydellinen...

Joonas pov:
Pyysin Y/n:ää muuttamaan luokseni. Hän ei vastannut mitään, mutta tuli halailemaan ja pussailemaan minua. Uskon että hän halusi tulla. Siirtäisimme hänen tavaransa tänne kolmen päivän päästä.
Y/n alkoi katsoa lempisarjaansa, mikä ei minua niinkään kiinnostanut, joten päätin laittaa viestiä pojille Y/n:än tilanteesta.
Apinalauma
Eilen klo. 22.34
Niko: Kaikki huomenna studiolle klo. 14.30
Olli: Ok
Tänään klo. 09.48
Minä: Moro, Y/n sai potkut töistänsä ja pyys mua kysyyn teiltä et onks teille ok, jos se tulee välil hengaan studiolle jne
Joel: No totta vitussa, Y/n on hyvä tyyppi!
Niko: Todellaki!
Niko: Hmmm, mul on idea.
Minä: Mikä?
Niko: Kerron myöhemmin. Ota Y/n mukaan studiolle tänään.
Minä: Ok
"Viestittelin just jätkien kaa ja Niko käski mua ottaa sut mukaan studiolle tänää, tuuks?" Kysyin Y/n:ältä.
"Joo, totta kai tuun" Y/n hymyili.
"Kerroiks et sain potkut?"
"Kerroin, ja kysyin myös et onks ok jos tuut välil hengaan studiolle ja sillee" sanoin.
"Mitä ne sano?" Y/n kysyi hieman huolestuneena.
"Ne sano että totta kai ja että oot tosi hyvä tyyppi"
Y/n alkoi hymyilemään.
"Monelt mennään?" hän kysyi.
"Lähetään noin kolmen ja puolen tunnin päästä. Haluuks vaik kattoo jonku leffan?"
"Ei ku mä haluun sut" Y/n sanoi ja suuteli minua. Hänen huulensa olivat niin ihanan pehmeät. Jatkoimme varmaan tunnin. Se oli kuin olisin ollut taivaassa. Sitten meno muuttui nopeatempoisemmaksi.
Tunnen, kun Y/n riisuu paitaani. Päätin tehdä saman hänelle. No, voittekin jo varmaan arvata, mitä tapahtui seuraavaksi.
Kello oli varttia vaille kaksi, kun lopetimme. Puimme päälle ja ajoimme studiolle.

Y/n pov:
"Moi" huusin, kun pääsimme ovesta sisään. Olimme ainoat Nikoa lukuun ottamatta.
"Moi", Niko vastasi.
"Miks halusit mut tänne?" kysyin Nikolta, kun riisuimme kenkiä.
"Halusin nähä kuin hyvin osaat soittaa" Niko sanoi ja tyrkkäsi minulle akustisen kitaran käteen. En edes muistanut, että olis joskus maininnut soittavani kitaraa. Ihmettelin, miten Niko pystyi muistamaan minusta tuollaisen pikkuasian.
Menin istumaan sohvalle ja soitin ja lauloin Aleksin biisin Better Off:in.
Niko ja Porko näyttivät molemmat todella ällistyneiltä.
"Vittu sä oot hyvä" Niko sanoi leuka loksahtaneena.
"Miks et ikinä kertonu mulle et oot noin hyvä laulaan" Porko kysyi ällistyneenä.
Naurahdin. Kuulemme, kun ovi avautuu ja tuttu ääni huikkaa:
"Moi!"
Se oli Aleksi.
"Y/n, sun on pakko soittaa toi sama Alelle" Niko sanoi.
"Mikä?" Aleksi kysyi kiinnostuneena.
"Joo soita" Porko huudahti.
"Okei okei..." sanoin ja aloin soittamaan ja laulamaan. Näin silmäkulmastani kun Aleksin suu aukeaa ja hän tuijotti minua.
"Vittu että sä oot hyvä!" Aleksi huudahti kun näppäilin viimeisen soinnun.
"No sitäpä justiin" Niko säteili.
En osannut muuta kuin hymyillä.
Loput jätkistä saapuivat yksitellen studiolle ja soitin biisiä uudestaan kerta toisensa jälkeen jokaiselle.
Lopulta Tommikin (joka saapui viimeisenä) oli kuullut soittoni ja kehunut minua, ja pojat alkoivat tekemään töitä.

Joonas pov:
Okei, mitä ihmettä? Miksi en tiennyt, että
Y/n on noin hyvä laulamaan ja soittamaan kitaraa? Hänen äänensä oli kuin enkelin!
Aloitimme harjoittelemaan samaa Nikon keksimää uutta biisiä, ja yhdessä vaiheessa Niko veti minut sivummalle.
"Niin siitä mun ideasta..."

Love of mine || Joonas Porko x readerWhere stories live. Discover now