Luku 20

202 11 3
                                    

Joonas pov:

Liikautin kättäni, joka sattui ihan älyttömästi. Halusin avata silmäni, mutta en pystynyt siihen. Se oli liian raskasta. Tunsin jonkun käden omassani. En ollut varma kuka se oli, koska tämä ei ollut puhunut ollenkaan. Ajattelin, että se voisi olla Y/n, mutta hän oli todennäköisesti kotona nukkumassa. Pinnistin kaikkia voimiani ja raotin silmiäni. Erotin hämärässä jonkin huoneen. Toivoin, etten olisi enää miehen luona, mutta se taisi olla turha toivo. Avasin silmäni kunnolla ja yritin totutella hämärään. Onnistuinkin jotenkuten. Näin edessäni Y/n:än. Vähän kauempana seisoivat Joel ja Niko. Älysin olevani sairaalassa. Olivatko he löytäneet minut miehen luota? Y/n siirsi katseensa minuun, ja huomasi, että olin hereillä.
Hänen silmiinsä ilmestyi tietynlainen kiilto.
Hän halasi minua tiukasti.
"Ai saakeli, älä nyt tapa mua" naurahdin.
"Aa joo, sori. Mut oon vaan niin ilonen et oot hereillä!" Y/n sanoi.
"Kauanko mä olin tajuttomana?" kysyin.
"Et ees kauaa. Kello on nyt noin puol neljä aamuyöstä, ja me löydettiin sut eilen siinä jossain kolmen aikaan." Y/n selitti. Joel ja Niko ottivat takkinsa pois ja tulivat hekin istumaan sänkyni viereen.
"Missä se mies on nyt?" kysyin huolestuneeena.
"Me soitettiin kytät ja ne tuli hakeen sen" Niko sanoi.
Uskalsin taas hengittää. Mies oli nyt vangittuna, eikä hän voisi enää satuttaa ketään.
"Sattuuks sua johonki?" Y/n kysyi.
"No suunnillee joka paikkaan, mut kyllä mä tästä selviän" sanoin.
Katsoin Joeliin ja Nikoon vain huomatakseni Joelin nukkuvan.
Naurahdin.
"Vissii heräs vaa tänne tullaksee"
"Jooh, soitin sille vähä aika sitte ja käskin laittaa kamat niskaa ja tulla pihalle ku Y/n soitti ja kerto et oot hereillä mut et ollu viel aukassu silmiä" Niko selitti.
"Aivan"
Päätin kiusata Joelia. Liikutin käsiäni hitaasti kohti hänen korvaansa, ja kun ne olivat melkein kiinni hänen korvassaan, läpsäytin käteni yhteen äänekkäästi. Y/n ja Niko nauroivat ja Joel näytti erittäin vittuuntuneelta.
"Mitä vittua, mistä hyvästä toi nyt oli?" Joel kysyi naama mutrussa.
"Emmä tiiä, teki mieli" nauroin.
"Pitäsköhän alkaa kaikkien nukkuu, kello on kumminki jo neljä" Niko sanoi.
"Hyvä idea, oon ihan kuollu" Y/n sanoi.
Päätimme tosiaan kaikki käydä nukkumaan.

Kukkuu!🙈 Toivottavasti tykkäsit tästä luvusta ja pistä ihmeessä vote jos siltä tuntuu! Eli tosiaan päätin nyt laittaa noihin luvun nimiin vaan numeron, koska en jaksa keksiä niitä nimiä😙
Hyvää päivänjatkoa, Emppu kiittää ja kuittaa! ❤️

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 14, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Love of mine || Joonas Porko x readerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora