luku 5: Yökylä

298 11 1
                                    

Joonas pov:
Y/n nukkui taas koko matkan nojaten minuun. Kun olimme perillä, jäin odottamaan bussiin siksi aikaa, että muut lähtisivät. Sitten herätin Y/n:än.
"Ollaan perillä", kuiskasin hänelle.
Hän avasi kauniit silmänsä ja nousi istumaan kunnolla. Hän nousi ylös ja oli lähtemässä bussista, mutta tartuin häntä ranteesta ja kysyin:
"Hei, ööh, haluisiks tulla mun luo yöks tänään? Tiiän et me ollaan menossa ylihuomenna syömään mut se ois ihan kivaa... Ja jos mä oikein ymmärsin niin sulla on aika pitkä kotimatka?"
Ilokseni hän vastasi myöntävästi!
Olin todella onnellinen. Olimme hetken studiolla ja sitten lähdimme ajamaan taloani kohti.

Y/n pov:
En tiennyt mitä ajatella. Olin matkalla Joonaksen luo ja olisin siellä yön, vaikka vasta eilen tapasimme. Se tuntui samaan aikaan oudolta, mutta myös ihanalta.
Ja meillä oli vielä edessä ne ravintolatreffitkin!
En tiennyt, mitä tästä yöstä oli tulossa, mutta tiesin, että ihanaa siitä tulisi.
Pääsimme Joonaksen kämpälle. Se ei ollut kovin kaukana studiolta. Se oli ihana pieni vaaleanharmaa omakotitalo, suunnilleen keskellä ei mitään. Siellä sai ainakin olla rauhassa. Menimme sisälle, ja siellä oli todella kodikasta. Heti eteisestä näki olohuoneeseen, jossa oli iso kulmasohva ja tekotakka, jonka päällä Tv oli. Eteisestä hieman eteenpäin oli lyhyt käytävä. Vasemmalla puolella oli ovi makuuhuoneeseen, ja oikealla vessa. Olohuoneen vasemmalla puolella oli keittiö. Tutkiskelin paikkoja, kun Porko vielä riisui takkiaan.
"Aika mukava kämppä sulla", sanoin hänelle.
"Kiitti, tykkään itekki" Porko sanoi hymyillen.
"Tarviiks jotain iltapalaa?"
"Nosiis vois joku leipä maistuu, en oo syöny oikeen mitään kunnon ruokaa tänään" sanoin ja hymyilin takaisin.
Hän teki meille leivät ja kaakaot, ja istuimme sohvalle syömään ja katsomaan telkkaria. Katsoimme leffan, jonka aikana minua rupesi taas väsyttämään, joten nojauduin Porkon olkapäähän.
Porko naurahti. Siirsin katseeni elokuvasta häneen, hänen huomaamattaan.
Katseeni liukui ihanan pörröisistä blondeista hiuksista vangitseviin syvänsinisiin silmiin. Hän oli kaikin puolin täydellinen.
Kun leffa loppui, Porko kysyi haluaisinko mennä jo nukkumaan.
"Oot ollu aika väsyneen olonen tänään".
"Joo, mua väsyttää kyl aika paljon", sanoin.
Porko hymyili ja meni petaamaan minulle paikkaa hänen parisänkyynsä. Olin todella iloinen, että olin siellä. Saisin ehkä cuddlatakin Porkon kanssa vähän.

Joonas pov:
Menin petaamaan Y/n:älle paikkaa sänkyyni. Sydämeni tanssi ilosta aina kun muistin, että hän on täällä. Minun luonani. Rakastin häntä liikaa. Aivan liikaa. Minun oli pakko sanoa se hänelle jossain vaiheessa. Päätin tehdä sen, kun Y/n tulisi huoneeseen. Yritin kasata itseäni, siinä jotenkaan onnistumatta. Pian Y/n tulisi huoneeseen. Minun oli nyt aika kasvattaa pallit. Sieltä hän tulee.
"Oi, ihanan pehmeen näkönen", Y/n sanoi kun hän näki sänkyni. Nyt oli aika tehdä se.
"Totah, Y/n..." sanoin ja istuin sängylle.
"M-mä... tykkään susta. Ei. Enemmän. Mä... Rakastan sua." Sanoin. Olen todella huono puhumaan tälläisistä asioista.
Y/n istui viereeni. Seuraava asia minkä tiesin, oli hänen huulensa minun huuliani vasten. Sitten hän perääntyi hieman.
"Anteeks, en tiiä mikä muhun me-"
Vedin hänet takaisin. Se oli ihanaa. En ikinä olisi osannut edes kuvitella tapaavani näin kaunista naista, ja siinä hän istui.
Unelmieni tyttö suoraan edessäni. Suutelemassa minua. Se jatkui pitkään. Kaaduimme sängylleni.
Seuraavana aamuna heräsin Y/n rintani päältä. Hän tuhisi suloisesti. Uppouduin muistelemaan eilisiltaa. Aloin hymyilemään. Sitten Y/n heräsi.

Y/n pov:
Heräsin aamulla Porkon kainalosta. Yritin muistella eilisiltaa. En muistanut mitään muuta, kuin suudelmamme. Ihanan, lämpimän, pitkän suudelmamme.
"Huomenta", Porko sanoi hymyillen.
"Huomenta rakas" sanoin ja hymyilin takaisin. Sitten tajusin mitä olin sanonut.
"Oho, anteeks ei ollu tarkotu-" yritin selittää, mutta Porko keskeytti minut.
"Hei sä voit sanoo mua ihan mikskä sä ikinä haluut".
Hymyilin hänelle ja jäin makaamaan siihen. Siinä oli hyvä olla. Turvallinen ja lämmin.
"Hetkone..." Porko sanoi äkkiä.
"Voi helvetti Y/n, meiän pitäis olla studiolla viiden minuutin päästä!"
"Mitä, onks kello jo kymmenen yli ykstoista?!" Huusin hätääntyneenä.
Puimme äkkiä ja hyppäsimme autoon. Ehdimme studiolle juuri ja juuri ajoissa.

Love of mine || Joonas Porko x readerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora