****דניאל****
יצאתי מהמעלית ונכנסתי למשרד.התיישבתי על הכיסא והסתכלתי בשעון,ואו לעזאזל,איחרתי ברבע שעה.יופי דניאל,על היום הראשון את מאחרת.ממש מקצועי.כפיצוי על הזמן האבוד אני מתחילה לעבוד.הייתי כל כך מרוכזת ביצירת סקיצה שאפילו לא שמתי לב שסטיבן,הבוס שלי,יושב בכיסא ממולי עד שהוא כחכח בגרון.הרמתי את ראשי אליו בהפתעה,והאדמתי קלות.
"אל תתני לי להפריע לך,דניאל.אני יושב פה כבר זמן מה ואני חייב לציין שאת עובדת חרוצה,ממש לא שמת לב שנכנסתי.",הרגשתי מובכת מזה שהוא ישב פה וצפה בי.לא ידעתי איך להגיב לזה אז פשוט הנהנתי והודיתי לו."בכל אופן,באתי לפה כדי לשאול אותך איך ביום הראשון של העבודה?,מרוצה לבנתיים?",הוא התעניין והתחלתי להרגיש איתו קצת יותר בנוח."כן,אני אוהבת את העבודה שלי.אני כבר מחכה בקוצר רוח לעצב ולתכנן בשטח ולא רק סקיצות במחשב.",חייכתי אליו,והוא החזיר לי חיוך יפה ואמר,"עוד מעט,אני מבטיח לך.ראיתי את הסקיצה הראשונית שלך לדירת חמש החדרים בקומת גג,והתרשמתי מאוד.יש לך כישרון אמיתי.את תהיי הראשונה שאני אמליץ עליה בישיבת המנהלים",הוא קרץ לי.הרגשתי מוחמאת וצחקתי,"תודה רבה.איזה מחמאות,תקפוץ לפה תמיד.",השתעשעתי איתו ובדיוק שהוא התכוון לענות לי שמעתי את שמי נאמר בקול רם ובקרירות.הוא עמד שם ליד הדלת וצפה בנו.ג'ייק.אופן העמידה שלו רמזה על זה שהוא לא אוהב את מה שהוא רואה.הייתה מבוכה קלה וסטיבן היה הראשון שפצה את פיו,"ג'ייק,שלום.תמיד נחמד לראות אותך.סטיבן לורי,אני אחראי על קומת האדריכלות ועיצוב הפנים.נפגשנו במסיבת פתיחת השנה החדשה שנערכה לכבוד העובדים.",הוא שלח אליו חיוך וקם ללחוץ את ידו.ג'ייק בחן אותו בביקורתיות ולחץ את ידיו בחוזקה."אוקי,אני סיימתי פה.היה נחמד לשוחח איתך דניאל.נתראה מחר."הוא חייך אלי ושלח הנהון קצר לג'ייק,בבירור לא רוצה ליצור תקשורת איתו.ואז נשארנו לבד בחדר.משום מה הרגשתי מאוימת קלות.אז ניסיתי להפיג את המתח עם בדיחה טובה אבל הוא ישר התפרץ עלי," את רוצה להזדיין איתו?,להזכיר לך שאנחנו בקשר אקסקלוסיבי ואת שלי ואך ורק שלי?אני צריך לזיין אותך שוב כדי שתזכרי בזה?",הסתכלתי עליו בהלם.מאיפה לעזאזל זה הגיע עכשיו?,מי הוא חושב שהוא בכלל שהוא ידבר אליי ככה,כאילו אני איזו שפחת מין שלו שהוא צריך לבעול אותי כדי להזכיר לי למי אני שייכת.ולמרות שזעמתי עליו,חלק בתוכי השתוקק שהוא ייקח אותי פה על השולחן שלי.ניערתי את עצמי מנטאלית ופיזית ואמרתי לו בשלווה ובקרירות,"במערכת יחסים,ג'ייק,מדברים בכבוד אחד לשני.אני לא שפחה שלך ואתה לא תזיין אותי כדי להזכיר לי למי אני שייכת.בקושי יום אחד אנחנו במערכת יחסים וכבר אתה מתנהג כמו שמוק?,תגיד לי אם ככה זה הולך להיות תמיד,כי אם כן אז כדאי שנפסיק כבר עכשיו.הייתי שמחה אם תיתן לי קצת קרדיט ולא תחשוב שאני אחת שקופצת עם כל אחד למיטה רק בגלל שהוא חתיך",הסתכלתי עליו בפנים זועמות.הוא הזעיף את הפנים והתבונן בי בריכוז.הוא כועס עליי?,איך הוא מעז לכעוס עליי בכלל,אני זו שאמורה לכעוס מביננו.
"את חושבת שהוא חתיך?",הוא שאל בבוטות."כן אני חושבת שהוא נראה טוב,אבל זה לא אומר שאני רוצה להזדיין איתו.תשמע ג'ייק,אם כל פעם שיהיה לך חשד קל שאני מתכוונת לבגוד בך או שאני רוצה מישהו אחר אתה תתנהג כמו שהתנהגת עכשיו,מהר מאוד אתה תהרוס את הכל.אני לא יכולה להיות במערכת יחסים עם גבר קנאי וחסר אמונה.כל החיים שלי הייתי עם גברים קנאים שחשבו שעל ההזדמנות הראשונה שהם יורידו ממני את העיניים שלהם אני אקפוץ למיטה עם מישהו אחר,ותאמין לי שזה אף פעם לא נגמר טוב.זה לא יעבוד בנינו אם תתנהג ככה,אני לא רוצה ולא מוכנה להיות עם גבר כזה במערכת יחסים.",הוא נבהל והתקרב אליי,"דניאל,מה לעזאזל את אומרת לי עכשיו?,את נפרדת ממני?,אני מצטער,לא התכוונתי להיות כזה שמוק.את צודקת אני יודע שאת לא רוצה אותו.אני לא מבין מה עבר עליי.בבקשה תכעסי עלי,תצעקי עלי אבל אל תיפרדי ממני.אני מתחנן",הייתי בהלם.הסתכלתי לו בעיניים וראיתי שם פחד והזדקקות עצומה.הוא כל כך פחד שאני ייפרד ממנו שהוא הסכים לשים את הכעס שלו בצד ולהתנצל.הכל כדי שאני לא יעזוב אותו."אוי ג'ייק,אני לא מתכוונת להיפרד ממך.ממש לא.אבל אני חייבת שתבין.אתה תהיה מוכרח לסמוך עליי,ולהאמין שאני לא יבגוד בך לעולם,ושאם אני לא ארצה אותך אז אני אבוא ואגיד לך קודם.",הוא הנהן וחיבק אותי,הצמיד אותי לגופו בכוח רב."כן,אני מבטיח.אני אעשה הכל בשבילך.כל מה שתרצי אני אתן לך.רק אל תעזבי אותי.",הסתכלתי עליו בפחד.הבנתי שהוא דובר אמת.שבאמת הוא יעשה הכל בשבילי.וגם אני יעשה הכל בשבילו.אני אתן הכל למענו,ובדיוק מזה אני פוחדת.שאני אהיה מסוחררת כל כך במערבולת שלו שאני פשוט ייתן לו הכל.ייתן לו את כולי וככה אאבד את עצמי.הסתכלתי לו בעיניים שהפצירו בי לנשק אותו ותהיתי אם אנחנו בכלל טובים אחד לשנייה.שנינו סוחבים תיק רציני על הגב.שנינו מכורים.מכורים אחד לשני.מהר מידי וחזק מידי.השאלה היא,האם שיגיע הזמן להיגמל ולהפסיק עם ההתמכרות הזאת נצליח.או שנאבד את עצמנו בתוך המערבולת הזאת ורק נזיק אחד לשני.הבנתי שאני פשוט צריכה לסמוך על עצמי ולסמוך עליו.ולקוות שנעשה טוב אחד לשניה.ריסקתי את פי על פיו,תחבתי את לשוני לפיו וטעמתי את טעמו הגברי והמשכר עד שהרגשתי כל כך מסוחררת וחלשה שהוא היה צריך להרים אותי אליו.חיבקתי אותו והסתכלתי לו בעיניים בתשוקה ובקשה,"קח אותי הביתה ג'ייק,אני רוצה לקחת אותך אליי הביתה.",הוא כנראה הבין עד כמה שזה משמעותי בשבילי להכניס אותו אליי הביתה כי הוא ישר לקח את התיק שלי בידו משך אותי למעלית ואחר כך הכניס אותי למכונית שלו.הרגשתי שהכל קורה בפחות משישים שניות.התחלתי לכוון אותו לדירה אבל הוא עצר אותי ואמר,"אני כבר יודע איפה את גרה,בייב.אני יודע הכל עלייך.כמעט הכל,אני מקווה שתוכלי לסמוך עלי ומה שאני לא יודע תשלימי לי.",הוא הסתכל עליי בעיניים כה להוטות שהבנתי שהוא דובר אמת.לא ידעתי אם לפחד או לא.הנחתי למחשבות האלו בצד והתרכזתי בדרישות של הגוף שלי,הוא רעב לג'ייק.גווע ברעב.הסתכלתי עליו נוהג וגניחה נפלטה מפי,הוא סובב את ראשו אליי והסתכל עליי בהשתוקקות,"אני יודע בייבי,אני יודע.גם אני צריך אותך עכשיו.אני נוסע הכי מהר שאני יכול.",והוא באמת נסע מהר מאוד,ללא התשוקה שאפפה את גופי וגרמה לי לחולשה רוב הסיכויים שהייתי מעירה לו על המהירות המופרזת ומבקשת ממנו לנסוע יותר בטוח.
הגענו אליי הביתה,פתחתי את הדלת בזריזות וישר מצאתי את עצמי מובלת לתוך הדירה הקטנה בתקיפות.הוא לא בזבז אפילו שנייה,הוא הוריד לי את החולצה ואז את החצאית והרים אותי אליו וחיפש את חדר השינה.כשהוא מצא אותו,הוא השכיב אותי על המיטה והתפשט בעצמו בזמן שאני פשטתי את מעצמי את החזייה והתחתונים.הוא נשכב מעליי ומידת הרוך והעדינות שהוא נגע בי וליטף את גופי הייתה כל כך שונה מהדרך הפראית שבה הוא הוריד ממני את הבגדים בסלון שזה לא היה יכול להיות מיוחד יותר.הוא הסתכל עליי ביראה כבוד והערצה.בחיים איש לא הסתכל עליי ככה.ובטח שלא גבר באמצע התעלסות.החיבה העצומה שהייתה מוקרנת לו בעיניים הייתה כל כך אינטימית שהייתי חייבת לעצום עיניים.זה מהיר מידי וחזק מידי."תפתחי את העיניים,לאב.גם לי זה קשה,אני מבין אותך.אבל תפתחי את העיניים היפות האלו שלך.אני צריך אותן",הטון שלו היה כל כך רך ונזקק שפקחתי את העיניים ישר.הוא תפס את מבטי במבטו ועשה איתי אהבה.התעלס איתי ברוך ועדינות.העיף אותי גבוה שכל מה שיכולתי זה להתחנן לעוד ועוד.וכששנינו גמרנו הוא טמן את ראשו בכתפי והתנשף בכבדות.היינו בתנוחה הזאת עד שהוא התחיל להכביד עליי.הוא הרים את ראשו והסתכל לי בתוך העיניים,"פעם ראשונה שאני עושה אהבה עם מישהי",הייתי כל כך מסוחררת מעוצמת הרגשות שלו ומהכנות שלו שלא ידעתי איך להגיב.הגוף שלי כמעט קרס בגלל כל הרגשות שלי אליו.לא ידעתי מה לענות לו אז פשוט נישקתי אותו.נשיקה רכה ועדינה שתאמה להתעלסות שלנו.הוא קם והרים אותי ביחד איתו,"קדימה בייבי,בואי להתקלח",הוא אמר לי בחיוך שובב.לקחתי אותו למקלחת שלי,ונכנסנו שנינו אליה.היא הייתה מקלחת יחיד ובגלל זה הייתי צריכה להיצמד אליו.הרגשתי את האיבר שלו מתעורר לתחייה ."אתה ממש לא יודע שובע מותק.",הקנטתי אותו.הוא נהם ואמר בתוקף,"רק כשזה איתך בייבי,רק כשזה איתך.",אני מודה שאהבתי את התשובה שלו.ולכן ירדתי במורד גופו ולקחתי אותו בפה שלי.היה לו טעם גברי וחזק,תואם את האישיות שלו.הוא גנח,"כן בייב,כן.תמשיכי בדיוק ככה.את טובה בייבי",הוא תפס את ראשי וטמן את אגרופו בשיערי.הוא הדריך אותי איך לגרום לו עונג.איך הוא אוהב את זה.הוא נדחף אל הפה שלי ויצא ממנו בתנועות חזקות ומהירות,משאיר לי כל פעם כמה שניות לנשום.לשתי את הביצים שלו בשתי ידיי ולקחתי את כולו לתוכי בלי לעצור לנשום.רציתי שהוא יגמור.הוא גנח כל כך חזק והרגליים שלו רעדו,"קדימה בייבי,קדימה תני לי את זה.",הוא דרש ממני.הכנסתי את כולו אליי ואז הוא גמר ארוך וחזק.הרגשתי את הטעם של השפיכה שלו בפי ובלעתי הכל.מלוח וחם.
הוא הרים אותי אליו ונישק אותי נשיקה עמוקה ומלאת רגשות."את מדהימה בייבי.את יודעת איך לגרום לי ליהנות.",הייתי כל כך מרוצה שלא יכולתי שלא חייך חיוך רחב וגאה.ניקינו אחד את השנייה.התנשקנו והתגפפנו.זו בהחלט הייתה המקלחת הכי ארוכה שהייתה לי אי פעם.ואז יצאנו מהמקלחת והוא נשא אותי למיטה.הוא נשכב מאחוריי,טמן את רגליו העירומות ברגלי העירומות,הקיף אותי בזרועותיו החסונות ונישק אותי נשיקות פרפר בכתף."לילה טוב,לאב.",הוא בירך אותי.לא יכולתי שלא להיזכר בזה שהוא אמר לי שהוא לא טיפוס שישן כפיות אחרי סקס.צחקתי לעצמי ואמרתי לו,"בחיי,מי היה מאמין?ג'ייק סטורם יישן כפיות.",פלטתי אנקת כאב כשהרגשתי נשיכה כואבת על הכתף.שמוק אחד!הוא נשך אותי.שמעתי אותו צוחק לעצמו בדיוק כמו שאני צחקתי לעצמי מקודם."שוב פעם מותק,לילה טוב,לאב.",והפעם באמת הלכתי לישון.עטופה בזרועות חסונות וחזקות שיגנו עלי מכל פגע.ישנה עם תקווה ואהבה.לעזאזל,אני מאוד מקווה שזה ילך כמו שצריך הפעם.אחרת אני לא יודעת אם אני אצליח להתאושש ולקום על הרגליים.
YOU ARE READING
My Good Half
Romance*הסיפור משתתף בתחרות wattys2016* ״קשוחה..רק רציתי להיות נחמד לפני שאני לוקח אותך לדירה שלי,מפשיט אותך מפיסת הבד הקטנה הזאת שאת מעזה לקרוא לה שמלה ומזיין אותך כל הלילה." ברגע הראשון שג׳ייק ראה את דניאל הוא ידע שהוא רוצה אותה. בהתחלה הוא רצה אותה רק ב...