היי בנות((: הפעם יש פרק כפול,אז הוא ממש ארוך.אני אשמח אם תכתבו מה אתן חושבות,ואם אהבתן(:
~ירין~****ג׳ייק****
עשינו את דרכנו בשתיקה מתוחה,היה אפשר לחוש את המתח באוויר.עשיתי מאמצים רבים כדי לא לשלוח אליה יד ולהניח אותה על הברך שלה או על היד שלה.זה הרגיש לי מוזר ולא נכון לא לגעת בה,הרגשתי שהיא חלק ממני,וברגע שהיא לא מוכנה שאני אגע בה,זה כאילו היא תלשה ממני איבר מהגוף.
״אנחנו תכף מגיעים״,אמרתי והסתכלתי עליה,מקווה שהיא תדבר איתי או תסתכל עליי לפחות.אבל היא המשיכה להסתכל דרך החלון ולא יצרה איתי קשר עין או מגע.לעזאזל,הפעם פישלתי ובגדול.אפילו אני מודה שהייתי יותר מידי כוחני איתה במיטה,ומחוץ למיטה.
במקום להקשיב לצרכים והפחדים שלה,כל כך התעקשתי שלא נעזוב.אבל בסך הכל רציתי לגרום לה לאושר.רציתי להיות איתה כל סוף השבוע-לחבק ולנשק אותה,לטוות איתה אהבה,ולקחת אותה למקומות יפים ולהשקיע בה.כל מה שרציתי זה שהיא תרגיש נאהבת ושמפנקים ומשקיעים בה.אבל במקום זה הרסתי הכל.אני מודה גם שלא הסכמתי שנחזור בגלל שקינאתי בכריס.אף פעם לא התמודדתי עם רגשות קנאה כאלו עמוקים,לא היה לי אכפת כל כך מבחורה שהיא יכלה לגרום לי לקנא.אבל עכשיו כשדניאל היא הכל בשבילי,אני מפחד שמישהו ייקח לי אותה.גם אם זה אפס כמו כריס שברור שהוא רק רוצה משהו.מדניאל,ממני.אין לי מושג למה הוא פה,אבל בחיי,שאני מתכוון לגלות ולדאוג שהוא יעוף מהחיים שלנו,ורצוי כמה שיותר מהר.אנחנו מגיעים לבניינים,ואני מחנה את המכונית ויוצא במהירות לפתוח לה את הדלת.אבל היא לא מחכה,ויוצאת מהמכונית לבדה.אני עומד ומסתכל עליה,מפציר בה לסלוח לי,לעזוב את הכעס שלה בצד ולקחת אותי,לעזאזל אני זקוק לה.היא מסתכלת עלי בעיניים כואבות.לרגע זה נראה כאילו היא עומדת להיכנע ולהתקרב אליי,אבל אז הבעת הפנים שלה משתנה ונהיית רחוקה ומנוכרת.התכווצתי כולי בפחד.בפחד שאולי הלכתי רחוק מידי הפעם,ואיבדתי אותה.
היא הלכה לפניי ונכנסה לבניין האמצעי מבין השלושה.נכנסתי אחריה וחיכינו למעלית.נכנסנו לתוכה עם עוד כמה אנשים וחיכינו שהיא תגיע לקומה שלי.יצאנו מהמעלית ואז ראינו את כריס עומד במשרד שלי. היא רצה אליו.לכל הרוחות,זה כאב. במיוחד אחרי שלי היא לא נתנה לגעת בה,והיא שמרה ממני מרחק.ראיתי אותה רצה אליו ונסחפת לחיבוק שלו.ישר הרגשתי את העצבים שלי נדרכים,משתוללים בתוך הגוף שלי.לעזאזל,אני לא יכול לראות שמישהו אחר מלבדי נוגע בה,או אפילו מסתכל עליה.זה מחרפן אותי!,נכנסתי למשרד ועמדתי בצד,משקיף עליהם. לבסוף היא יצאה מהחיבוק שלו אך נשארה בין זרועותיו,וכשראיתי שהוא מלטף את הפנים שלה,הרגשתי שאני עומד להתפוצץ והייתי צריך לרסן את עצמי בכוח.לעזאזל,הם מגזימים.הוא מגזים שהוא ככה נוגע בה,ועוד מולי.והיא מגזימה שהיא ככה נותנת לו לגעת בה,ושוברת לי את הלב.
ואז הבן זונה התחיל לדבר,״במשך כל היום היו זוג גברים לבושים בשחור שעקבו אחרי.לכל מקום שהלכתי הם הלכו אחרי.בכל מקום הם צצו.ואז החלטתי לנסות להיעלם להם.כשהם ראו שהתחלתי לרוץ הם רצו אחרי.ואז כשנוצר בנינו פער נכנסתי למונית,במהרה והוריתי לו לנסוע למלון.איבדתי איתם קשר והם כבר לא היו מאחורי.הם לא ראו שעליתי על המונית ולאן היא נסעה.ואז שהתכוונתי להיכנס למלון לקחת כמה דברים חשובים שלי,וללכת אליך לדירה דני,ראיתי אותם,״,הייתי בהלם שהוא התכוון ללכת לדירה של דניאל ולסכן אותה ככה,אז ישר התפרצתי לדבריו,״אתה התכוונת ללכת לדירה שלה??,אתה יכולת לסכן אותה!,בן זונה זה מה שאתה,רק חושב על התחת שלך עצמך.״,דניאל עצרה אותי ושלחה אליי מבט מצמית שהפסיק את ההתפרצות שלי,״ג׳ייק,״ היא אמרה בקרירות והצדיקה את הבן זונה הזה,״לא היה לו לאן ללכת.טוב שהוא התכוון ללכת אליי.״,הסתכלתי עליה המום אפילו יותר,״טוב שהוא התכוון ללכת אליך?״,חזרתי על דבריה בכעס,״תגידי לי,את מטורפת?,הם היו תופסים את שניכם והורגים אותכם!,״,הרגשתי שאני מתחרפן ופחדתי לאבד שליטה.״תצאי דניאל.תשאירי אותי פה לבד עם כריס.״,היא הסתכלה עליי במבט שאמר לך תזדיין.
״לעזאזל,דניאל תקשיבי לי פעם אחת בחיים שלך ותצאי מפה!״,שאגתי עליה,היא כל כך נבהלה שהיא יצאה ישר מבלי להוסיף מילה.התקרבתי אליו בעודי בוחן אותו.אני מכיר טיפוסים כמוהו.הוא לא יעזוב עד שהוא יקבל את מה שהוא רוצה.עמדתי מולו זקוף, והסתכלתי עליו מלמעלה בזכות היותי גבוה ממנו.
״אז ככה-יש סיבה שבאת לפה.בוא ניגש ישר ולעניין כמו שני גברים.מה אתה רוצה?.״,שמתי את הקלפים על השולחן וקיוויתי שהוא יקל עלי וינקוב במחיר,כדי שהוא יוכל לעוף מפה כמה שיותר מהר.
הוא חייך אלי חיוך חמדני,וידעתי שזה הכל עניין של כמה אני מוכן לשלם.בן זונה חמדן,״קדימה!,אל תבזבז לי את כל היום.תגיד את המחיר ותעוף כבר.״,צעקתי עליו.הוא הסתכל עליי בחיוך ופצה את פיו,״ובכן,אני חייב לאנשים האלו מאתיים אלף יורו.״,לא הזזתי עפעף.הוא היה כל כך צפוי.ואפס מזדיין.מעניין אם גם בתור ילד בן 17 כשהוא היה עם דניאל בבית האומנה הוא היה כזה אפס.או שעם השנים הוא התרקב.
״וכמובן,שכדי שאני יוכל לעזוב,כמו שאתה כל כך רוצה.כמו ששנינו רוצים,למען האמת.אני צריך עוד כסף בצד.הרי מה ימנע ממני לחזור שוב כשאין לי שום דבר,כדי להפיק תועלת מהאהובה שלך,דניאל היקרה.״,נהמתי עליו ואיימתי,״תתרחק ממנה,אחרת זה יהיה הסוף שלך.תאמין לי שאני מסוכן לך אפילו יותר מאנשים האלה שאתה חייב להם כסף.״,הוא בחן אותי,״אני רוצה בנוסף למאתיים אלף יורו עוד שלושים אלף יורו בצד.ואני מבטיח לך שאני לא יחזור שוב.אתה תוכל להיפטר ממני לתמיד.״,אז זה היה המחיר.התקשרתי לבן,העוזר שלי וציוויתי עליו לקחת את כריס אליו למשרד ולפקוח עליו את העיניים.כשבן הגיע ולקח איתו את כריס,התקשרתי לאנאבל,מנהלת החשבונות שלי שתבוא למשרד שלי,הוריתי לה לבוא עם פנקס צ׳קים.
YOU ARE READING
My Good Half
Romance*הסיפור משתתף בתחרות wattys2016* ״קשוחה..רק רציתי להיות נחמד לפני שאני לוקח אותך לדירה שלי,מפשיט אותך מפיסת הבד הקטנה הזאת שאת מעזה לקרוא לה שמלה ומזיין אותך כל הלילה." ברגע הראשון שג׳ייק ראה את דניאל הוא ידע שהוא רוצה אותה. בהתחלה הוא רצה אותה רק ב...