פרק 30

12.3K 389 38
                                    

אהובות, מקווה שתאהבו את הפרק!
אשמח לשמוע מה את חושבת(; shiraz_aharon
~ירין~

***כריס***
אגרופו של גייב מוטח בכוח בפרצוף שלי,"תלמד לדבר כמו שצריך. אתה שכחת את המקום שלך, אני לא אחד שמנפנפים אותו או מחלקים לו הוראות. אני אעשה מה שאני רוצה. ומה שאני רוצה זה לגרום לג׳ייק לשלם, וגם לכלבה שלו.", פניו הפראיות של גייב הסתכלו עלי בתוכחה, מאתגרות אותי לערער על דבריו, אך אני שותק. גייב הוא גבר פזיז ואידיוט, בריון שחושב שרק השרירים הם הפתרון. עדיף לי להתרחק מכל הסיפור הזה, יש לי את הכסף שג׳ייק הביא לי, ולא כדאי לי להתגרות במזל. ובמיוחד לא כדאי לי להתעסק עם גייב. הוא משוגע. אני משפשף את האיזור החבול, ומהנהן בראשי, מוריד את מבטי ארצה, גאווה לא תוביל אותי לשום מקום. הוא מגחך לעצמו, מסתובב ויוצא מהחדר. אני מריץ בראשי מקומות שבהם אני אוכל להסתתר עד שהכל ירגע. אני צריך להתיישב במקום מרוחק ולחיות את החיים שלי רחוק מכל הבלאגן הזה.

***דניאל***
אנחנו יורדים מהמטוס ומכונית שחורה עם גג נפתח מחכה לנו. ג׳ייק סוחב את המזוודות שלנו ומאכסן אותם במושב האחורי. אני נכנסת למכונית ומדליקה את המזגן. המעלות פה כל כך גבוהות שאני מרגישה שאני נמצאת בתוך תנור. ג׳ייק נכנס למכונית בחיוך ונותן לי נשיקה קטנה ומתוקה. אני מחליטה להיות אופטימית ולהירגע. אני מתרווחת בכיסא, מורידה את הנעליים ומסכלת את רגליי על הכיסא,"נוח לך?.", ג׳ייק שואל וצוחק. אני מסתכלת עליו בחזרה עם חיוך רחב ומפונק,"בהחלט, נוח לי.", אני שולחת אליו יד ומלטפת את עורפו, תוחבת את אצבעותי לשיערו המלא. חיוכו מתרחב וגומותיו מעמיקות. הוא יפיפה וכולו שלי. אני מרגישה ברת-מזל, שאחרי הרבה שנים של חיפושים אחר הסוף הטוב שלי, מצאתי אותו, הגבר הזה הוא הסוף הטוב שלי,"אני אוהבת אותך.", אני אומרת בשלווה. הוא מסובב את מבטו אליי ומחייך אלי חיוך כנה, חיוך פגיע. הוא מניח את ידו על ברכי ולוחץ עליה,"מזל שאת אוהבת אותי. בלי האהבה שלך אני לא שווה כלום.", הוא אומר ונועץ את עיניו בתוך עיניי, גורם לי להבין שהוא רציני. שנינו מכורים אחד לשני. אנחנו החולשות אחת של השני. עוצמת הרגש מסחררת אותי כל כך, שאני מחליטה להשעין את הראש על המושב ולעצום עיניים.
אני מרגישה ידיים חזקות מטלטלות את גופי, אני פותחת את העיניים ורואה את העיניים השחורות והאהובות של ג׳ייק צופות בי,"קדימה בייב, קומי. הגענו.", הוא אומר ועוזר לי לצאת מהמכונית. אני מתמתחת ומפהקת פיהוק גדול, שנקטע ברגע שאני רואה איפה אני נמצאת. מולי יש ים כחול ויפיפה, הגלים מתנפצים על החוף הרחב והזהוב. וממול החוף שוכנת בקתה. אני מרגישה את ההתרגשות אוחזת בגופי ואני פונה לג׳ייק, מודעת לזה שהמבט שלי מבהיר לו עד כמה אני מתרגשת. אני קופצת עליו ומחבקת אותו חיבוק גדול,"זה מהמם, ג׳ייק. תודה, אתה מושלם!.", אני אומרת בצחוק מסחרר. הוא מחבק אותי ואוחז בגופי בכוח, מרים אותי מעל הקרקע ומסובב אותי במהירות עד שאני מתחננת שיפסיק. הוא מוריד אותי לקרקע, אך הסחרחורת לא עוברת. כשאנחנו מבינים שאני לא יכולה ללכת לבד, הוא מרים אותי כמו שמרימים ילדה קטנה ועושה את הדרך לבקתה. הוא מסתכל לי בתוך העיניים,"זה לא אני שמושלם. זאת את שמושלמת, את מושלמת בשבילי, בייב. כל כך קל לרצות אותך, וכל כך כיף לי שאת מתרגשת ושאני מצליח לגרום לך להרגיש מאושרת. אני אוהב לראות את החיוך היפה שלך, אבל אני מבטיח לך חגיגית, שאם הוא יופנה למישהו אחר מלבדי, אותו גבר ימצא את הביצים שלו תלויות לו מעל הראש.", הוא חייך חיוך יהיר וממזרי. גלגלתי את עיני אליו, והנחתי את ראשי על כתפו. למרות שהסחרחורת עברה, לא ביקשתי שיוריד אותי. אני אוהבת להיות בין זרועותיו, להרגיש מפונקת ושדואגים לי. הוא פותח את הדלת עם רגלו ומכניס אותנו פנימה. אם חשבתי שהבקתה מיוחדת מבחוץ אז מבפנים היא מושלמת. כל הרהיטים עשויים מעץ מהגוני. הבקתה קטנה וחמימה, אינטימית. מושלמת. הוא נכנס לסלון ומניח אותי על הספא,"חכי לי פה בייב. אני הולך להביא את המזוודות.", הוא מנשק אותי נשיקה קצרה ויוצא לבחוץ. אני מחשבת בראשי את שעות הטיסה , וכמה זמן עבר מאז שנטלתי את הגלולה האחרונה. מאז אותו יום ארור של ההפלה אני נוטלת כל יום גלולה. לא מוכנה להסתכן. ג׳ייק נכנס עם התיקים, ואני הולכת אליו ופותחת את התיק שלי, מוציאה ממנו את הגלולות שלי. אני נכנסת למטבח ומחפשת בארונות כוס, וכשאני מוצאת, אני ממלאה אותה במים מהברז. ג׳ייק מחבק אותי מאחור, מחמם אותי. לכל הרוחות, רותח פה!, אני מרגישה את החום מציף את גופי, אני יוצאת מהחיבוק של ג׳ייק באנחה קולנית ומורידה ממני את החולצה שלי וזורקת אותה על הרצפה. ג׳ייק מרים את גבותיו ושולח לי חיוך זחוח,"בייבי. חשבתי שהספיק לך בטיסה. אי אפשר לספק אותך, את כל כך מכורה.", הוא צוחק, מושך אותי אליו ומלטף את גבי בליטופים גסים, שורט אותי קלות עם ציפורניו, גורם לצמרמורות בכל גופי. אני מרימה אליו את מבטי ומגחכת לעצמי,"מותק שלי, אל תחמיא לעצמך, כל כך חם פה שאני מרגישה שאני מתבשלת. בגלל זה הורדתי את החולצה. ואני זאת שמכורה?, אתה זה שלא יכול להעביר דקה אחת מבלי לשלוח את הידיים שלך אליי,", אני אומרת בזעף מזוייף ותולשת את הידיים שלו ממני,"ולא יכול שלא להיות בתוכי לפחות פעם אחת בכמה שעות.", אני אומרת ומסתכלת עליו במבט נחוש. התשוקה אופפת את גופי, אך אני מסרבת להודות בה. הוא מטה את ראשו הצידה בצורה סקסית, ומחייך עד שגומותיו נחשפות אליי,"בייב. אל תגידי דברים שאת עלולה להתחרט עליהם. את רוצה להתערב?.", הוא שואל ומבטו מאתגר אותי,"להתערב?.", אני שואלת. לא מבינה לאן השיחה הזאת מתקדמת,"כן. להתערב. מעכשיו, אנחנו לא נזדיין,", הוא אומר באיטיות מענה, מותח אותי. לעזאזל, לא להזדיין?, אני לא חושבת שאני אוכל לעמוד בזה. וג׳ייק יודע את זה,"והראשון שיבקש להפסיק את ההתערבות וייזום מעשה כלשהוא,", הוא אומר ודוחף את מפשעתו לאגן שלי, מתגרה בי,"הוא המפסיד.", הוא אומר בחיוך, בטוח בעצמו. רק בגלל החיוך הזה החלטתי להסכים,"אוקיי, אני מסכימה. תראה שאתה זה שתישבר קודם.", אמרתי, מנסה לשוות לקולי טון יציב ובטוח. אך בתוכי תהיתי כמה זמן אני מסוגלת לשרוד בלי המגע שלו. בלי המגע הממכר שלו. הוא מסתכל עליי במבט נוקשה, מבט יציב וגברי, מבט ששולח חזיזי תשוקה לאורך כל גופי. שמוק מתנשא!, הוא יודע מה המבטים שלו עושים לי. ולכן, אני מחליטה להחזיר לו באותו מטבע. אני מקלפת את המכנס שלי מעליי, ומעבירה את שיערי למאחורי אוזניי, אני יוצאת מהבקתה, מודעת לזה שג׳ייק מאחוריי, מחכה לרגע שהוא יתפוס אותי. ורגע אחר כך זה קורה. הוא תופס את זרועותיי וטומן את ראשו בצווארי. הוא הוריד חולצה וחזהו השרירי משתכשך בגבי, גורם לי לייסורים,"בייב. מה את חושבת שאת עושה?.״, הוא שואל בקול אפוף תשוקה ואהבה. אני כל כך אוהבת את הגבר הזה. אני נאנחת ומסתובבת אליו,"חם לי. מאוד. אני רוצה לצלול, אתה מוזמן להצטרף אליי.", ואז אני מורידה את החזייה שלי. הוא נושף בקולניות, ומשתמש בכל כוחות האיפוק שלו כדי לא לנעוץ את מבטו בשדיי החשופים. אני מחייכת לעצמי ומרגישה חזקה, מורידה את התחתונים, מלטפת קלות את לחיו, כמו שהוא נוהג לעשות לי, ועושה את דרכי לחוף. אני יכולה להרגיש את עיניו קודחות חורים בגופי. אני מצחקקת לעצמי כמו ילדה קטנה ושובבה. אני מרגישה את הגלים הקרירים מתנפצים על אצבעות רגליי, ולא מצליחה להתאפק ונכנסת בריצה לתוך הים. התרגשות אוחזת בגופי ואני רצה בתוך הים, עוברת לשלב שבו אני יכולה לשחות. אני מברכת את הקור של הים, ומרגישה את הטמפרטורות של גופי מתאזנות. אני צוחקת ומתיזה מים, ואז אני קולטת אותו בשדה הראייה שלי, אני מסובבת את מבטי אליו בחדות ורואה אותו, עומד זקוף וחסון, גופו שחום כל כך שניתן לתאר אותו כמוזהב, כמו החול הבוהק של החוף. גופו חשוף ועירום לעיני, כמו ביום היוולדו. הוא יפיפה ועוצר נשימה. הוא החזיר לי כהוגן. הוא נכנס לתוך הים בביטחון גברי ועוצמתי. הוא שוחה אליי, חובט ודוחף את עצמו בתוך המים עם הזרועות הגדולות והשריריות שלו. הוא דומה לאל.
הוא מגיע אליי במהירות ונעמד מולי. הגענו לשלב שאני צריכה לעמוד על קצות אצבעותיי כדי שאוכל להישאר עם הראש מעל המים. הוא מתקרב אליי ושולח אלי את ידיו, מלטף את פניי. הרגשתי את המגע העדין שלו בכל גופי, השתוקקתי למגע יותר חזק ואינטנסיבי. הרגשתי שאני עומדת להיכנע, אז הורדתי את ידיו ממני, החלטתי להעלות הילוך. פתחתי את שפתיי באנחה והעברתי את לשוני על השפה התחתונה, שלחתי אליו עיניים מיוסרות ומלאות תשוקה. הוא הסתכל עליי במבט מעונה והסתובב ושחה לכיוון החוף, קוטע את התשוקה והמתח שעברו בינינו. בלעתי רוק ושחיתי אחריו, מתקרבת אל החוף. יצאתי מהחוף ונעמדתי מולו, הפטמות שלי התקשחו, וראו בבירור, על פני ועל גופי את התשוקה וההשתוקקות החזקה אליו. וברגע שהתכוונתי להיכנע ולמשוך אותו אליי, הוא דחף אותי כך שאני עומדת מאחוריו, מוסתרת. הסתכלתי מעבר לכתפו, מבולבלת. ואז ראיתי גבר ואישה עומדים ליד הבקתה, מסתכלים עלינו נבוכים. הרגשתי את פניי מתלהטות ושמעתי את ג׳ייק נוהם,"לכל הרוחות. אני מקווה שהם לא ראו כלום.".

My Good HalfWhere stories live. Discover now