לא התכוונתי להעלות פרק היום,אבל רק בגלל שהיא ביקשה((:
tanialove1****ג׳ייק****
רציתי לפנק אותה,שתרגיש נאהבת.רציתי לגרום לה לחייך ולצחוק את הצחוק המשגע הזה שלה.אני מאושר כשהיא מאושרת.כאב לי לשמוע על כל הדברים שהיא עברה בחיים הקשים שלה,אבל עכשיו אני יכול למנוע אותם,עכשיו שזה תלוי בי היא לעולם לא תרעב-לא לאוכל ולא לאהבה.היא עדיין לא ראתה שמילאתי את הארון שלי בבגדים חדשים שנועדו במיוחד בשבילה,פיניתי לה מגירות במקלחת.העברתי אותה לגור איתי.אני לא מוכן שיהיה בנינו שום מרחב.היא שלי ואני רוצה שהיא תהיה לידי כל רגע נתון.****דניאל****
הרגשתי כל כך חופשייה אחרי שהתוודתי וסיפרתי לג׳ייק על החיים שלי,הרגשתי קלילה ונעימה,סוף סום החיים מחייכים אליי,״בייבי תתארגני,אנחנו עושים יום כיף היום.״,הסתכלתי עליו בציפייה וסקרנות,״אוקיי.אז אני רק צריכה שנעצור אצלי בבית,שאני אוכל להחליף בגדים״,הוא הסתכל עליי במבט לא מובן,״את נמצאת בבית שלך,מותק.איפה שאני נמצא זה הבית שלך,בדיוק כמו שאיפה שאת נמצאת זה הבית שלי.״,אוקי,לא הבנתי לאן המשפט הזה מוביל,״נכון בייבי.אבל בכל זאת אני צריכה שנעבור בדירה שלי כדי להחליף בגדים.״,״פה זה הבית שלך.״,הוא משך בידיי והוביל אותי אחריו לחדר השינה,פותח את הארון הגדול שלו.אני מסתכלת מופתעת לגמרי על הבגדים הנשיים שממלאים חצי ארון.
היה שם כל מיני סוגי בגדים- חצאיות, מכנסיים, חולצות, שמלות,הרבה זוגות נעליים.ואז פתחתי מגירה נוספת ליד הארון וראיתי עשרות זוגות של חזיות ותחתונים מסודרים לפי צבעים,הכל קנוי ממותג נבחר ויקר.הסתכלתי עליו בהלם,מעכלת הכל.אני לא יודעת מה יותר מפתיע אותי,העובדה שהוא העביר אותי לגור איתו או העובדה שהוא בטח בזבז עלי כל כך הרבה כסף.לעזאזל,אני בחיים לא אצליח להחזיר לו על כל מה שהוא קנה,והוא גם בטוח לא ייקח ממני,״ג׳ייק,לא היית צריך!,זה בטח עלה לך הון תועפות״,הרגשתי לא בנוח.״שטויות!,למי אכפת מהכסף?,לא אכפת לי משום דבר אחר חוץ מלגרום לך להיות מאושרת.״,הוא נזף בי,הרגשתי את הלב שלי מתחמם בעקבות המילים הנפלאות שלו.לא יכולתי אפילו לכעוס עליו שהוא העביר אותי לגור איתו מבלי לשאול אותי.הוא עושה הכל מאהבה,כדי לגרום לי לאושר.נישקתי אותו נשיקה עמוקה,חודרת עם הלשון שלי ומתגרה בלשונו בממזריות.הוא נוהם ומפליק לי בישבן,״לעזאזל בייבי.נשקי אותי באמת,כאילו את אוהבת אותי״,״למה כאילו?״,שאלתי ותפסתי את פניו בשתי ידיי,מרסקת את פי על פיו,אומרת לו בלי מילים שאני צריכה עוד סיבוב אחד אחרון לפני שאנחנו יוצאים.הוא מרים אותי ונושא אותי למטבח,״בייבי שלי,כבר הרבה זמן שיש לי פנטזיה בראש.פנטזיה עלייך ועל שוקולד.״,הוא מהמהם ומסתכל עליי במבט מלא תשוקה וגבריות.אני מרגישה את התשוקה שבין רגליי וגונחת בקול רם,״חכי עם הגניחות בייבי,תני לי להתחיל״,הוא משכיב אותי על השולחן הגדול והקר שמצנן לי את הגב.אני שומעת רעשים של פתיחה וסגירת ארונות,ואז הוא בא אליי,מחזיק בידו שוקולד וקצפת מוכנה.לעזאזל,השילוב של העיניים השחורות והאפלות שלו והשיער השחור והמלא שלו משווים לו מראה של זאב,של אלפא.״פאק בייבי.אני צריכה אותך.״הוא מסתכל עליי בתשוקה ודוחף לתוכי אצבע,״פאק דניאל.את מוצפת.את כל כך רטובה שאת תוכלי לקבל אותי כולי עכשיו.״,״כן בייבי.אני רוצה לקבל את כולך עכשיו,שתיכנס לתוכי ותשגע אותי.שתזיין אותי כל כך חזק שאפילו השומר שלך יישמע את הצרחות שלי״,ואו לעזאזל התשוקה כנראה מבלבלת אותי,כי בחיים שלי לא דיברתי ככה.הוא פוער את העיניים שלו ושואף אוויר בחוזקה,״לעזאזל בייב.אם כבר עכשיו את כולך רטובה ומוכנה,מה יהיה אחרי שאני ימלא את הגוף המשגע שלך בשוקולד וקצפת,ואלקק ואנשך את כולך.״,ראיתי את העיניים שלו נהיות שחורות עוד יותר,גנחתי ולשתי את שדיי המלאים והכבדים.הוא העיף את הידיים שלי במשיכה אחת,והרים אותם מעל לראשי,מצווה עלי בלי מילים לא להזיז אותן משם.הוא פתח באיטיות את המכסה של הממרח,גורם לי להתענות.הוא דחף לשוקולד אצבע ואז הוא הכניס את האצבע המדהימה ומלאת השקולד שלו וליקק אותה בחושניות ובאיטיות,לעזאזל,איך שרציתי להכניס את האצבע הזאת שלו לתוך הפה שלי.ואז להכניס את הזין שלו לתוך הפה שלי,ללקק את כולו,להטריף אותו.״הו בייבי,את רוצה את האצבע שלי בתוך הפה שלך או בתוך הכוס שלך?״,הוא שאל בבוטות.וזה אפילו חירמן אותי יותר.גנחתי,״בפה שלי.אני רוצה למצוץ לך אותה״,הוא נענה לבקשתי והכניס לי את האצבע שלו לפה באיטיות מייסרת.מצצתי את האצבע המדהימה שלו,הכנסתי אותה עמוק לפי ואז הוא לקח אותה ממני ודחף אותה לתוכי,״שיט״,קיללתי ודחפתי את עצמי לקראת האצבע שלו,״דניאל,תאטי מותק.״,שמוק!,הוא יודע שאני עומדת להתפוצץ מרוב תשוקה,וזה רק הגביר את ההנאה שלו.הוא הוציא גוש שוקולד גדול מהקופסא ומרח אותה עם אצבע שלו על הבטן שלי,לעזאזל שרק יירד עוד טיפה למטה,המגע הכי קטן שלו שם יגרום לי להתפוצץ מעונג.הוא הוציא עוד גוש ומרח אותו על השדיים המלאים שלי ועל הצוואר שלי.הרגשתי את הטמפרטורות של גופי ממיסות את השוקולד,היה לי כל כך חם שהרגשתי שהעור שלי משנה את צבעו לצבע אדום ולוהט.הוא המשיך בשלו,מורח את כל כולי בשוקולד.ואז הרגשתי את הפה המבורך שלו עליי,מלקק את השוקולד מרגליי הארוכות,מדלג על החלק הבא לצערי הרב,עובר ישירות לבטן שלי.״פאק,ג׳ייק!,אני כל כך חרמנית שזה כואב.בבקשה תיתן לי לגמור.״,הוא המשיך ללקק את גופי ואז הרגשתי את הפה המדהים שלו על השדיים שלי,והתחלתי לצעוק מהנאה,הוא שרף אותי עם השפתיים והלשון הנפלאה שלו.וכשהוא ליקק מכל גופי את השוקולד,קיוויתי שהוא ייכנס לתוכי.אני כל כך מוכנה בשבילו שרק אם הוא ינשוף לי על הדגדגן אני אגמור כל כך חזק,אולי אפילו הכי חזק שגמרתי אי פעם.ואז הממזר הזה לקח את הקצפת והזהיר אותי מראש,״אני הולך לשים לך קצפת בכוס הקטן והרעב שלך״,לעזאזל,אני מתחרפנת!,״אני ממליץ לך בחום לא לגמור,כי אחרת אני אדאג להפוך את זה ללא מהנה בכלל.״,בן זונה!,מתי אני כבר יוכל לגמור??,נהמתי בזעף אבל הוא לא התייחס אליי.הוא הפריד בין רגליי,פותח אותי ודוחף את האצבע שלו בין הקפלים שלי,״פאק בייבי,את כל כך רטובה שרק מלגעת בך אני יכול לגמור.אני מזכיר לך מותק,את לא גומרת.״,הרגשתי שאני עומדת להתעלף.ואז הבן זונה לקח את הקצפת ומילא את האיבר שלי בקצף הלבן והקר.צעקתי והחזקתי את עצמי לא לגמור.לעזאזל,זה קשה.וזה שהקצפת כל כך קפואה על העור הרותח שלי,רק מקשה את זה.שיט שיט שיט.שייתן לי כבר לגמור.ואז הוא עשה את הדבר הכי נורא שהוא יכל לעשות-הוא ליקק ושאב ממני את הקצפת.״פאק ג׳ייק!!!!!!,אני לא יכולה להחזיק עוד מעמד!!!!״,הרגשתי את האורגזמה כל כך חזק ורק מה שהיה חסר שהוא ייתן לי לגמור.אסור לי לגמור מבלי שהוא ירשה,״בבקשה ג׳ייק.תרשה לי לגמור.״,ואז שמעתי את המילה שכל כך חיכיתי לה יוצאת מהפה המדהים שלו,״תגמרי״,הרפתי את הגוף שלי ונתתי לאורגזמה שלי להשתולל בתוכי,עפתי גבוה ורחוק,כל הגוף שלי רעד ולא הייתה לי שליטה עליו.ואז ג׳ייק חדר אליי בכל הכוח.״פאק!!!!!!!!״,צרחתי,מורידה את הידיים,לא יכולה יותר להשאיר אותם מעלי ראשי.אני שורטת את גבו וישבנו,דוחפת אותו עמוק יותר לתוכי.הוא גונח גניחות חייתיות,מרעיד את גופי.ואז הוא גמר חזק כל כך,ארוך ועוצמתי,הוא שופך את עצמו עוד ועוד לתוכי,לא מפסיק.וכשאני מרגישה את השפיכה החמה שלו בתוכו אני גומרת שוב,צועקת בקולי קולות.ואז הוא יוצא ממני,שנינו מתנשפים ומנסים להחזיר לעצמנו את הנשימה.״אוי בייבי,עכשיו אנחנו צריכים להתקלח שוב.יהיה לנו זמן לצאת?״,שאלתי מקווה שיענה בחיוב,״בהחלט בייבי.יש לנו את כל היום.נתקלח ונצא,אני רוצה כבר לראות את אחת השמלות שקניתי לך עלייך.את בטח תיהי משגעת.״חייכתי אליו והרגשתי כל כך מאושרת.הוא הרים אותי ונשא אותי למקלחת.
YOU ARE READING
My Good Half
Romance*הסיפור משתתף בתחרות wattys2016* ״קשוחה..רק רציתי להיות נחמד לפני שאני לוקח אותך לדירה שלי,מפשיט אותך מפיסת הבד הקטנה הזאת שאת מעזה לקרוא לה שמלה ומזיין אותך כל הלילה." ברגע הראשון שג׳ייק ראה את דניאל הוא ידע שהוא רוצה אותה. בהתחלה הוא רצה אותה רק ב...