היי בננות((: האמת שיש לי מחר מבחן בכימיה, ואני לא מאמינה שבמקום ללמוד אני כותבת פרק! חחחחח מקווה שתאהבו, אוהבת אותכן!!
~ירין~***ג׳ייק***
התאכזבתי שהיא סירבה לי, לא מוכנה להיענות להצעה שלי. האם זה אומר שבפעם הקודמת, היא גם לא הייתה מוכנה, אך פחדה לסרב לי?, דניאל הסתובבה אליי והסיטה את מחשבותיי,"בייבי, לארוז בגדים למזג אוויר חם או קר?.", עדיין לא החלטתי לאן ניסע, הודעתי לבן להכין את המטוס של החברה ושיכין את הטייס לנסיעה ארוכה,"רצית מקום עם חוף ים ושמש, אז תארזי למזג אוויר חם, אך גם שמלות ובגדים ייצוגיים. ניצא למסעדות ולמקומות יוקרתיים.", היא חייכה אלי והבחנתי בהתרגשות שהציפה אותה. לא יכולתי שלא לחייך למראה ההתרגשות והצניעות שלה, כל כך קל וכיף לרצות אותה.היא הסתובבה,כך שהייתה עם הגב אליי, והתכופפה, וכתוצאה מכך הבליטה את הישבן היפה שלה, גורמת לתשוקה להלהיט את גופי. אני מתקרב אליה, ומניח את זרועותיי מסביבה, דוחף את האגן שלי לישבן שלה, מתחכך בה. היא פולטת גניחה חלושה מפיה, גורמת לי להשתוקק לשמוע אותה צורחת מעונג, צורחת את שמי. אני שולח את ידיי לשדיה, לש אותם, חופן אותם ובו זמנית מחכך את המפשעה שלי בישבן שלה. היא הסתובבה אליי והורידה את החולצה שלה, מבהירה לי שהיא רוצה את זה בדיוק כמוני. אני צופה בה מורידה את המכנס באיטיות, מתגרה בי. היא מורידה את החזייה וחושפת בפני את תפיחות שדיה, אני נושף אוויר בחוזקה, ומרסן את עצמי,"תבדקי בשבילי עד כמה את רטובה בייבי.", אני מורה לה בקול צרוד ומלא תשוקה. היא שולחת את ידה לעבר הפתח שלה, ודוחפת את האצבע שלה לבפנים. היא גונחת בקולניות, ומערערת את השפיות שלי, היא מוציאה את האצבע ומראה לי עד כמה היא רטובה, מלאה במיצי התשוקה שלה. וברגע שהיא מכניסה את האצבע שלה לתוך הפה, מלקקת וטועמת את הטעם של עצמה, אני מאבד שליטה ושולח אליה את זרועותיי, משכיב אותה על המיטה כשהיא שכובה על הגב, היא מפשקת את רגליה אוטומטית, מפנה לי מקום. אני מוריד את החולצה במשיכה, ופושט מעליי את המכנס והתחתונים. עיניה בוחנות את העירום שלי ברעב, ותשוקה והשתוקקות נגלות בעיניה, מסגירות את רמת ההשפעה שלי עליה, אני מחייך אליה חיוך יהיר ורחב,"בייבי. אל תנעצי מבטים, זה מנפח לי את האגו.", אני אומר בשעשוע, היא מגלגלת את עיניה ומושכת אותי אליה, כך שאני שוכב מעליה.החזה שלי מעל חזה, כך שאני משתכשך בפטמותיה, מגרה אותן. הן מתקשות ודוקרות אותי, אבל זה מחרמן אותי אפילו יותר. אני מכניס את ידי לתוך המפשעה שלה ומרגיש את הזרימה הלוהטת שלה, היא כל כך מוכנה אליי שהדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לכוון את האיבר שלי ולדחוף אותו לתוכה, היא צועקת ומעבירה את ציפורניה על גבי, שורטת אותו, משאירה עלי חותם שישאר עלי הרבה זמן. אני מוריד את ראשי ומוצץ בחוזקה את החלק הלבן של שדה, גורם לו להכחיל. המחשבה שכל פעם שהיא תתקלח או תסתכל על עצמה היא תראה את הסימנים הכחולים האלו על השד שלה מחרמנת אותי כל כך, שאני גונח ונכנס אליה בכוח, מטלטל את גופה, מותח את הקו העדין שבין עונג לכאב. אני עולה למעלה לכיוון הצוואר שלה, מתכוון להשאיר חותם, לסמן את הטריטוריה שלי במקום יותר חשוף, שכולם יוכלו לראות. אני נושך ומוצץ את האיזור, עד שהמקום סגול מספיק. היא צועקת בקולי קולות, מתחננת שאני אפסיק, מתחננת שאני אמשיך, אומרת כל דבר שיגרום לשיא שלה להתפוצץ בגופה. היא תופסת את ישבני בידיה ומאיצה את הקצב,"חתלתולה שלי. אני אוהב שאת שולפת את הציפורניים שלך.", אני אומר וגונח גניחות שמהדהדות בחדר. היא נועצת את עיניה בעיני ונושכת את שפתה התחתונה, גורמת לי להשתגע מתשוקה אליה. אני מטיח את פי על פיה, שואב את השפה התחתונה שלה לפי, מוצץ ומלקק אותה, דוחף את לשוני אליה. הכל כל כך רטוב ואירוטי וכשאני מרגיש אותה רועדת וגונחת בקולי קולות מתחתיי, אני לא יכול שלא להאיץ את הקצב, ואז היא מכווצת מסביבי את שריריה ושולחת אותי לרקיע השביעי. אני מרגיש את השיא שלי מתפוצץ בכל איבר בגופי, ואני שופך את עצמי לתוכה. היא מלטפת את גופי בעדינות,גונחת את שמי,"ג׳ייק, אתה כל כך טוב לי, אהובי. אני אוהבת את זה כל כך, אוהבת אותך.", לא ידעתי שאני משתוקק לשמוע את הדברים האלו עד שהרגשתי את הגוף שלי מתרפה ונרגע. אני יוצא ממנה בעדינות, משתדל שלא להכאיב לה. אני שותל נשיקה עדינה ומתוקה על שפתיה וקם מהמיטה, מרים אותה ביחד איתי,"קדימה, מותק. יש לנו טיסה לתפוס.", אני מזרז אותה ושולח לה מבט מאושר. אנחנו אוהבים אחד את השני, אף אחד לא רודף אחרינו, היא תתחתן איתי שהיא תרגיש שזה נכון, שום דבר לא יכול להרוס את זה. שום דבר מלבדי.
YOU ARE READING
My Good Half
Romance*הסיפור משתתף בתחרות wattys2016* ״קשוחה..רק רציתי להיות נחמד לפני שאני לוקח אותך לדירה שלי,מפשיט אותך מפיסת הבד הקטנה הזאת שאת מעזה לקרוא לה שמלה ומזיין אותך כל הלילה." ברגע הראשון שג׳ייק ראה את דניאל הוא ידע שהוא רוצה אותה. בהתחלה הוא רצה אותה רק ב...