****דניאל****
קרני אור הסתננו דרך הווילנות,מעירים אותי ברכות ובעדינות.פתחתי את העיניים וראיתי מולי יופי עוצר נשימה,אני יודעת שזה נשמע קיטשי,אבל בחיי,שג׳ייק הוא הדבר הכי יפה שאפשר לראות על הבוקר,או בכלל.בחנתי את תווי פניו,מנסה לשנן את הצורה שבה השיער המלא והשחור שלו נופל לו על העיניים בגלים פראיים שהתבלגנו בגלל השינה,ועל איך שהוא נראה כל כך צעיר כשהוא ישן, כל כך שונה מבדרך כלל. כשהוא במשרד או מול אנשים הוא יוצר חומה שמפרידה בינו לבין כל השאר, הוא לא נותן לאף אחד להיכנס ולחדור דרך החומות שלו,הוא יוצר רושם של גבר קר,חזק וכוחני.אבל כשהוא איתי הוא מוריד את החומות שלו,מרסק אותן-ואז אני רואה את ג׳ייק האמיתי.את ג׳ייק שאני אוהבת.ג׳ייק העדין,האכפתי, הרגיש והאוהב.מי היה מאמין שמאחורי החזות הזאת של הגבר העצבני שמשיג את כל מה שהוא רוצה מתחבאת נשמה יפה ועדינה שרק רוצה שיאהבו אותה.אני כל כך אוהבת אותו שנשבר לי הלב כל פעם מחדש,עוצמת הרגשות שלי אליו מפחידה אותי,בחיים לא חשבתי שאני אוכל לאהוב ככה.כל כך חזק וכל כך מהר.וכשאני חושבת על זה,אומנם אני מכירה אותו מבפנים,אבל דברים יותר בנאליים כמו גיל ותחביבים אני לא יודעת.התרגשות אחזה בגופי כשעלה לי הרעיון להפתיע אותו-להכין ארוחת בוקר,כך נוכל לשבת בחוץ,בשמש,ואז אני אשאל אותו כל מה שאני רוצה.ניסיתי לזוז בזהירות כדי לא להעיר אותו,אבל הוא תפס בגופי בחוזקה.בחיי אפילו מתוך שינה הוא לא משחרר אותי.חיכיתי כמה דקות ליתר ביטחון, והזזתי את הזרועות שלו ממני וקמתי מהמיטה.נכנסתי למטבח בהתרגשות ופתחתי את הארונות,ואו,איזה שפע,יש ממש הכל מהכל.החלטתי להכין פנקייקים,וסלט,ופסטה ולעזאזל התחשק לי גם צ׳יפס.לא יכולתי שלא לגחך על הדברים הלא קשורים שהחלטתי להכין,אבל רציתי שזה יהיה גדול ומושקע.הוצאתי את הפסטה ושמתי אותה בסיר עם מים חמים,ובזמן שהיא התבשלה חתכתי את הירקות לקוביות קטנות ודקות.לקחתי כמה תפוחי אדמה,קילפתי אותם וחתכתי אותם לפלחים ארוכים ואז שמתי אותם במחבת מלאת שמן.לעזאזל,אני הולכת להשמין,אבל כשאני חושבת על זה,הקלוריות שאני שורפת עם הסקס המטורף עם ג׳ייק מחפים על זה.הפסטה מוכנה,אז אני מוציאה מסננת ומכניסה לתוכה את הפסטה.הציפס מוכן ואני שמה אותו ואת הפסטה והסלט בצד.נשאר לי רק להכין את הפנקייקים,למזלי,יש לו תערובת מוכנה,אז אני פשוט שמה כל פעם קצת על מחבת ומחכה שיהיה מוכן.אני מסדרת את כל האוכל בחוץ,בשולחן שבמרפסת,ומנסה לחשוב מה חסר.אני הולכת לארון ופותחת אותו,ואז עיניי קולטות את הקצפת וממרח השוקולד,אני לא יכולה שלא להיזכר באותה פעם שג׳ייק מילא אותי בקצפת ושוקולד וליקק את הכל ממני,בחושניות הוא ליקק את כל גופי,שיגע אותי ואז זיין אותי כל כך טוב.נהייתי חרמנית כל כך שלא יכולתי להתאפק,שמתי את הקצפת והשוקולד על השולחן ורצתי לחדר השינה.נזכרתי באותה פעם שג׳ייק אמר לי שאני צריכה להעיר אותו כשאני זקוקה לו,ולעזאזל,אני כל כך זקוקה לו עכשיו שאני עומדת להתפוצץ.עמדתי מול המיטה והסתכלתי עליו ישן,השמיכה כיסתה אותו מהמותניים ומטה,אך החזה,הבטן והזרועות האלוהיות שלו היה חשופים לעיניי הרעבות.הדליקה המחשבה שהוא יקום ויגלה שהזין שלו נמצא עמוק בגרון שלי.רציתי להיות השולטת הפעם. הורדתי ממנו את השמיכה בגסות,וצפיתי בזין הארוך והיפהפייה שלו.הייתה לו זקפת בוקר מטורפת והיא נחה במלוא הכובד שלה על הבטן התחתונה שלו.עליתי על המיטה,וקירבתי את הפה שלי למפשעה הגברית שלו,הרחתי אותו כמו שהוא הריח אותי,ובחיי,הרגשתי כאילו אני מסניפה סם חזק וממכר.הוצאתי את הלשון שלי וליקקתי את הבסיס העבה לאורך כל אורכו,עקבתי אחר הוורידים הפועמים והבולטים שהיו במרכז האיבר.לעזאזל,אני מבינה את ההומואים.זין זה כזה דבר ממכר.חפנתי את זוג הביצים שלו והכנסתי את כולו לפי עד הסוף.ואז שמעתי אותו משתנק ומתחיל לרעוד מתחתיי.
YOU ARE READING
My Good Half
Romantik*הסיפור משתתף בתחרות wattys2016* ״קשוחה..רק רציתי להיות נחמד לפני שאני לוקח אותך לדירה שלי,מפשיט אותך מפיסת הבד הקטנה הזאת שאת מעזה לקרוא לה שמלה ומזיין אותך כל הלילה." ברגע הראשון שג׳ייק ראה את דניאל הוא ידע שהוא רוצה אותה. בהתחלה הוא רצה אותה רק ב...