Dlaczego?... Czy gdyby mnie wtedy tam nie było to byłoby inaczej?..
Nazywam sie Ikaru Tanaka , mam 17 lat i żyje w biednej ale szczęśliwej rodzinie mówiąc o tym mam na myśli moją siostrę i macochę ponieważ nasi rodzice zgineli w wypadku a ojciec miał kochankę która go kochała na zabój więc postanowiła się nami zaopiekować , jest bardzo sympatyczną kobietą jednak ma parę wad takich jak : szybkie irytowanie sie i trochę więcej się na mnie wydziera niż na moją starszą siostrę , ale pomijając to. Moja siostra nazywa się Mayumi ma 21 lat i jest typem imprezowiczki.
I to nawet bardzo , często przychodzi schlana I musimy z Mei (tak z moją macochą , no prawie macochą) ją taszczyć po schodach na piętro w kamienicy.
Cóż takie życie..
Właśnie zbierałem się do szkoły , postanowiłem ubrać się w krótkie spodenki I jakiś T-shirt który wyglądał jakby go psu z gardła wyjeli.. Przeczesałem lekko swoje rude włosy które wyglądają trochę jak ukesiów z yaoi które czyta moja siostra.
Wybiegłem z mieszkania , następnie z kamienicy i dotarłem na przystanek autobusowy. Kiedy wreszcie wybiła godzina przyjazdu autobusu ( który oczywiście się spóźnił) po 20 minutach drogi byłem już w szkole.
Ogółem nic ciekawego się w niej nie działo.
Jakieś natrętne yaoistki mnie zaczepiały i nazywały ukesiem a ,,samce alfa" się bili . Nic pozatym.
Miałem właśnie wrócić na przystanek gdy usłyszałem płacz i krzyki w uliczce obok sklepu.Bez wachania tam pobiegłem i to było jednym z moich błędów...
Zszokowało mnie to co zauważyłem ...Jakiś facet niczym z filmu o mafii wyjęty próbował zgwałcić jakąś kobietę. Nie chciałem się mieszać bo się troche bałem ale moje ciało samo kazało mi iść . Zaatakowałem mężczyznę od tyłu i próbowałem go popchnąć na ziemię, w tym czasie kobietą uciekła , jednak mężczyzna okazał się o wiele silniejszy przez co to ja upadłem na ścianę jednego z budynków i przywaliłem trochę głową w ścianę, mój przeciwnik to wykorzystał i kiedy byłem lekko obolały i oszołomiony ,
Złapał moje ręce tak abym miał je nad głową przyciśnięte jego dłońmi do ściany,
Akurat wtedy mogłem go zobaczyć dokładniej z bliska..(Hey to ja autor tego opowiadania , a więc to moja pierwsze opowiadanie więc mnie trochę zrozumcie i ogółem to tyle bay)
CZYTASZ
Chance or Madness? (Yaoi) 16+ (Uwaga : Cringe)
JugendliteraturIkaru Tanaka to zwykły chłopak lecz w jego życiu pojawia się szansa aby poprawić życie swojej ukochanej rodzinie za dużą cenę , czy sobie poradzi?