Kellemes olvasást mindenkinek! 💜
Kíváncsian pillantottam Grimre, miközben nyeltem egy nagyot. Eközben ő feszülten engedett ki egy nagy sóhajt, ezzel összeszedve minden gondolatát arról, amit mondani akart nekem.
-Nos, mint mondtam, azok a történetek, amik a ti világotokban csak mesék, itt igen is valósak. Köztük a személyek is, akikkel mind ez megtörtént. -mondta Grim, miközben lábát kezdte el lóbálni.
-Tehát ez azt jelenti, hogy például Hófehérke, vagy mondjuk Hamupipőke tényleg léteznek? Ezek szerint akkor...a gonoszok is? –kérdeztem Grimtől csillogó tekintettel, hisz az, amit mondott az még számomra is hihetetlenül hangzott.
-Úgy ahogy mondod. Nézd csak, ott is van, a keleti oldal vezetője! –mutatott Grim a jobb kezével, az iskolától egy kicsivel messzebb.
Az intézménytől nem messze, egy körülbelül vele egymagas épület teraszának a korlátjánál, egy alak pillantott le a környező utcákra. Kicsit előrébb hajoltam, hogy jobban szemügyre vehessem, ugyanis tőlünk jóval távolabb volt.
Az illető, mondhatni egész magas volt. Hosszú szőke haja majdnem háta közepéig ért, amire, ha rásütött a nap, aranyan kezdett el fényleni. Halvány rózsaszín csipkés ruha volt rajta, ami olyan hosszú volt, hogy cipője ki sem látszott alóla. De, ami igazán megragadta a figyelmem, az a feje tetején helyet foglaló, arany korona volt. Ajkát lágy mosolyra húzta, mikor meglátta, hogy egy épp arra járó felpillant rá, majd meghajol felé, ezzel kifejezve tiszteletét neki.
-De hiszen ő... –amikor arcul csapott a felismerés, hogy éppen ki is van szemeim előtt, még a szám is tátva maradt.
-Igen, jól látod. Ő Csipkerózsika személyesen! –mondta Grim, egy bólintás kíséretében.
Csak egy bólintást tudtam neki adni válaszul. Egyszerűen szóhoz sem jutottam, hisz ott volt a szemeim előtt, ráadásul egy olyan személy, aki az én világomban csak a mesés könyvek lapjain, vagy éppen a tévében szerepelt, szintén rajzfilmes formában.
-És akkor úgymond ő az egyedüli vezető? –kérdeztem Grimtől, miután sikerült visszatérnem az előző sokkból.
-Mint mondtam neked, a Birodalom két oldalának több vezetője is van. Ahogy ő is csak az egyik. Gondolom a többiek megbeszélésen vannak, azért nem látjuk őket. De idővel ki tudja, lehet lesz alkalmad akár találkozni is velük. –dörzsölte meg az állát Grim elgondolkodva.
-Na és a másik oldal, ott kik a vezetők? –tettem fel az újabb kérdést izgatottan, hisz, ha már a saját szememmel láthattam Csipkerózsikát, akkor hátha a másik oldalról is tudhatok meg valamit.
-A nyugati oldal jelenlegi helyzete, egy kissé bonyolultabb. De szerintem elkezdem inkább neked a legelejétől, úgy hátha mindent meg fogsz érteni. Legalábbis nagyon bízom benne. –mondta Grim, egy nagy sóhaj mellett.
-Csupa fül vagyok! –néztem komolyan a szemébe.
-Nos, kezdjük azzal, hogy a nyugati oldalnak összesen hét vezetője van. Úgy ahogy a keleti oldalnak is. Közülük egyet pedig már láttál is. –mondta Grim, miközben hét ujját feltartotta, amiből egyet elkezdett mozgatni, hogy jobban értsem.
-És ők kik is pontosan? –kérdeztem Grimtől.
-Szerintem az egyik személyt már te is sejtheted, hogy ki, ha már Csipkerózsikát láttad. A nyugati oldal, mondhatni legerősebb vezetőjét nagyon is jól ismeri. –nézett rám Grim, egy mindent mondó tekintettel.
-Akkor ezek szerint, Demóna az egyik vezetője a nyugati oldalnak? –találtam ki egyből, hogy Grim kire is gondolt pontosan.
-Pont ahogy mondod, mellette pedig aki még úgymond segít neki, az Hádész, a Gonosz Királynő és a Szívkirálynő. Illetve Jafar, Ursula és Zordon. –mondta miközben az ujján számolta a neveket a biztonság kedvéért, hogy egyet se felejtsen említeni.
-Hűha, de hát ők hatalmas erővel rendelkeznek. Már amit a mesékből tudok. Akkor nem értem, mégis mi a baj? –tártam szét a karom érthetetlenül.
Hisz tényleg nem értek semmit. Hét vezető, ráadásul az emlékeim alapján, a legnagyobb erővel rendelkezők. Ugyan, mégis mi vagy ki lehetne az, aki akkora probléma lenne, hogy még az ő erejükön is kifog?
-Látom, nagyon elkezdtél gondolkodni a folytatáson. –mondta Grim, miközben ajka egy széles mosolyra húzódott.
-Még szép, hogy elgondolkodom azon, amit mondasz. Mert egyszerűen nem értem, mi lehet a probléma. –néztem rá nagy szemekkel.
-Mondjuk úgy, hogy amiket te hallottál meséket, abban nem írtak le minden szereplőt és volt olyan, akinek a háttérben meg kellett húzódnia. Te ebből mire következtetnél? –kérdezte tőlem Grim kíváncsian, miközben a válaszomra várt.
-Hmm, azt tudom, hogy Hádésznak vannak testvérei. Viszont azt is tudom, hogy ők, legalábbis, ha a helyükben lennék, akkor nem vállalnám el a nyugati oldal irányítását. Hisz te mondtad, a cél a két oldal egyensúlyban tartása. –mondtam ki azt, amit gondoltam.
-Tehát ha nem csalnak a megérzéseim, akkor az egyik vezetőnek kell, hogy legyen egy testvére, akiről úgymond senki sem tudott. –emeltem fel a mutatót ujjamat, mint aki éppen talált egy kiskaput.
-Látom vág az eszed Kislány! Akárcsak egy szardíniás doboz teteje! –próbálta visszatartani a nevetését Grim, a saját poénján.
-De ki az, akinek testvére van és nem tudunk róla semmit? –kérdeztem Grimtől, eltekintve az előző beszólása felett.
-Demónának van egy húga. Jelen pillanatban, ő vezeti a nyugati oldalt. –mondta Grim, miközben a mosoly lassan lehervadt az arcáról.
-Tessék? De hát az előbb azt mondtad, hét vezető van. Most ezt nem értem. –kerekedett el a szemem.
-Röviden, itt a probléma, amit lehetetlenség kijavítani. –mondta Grim egy lemondó sóhaj mellett.
-De ezt még mindig nem értem. Kérlek Grim magyarázd el, ha lehetséges érthetően! –néztem Grimre könyörgő tekintettel.
-Jó akkor inkább kérdezek először. Szerinted, ha egy vezető egyre idősebb, akkor ki fogja átvenni a szerepét? –kérdezte Grim tőlem.
-Hmm, mondjuk a gyermeke? Legalább is én úgy gondolom, ha gyermekem lenne, én azt akarnám, hogy ő legyen utánam a következő vezető. Vagy a testvérem, persze csak ha van. –mondtam ki hangosan, amit gondoltam.
-Valóban én is így gondolkodnék, ahogy te. Itt a Fény és Sötétség Birodalmában az első, aki megkaphatja a vezető szerepét, az csak is a gyermek lehet. Ha nincs, akkor pedig a fiatalabb testvér lehet a következő választott. Itt legalábbis ez a szabály. –mondta Grim, ezután pedig kifújt egy nagy adag levegőt.
-Na és mi van akkor, hogyha se gyermeke, se testvére nincs az illetőnek? –kérdeztem Grimtől érdeklődve.
-Ez a fajta variáció a legnehezebb, ugyanis ilyenkor a vezetőnek választania kell egy illetőt. Ez nincs nemhez kötve, csakis ahhoz, hogy a vezető kit talál alkalmasnak ahhoz, hogy az ő helyébe léphessen. Mondjuk ilyenre még az elmúlt időszakban nem került sor. –mondta Grim elgondolkodva a kérdésemen.
-Ó, akkor ezek szerint Demóna húga ezért vezető most nem, mivel a fiatalabb testvére? Akkor még mindig nem értem, mi itt a gond. –mondtam fejemet rázva.
-Erre csak azt tudom mondani, hogy hatalmas tévedésben vagy most. –nézett Grim komolyan a szemembe.
Mindenre számítottam, de arra nem, hogy ezt fogja nekem mondani. Választ nem adtam neki, csak vártam, hogy folytassa azt, amit elkezdett.
-Sok-sok évvel ezelőtt, Demóna és Hádész egymásba szerettek. –mondta Grim nagyon halkan, szinte már suttogva.
-De hát ez miért baj? Ez inkább nagyon jó. Mondjuk nem igazán tudnám őket elképzelni együtt. –néztem oldalra elgondolkodó tekintettel.
-Hidd el, akkor mi sem gondoltuk volna. De ha láttad volna őket a saját szemeddel, azt mondtad volna, hogy olyanok, mint egy több éves házaspár. Nagyon szerették egymást. –elevenítette fel az emlékeit Grim.
-Akkor sem értek semmit. Ez miért volt baj? –kaptam újra tekintettem Grim felé.
-Nem azzal voltak a gondok, hanem... –kezdte Grim aztán hirtelen megállt a mondat közepén, majd nagy levegőt vett.
-Grim kérlek nem beszélj szavakban. Csak mondd ki! –kezdtem egyre idegesebb lenni.
-Azzal senki sem számolt, hogy később kettejüknek gyermeke fog születni. –hajtotta le Grim a fejét, miközben hangja, a mondata végére elcsuklott.
Amint ezt kimondta, szinte köpni nyelni nem tudtam. Mindenre számítottam, de arra nem, hogy egy gyermek születése fogja elindítani ezt az egész lavinát, aminek még a végét pontosan nem is tudom. Csak és kizárólag annyit, hogy aki a nyugati oldalon éppen vezető, annak semmi keresni valója nem lenne ott. Na és a többiek, velük mi történt? Ez, az egész kezd egyre bonyolultabb lenni számomra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akkor még nem tudtam
FantasiaAkane Fukukami egy 18 éves diák, aki nagyszülei halála után nevelő szülőkhöz kerül. Diáktársai elutasítják közeledését, így mindig azt kívánja, hogy egyszer észre vegyék. Ám mi történik, ha ez a kívánság hírtelen valóra válik? Egy teljesen idegennek...