IX.

583 45 0
                                    

,,To by mělo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To by mělo."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Elizabeth stála vedle svého bratra, když trenérovi vysvětloval, nebo se aspoň pokusil mu vysvětlit, že nemůže hrát v sobotním zápase.

Scott se z toho snažil vymluvit, jenže bohužel to jaksi nešlo.

Elizabeth bylo jasné, že se Scott Dereka bál, takže by raději odstoupil, než aby se nechal zabít. I když...

Scott věděl, že by ho jeho sestra chránila a nedovolila by Derekovi, aby mu ublížil.

Ale i tak to nechtěl riskovat, navíc nechtěl nikomu ublížit.

,,Jak to myslíš, že zítra nemůžeš nastoupit?" Ptal se kouč. ,,Prostě, že zítra nemůžu nastoupit." Řekl Scott. Byl až moc vyděšený z Derekovi hrozby.

,,Nemůžeš se dočkat, až zítra nastoupíš?" Snažil se to kouč překroutit a Elizabeth zvedla obočí. 

Co nechápal na tom, že prostě nemůže? Věděla, že kouč chce Scotta v týmu, ale Scott nemohl jen tak hrát. 

,,Ne, kouči. Já zítra nemůžu nastoupit." Řekl Scott. ,,Já tě nechápu." Řekl nakonec kouč. 

,,Mám nějaký osobní problémy." Vysvětlil Scott. ,,Je v tom holka?" ,,Ne." ,,Je to tvá sestra?" Ptal se dál kouč a Elizabeth vykulila oči a rozhodla se, že bude předstírat, že to neslyšela. ,,Co! To ne.
Rozhodně ne." 

,,Je v tom kluk? A víš, že náš Danny je gay?" ,,Jo, to vím. Jenže takhle to není." Bránil se Scott. 

,,Podle tebe není Danny dost hezkej?" Zeptal se kouč a Elizabeth se plácla do čela. Nechápala, proč a jak k tomu vůbec došli.  

Vždyť mu Scott přišel jen oznámil, že nemůže hrát. Nic složitého v tom nebylo. 

,,Já... myslí, že hezkej je, ale jsem na holky. Teda kromě své sestry." Řekl Scott a Elizabeth raději rychle kývla hlavou. 

,,A hlavně o tohle najde, já..." ,,Tak o co? O drogy? Ty bereš speed? Víš, já měl bráchu, co byl na něm závislej. Měl bys vidět ty jeho zuby, ty mu popraskaly a zkazily se. Bylo to nechutný." Řekl kouč.

Elizabeth už nevěděla, co má dělat.

Podle ní to prostě nikam nevedlo. Jo, měla jejich kouče ráda, ale nebyla s ním žádná domluva. Hlavně jí samotné se zdálo, že to byl on, kdo něco bere. 

,,Proboha. A co je s ním?" Zeptal se Scott. ,,Má keramický." Odpověděl kouč. 

,,Tak tohle je ten důvod? Ty se bojíš, že se zraníš?" Zeptal se ještě kouč. ,,Ne. Já mám velkej problém zvládat agresivitu." Vysvětlil nakonec Scott. 

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat