XXXVII.

281 22 1
                                    

,,Prostě štěstí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Prostě štěstí."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Elizabeth věděla, že budou muset přijít na to, jak co nejdřív dostat Isaaca z vězení. Nemohl zůstat ve vězení přes noc. To prostě nešlo a nemohl se to stát.

Byl úplněk, Isaac byl úplně nový vlkodlak, který se neuměl ovládat. Byla velká pravděpodobnost, že se dostane ven, protože ho mříže neudrží a někomu ublíží. Možná někoho i zabije. Byl nový a nebezpečný.

Derek udělal skutečně chybu, když někoho proměnil den před úplňkem.

I jemu by Elizabeth možná měla dát pár rad, protože jak se ukázalo, nevěděl nic o tom, jak být alfou.

Elizabeth byla na hodině chemie a seděla za Stilesem a Scottem, kteří také přemýšleli, jak dostat Isaaca pryč.

Čas od času se naklonila a přidala nějakou poznámku.

,,Proč by si Derek vybral jeho?" Ptal se Scott. Elizabeth nad tím taky přemýšlela a nechápala to. Nechtěla nikoho urážet, ale podle ní Isaac nebyl stavěny na to, aby z něj byl vlkodlak.

Ale třeba se polepší, naučí se ovládat a bude z něj dobrý vlkodlak?

Elizabeth vážně nevěděla. Jen doufala, že Isaac nikomu neublíží.

,,Peter mi řekl, že tě kousnutí může zabít. Možná že teenageři mají větší šanci přežít." Navrhl Stiles a podíval se na Elizabeth, která pokrčila rameny.

Jako vlkodlak už se narodila, nebyla si plně jistá, jak to probíhá u těch, co kousl vlkodlak.

,,Může tvůj táta zavřít nezletilého?" Zeptal se Scott Stilese. ,,Ne, dokud nemají důkazy, nebo svědky." Řekl Stiles, než se zarazil a začal se rozhlížet.

Elizabeth si okamžitě uvědomila, nad čím přemýšlí.

Jackson. Byl Isaacův soused, takže mohl vědět, co se u Isaaca skutečně dělo. Ale Jackson nebyl zrovna ten nejlepší svědek.

,,Danny, kde je Jackson?" Zeptal se Stiles. ,,V ředitelně s tvým tátou." Odpověděl Danny. ,,Co!? Proč!?" Ptal se Stiles. ,,Možná pro to, že bydlí naproti Isaacovi." Řekl Danny a Elizabeth si povzdechla.

Isaac byl v háji, pokud jediný, koho vyslechnou bude Jackson.

,,Skvělý." Řekla Elizabeth sarkasticky.

,,Musíme se dostat do tý ředitelny." Řekl Scott dvojici.

,,Jak?" Zeptal se Scott.

,,Nalistujte si stránku 73." Rozkázal Harris a Elizabeth si všimla, jak se na ni Stiles podíval a s povzdechem zakroutila hlavou, ale i tak souhlasila.

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat