VIII.

585 44 6
                                    

,,Já jsem čistá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já jsem čistá."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Elizabeth se popravdě velmi těšil domů. Zbytek dne byl velmi chaotický a pro Elizabeth i celkem náročný, protože do konce musela hlídat Scotta, kdyby se něco stalo.

Nemohli riskovat, že se ještě něco stane a on se neovládne.

Elizabeth a Scott vyrazili domů celkem pozdě, protože škola ten den nebyla zrovna nejkratší.

Elizabeth s tím vůbec nebyla spokojená, protože měla více práce s hlídáním. Nebyla chůva.

Ale na druhou stranu, co by pro svého bratra neudělala, že?

Bohužel dorazili domů úplně utahamí. Vešli do Scottova pokoje a unaveně spadli na jeho postel.

,,Ahoj." Pozdravila je Melissa, když se opřela o rám dveří Scottova pokoje. ,,Ahoj." Pozdravili nazpět nevlastní sourozenci unaveně.

,,Zdržím se v práci, ale v sobotu si beru volno, abych viděla zápas." Řekla Melissa. Elizabeth se posadila a podívala se na Scotta.

On možná hrát nemohl, ale Elizabeth stále mohla, neměla s tím problém.

,,Ne, mami. To je dobrý, nemusíš." Řekl Scott. ,,To víš, že můžu. No tak, tohle nás nezruinuje. Ne úplně." Řekla Melissa.

Elizabeth bylo jejich matky většinou líto. Tolik pracovala jen, aby uživila jejich rodinu. Barala si směny na víc, byla v nemocnici celé dny i noci.

Elizabeth nechtěla, aby se tak dřela. A zasloužila si aspoň nějaké volno.

,,Co to máš s těma očima?" Zeptala se ještě Melissa Scotta a dvojice se na sebe zděšeně podívala, zatímco Elizabeth hledala jakoukoliv zlatavou barvu v jeho očích.

,,Jako kdybys pár dní nespal." Dodala.¨

Elizabeth si popravdě velmi oddechla, už se bála, že jeho oči začaly znovu zářit zlatě a bála se, že se jejich máma dozví, co se z něj stalo a co je Elizabeth. 

,,To nic není. Jenom stres." Uklidnil ji Scott. ,,Jen stres? Nic jinýho?" ,,Učení." Přikývl.

,,Hele, doufám, že nebereš drogy." Žertovala trochu Melissa. ,,Já jsem čistá." Ozvala se Elizabeth. ,,Jako teď?" Řekl naopak Scott a Elizabeth zvedla obočí a podívala se na Scotta.

Ten vždy věděl, co říct. Pomyslela si ironicky.

,,Jako teď? Tak pozor. Jak tohle myslíš? Bral jsi někdy drogy?" Zeptala se Melissa svého jediného syna. ,,A ty?" Oplatila Elizabeth a usmála se na Melissu.

,,Vyspěte se." Řekla raději Melissa, než odešla z pokoje. Elizabeth se musela zasmát. Jasně, že ji ta otázka zarazila.

Netrvalo dlouho a zavolal jim Stiles.

Elizabeth věděla, že nemusí být u jejich videohovoru, ale byla zvědavá, takže zůstala ležet na Scottově posteli a odposlouchávala.

,,Tak co jsi zjistil?" Zajímal se Scott. ,,Je to zlý. Jackson má vyhozený rameno." Oznámil Stiles.

,,To kvůli mě?" Zeptal se Scott znovu. ,,Ne, kvůli jednorožci. Jasně, že kvůli tobě." Ozvala se a slyšela, jak se Stiles zasmál.

,,Je to debil." Řekl Stiles.

,,No a bude hrát?" ,,To se ještě neví. Každopádně na sobotu počítají s tebou." Řekl Stiles

,,Co?" Zeptal se Scott po chvíli, když si všiml, že se Stiles více naklonil k monitoru počítače.

,,Vypadá to jako..." Přečetl Scott zprávu. ,,Co?" Stiles se úplně sekl. ,,Jakoby byl někdo za vámi." Přečetl druhou zprávu.

Oba dva sourozenci se otočili na muže, který stál v rohu pokoje. Derek přišel k dvojici, popadl Scotta a přitlačil ho k protější zdi.

,,Viděl jsem tě na hřišti." Řekl Derek. ,,O čem to mluvíš?" Zeptal se vyděšeně Scott. ,,Začal ses měnit. Kdyby zjistili, co jsi zač, dovede je to ke mně a také Elizabeth, a pak po nás nepůjdou jen lovci, ale všichni." Řekl Derek.

,,Vždyť nic neviděli. Přísahám." Řekl Scott. ,,Ani neuvidí. Protože jestli nastoupíš do toho sobotního zápasu, tak tě zabiju sám." Vyhrožoval Derek.

Elizabeth věděla, že z postele vylezla pozdě, ale během pár sekund vstala, přišla k Derekovi a přitlačila ho ke zdi.

,,Tak pozor. Už nikdy nevyhrožuj mému bratrovi. Nikdo nebude ubližovat mé rodině a jestli ještě jednou vztáhneš ruce na Scotta, zabiju tě.

Ne. Vlastně tě budu mučit tak dlouho a tolik bolestivě, že mě sám nakonec budeš prosit o smrt." Řekla agresivně Elizabeth a její oči zářily rudě, než Dereka popostrčila k oknu.

Netrvalo ani vteřinu a Derek byl pryč.

Elizabeth možná sama věděla, že by Scott neměl hrát, ale rozhodně by mu nevyhrožoval, neublížila by mu.

Elizabeth se otočila a přišla za svým bratrem, aby ho mohla zkontrolovat.

,,Jsi v pořádku?" Zeptala se ustaraně a položila mu ruku na rameno. ,,Jo." Odpověděl Scott a promnul si krk. 

,,Připomeň mi, abych tě nikdy nenaštval. Zvláště teď, když už vím, že jsi vlkodlak a ze mě se stal taky." Dodal a Elizabeth se trochu zasmála.

,,Zavolej Stilesovi, aby se nebál a jdi spát, potřebuješ to." Řekla Elizabeth, než odešla z jeho pokoje, aby mohla jít také spát.

Oba dva to potřebovali. Zvláště po Derekově návštěvě.

Elizabeth věděla, že ho bude muset naučit, kde je jeho místo, protože nemohl Scotta stále otravovat.

Ano, bylo od něj "milé", že chtěl pomoct, jenže to mohl zkusit aspoň jinou metodou.

Navíc tam byla také Elizabeth, aby mu pomohla. Byla tam pro svého bratra a byla odhodlaná mu pomoct. Vždyť to byl její bratr a potřeboval její pomoc.

Elizabeth bylo jasné, že nechce být vlkodlak, že by si přál být znovu obyčejný dospívající kluk, ale zvrátit už to nešlo.

Scott si musel zvyknout na to, že se z něj stal vlkodlak, musel se také naučit ovládat.

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat