„Vidím to, nejsem slepá."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Jistě, Elizabeth milovala sporty, pohyb a různé aktivity, ale lezení nebyla jedna z jejích oblíbených.
Elizabeth stála vedle Stilese a pozorovala jak Scott a Allison lezli po stěně, zatímco spolu "nenápadně" flirtovali. Z jejich špatných pokusů ji bolely uši. V takových chvílích nebyla ráda, že měla lepší sluch.
Protočila očima, když Allison po chvíli odstrčila Scottovu nohu, takže spadl ze zdi.
I když nedopadl úplně na zem, protože ho lano drželo těsně nad žíněnkou.
Žáci se začali smát spolu s koučem, který se posadil na žíněnku vedle Scotta. ,,McCalle, nevím proč, ale tvá bolest mě nějak těší." Řekl kouč a dál se smál jeho neštěstí. Scott odepnul karabinu a spadl na zem.
,,Dobře, další. McCallová, Erica, jdeme. Na zeď." Rozkázal ještě kouč.
Elizabeth přistoupila ke stěně a vzala si postroj. Po té na nic nečekala a začala lézt nahoru, zatímco se Erica zasekla hned na začátku. Elizabeth se nechtěla posmívat a ani se neposmívala. Prostě měla strach a to nebylo k smíchu.
Jakmile byla Elizabeth úplně nahoře, odrazila se od stěny a opatrně se dostala dolů, kde si sundala postroj.
,,Výborně, McCallová. Nový rekord. Takhle se to dělá, vy zbylé padavky." Elizabeth se ušklíbla na kouče, který ji jako vždy chválil a samozřejmě dal to nejlepší hodnocení.
Jenže po té se znovu otočila je stěně a podívala se na Ericu, která byla stále sotva metr a půl nad zemí.
Elizabeth Ericu moc neznala, vlastně spolu ani nemluvili. Ale Elizabeth o dívce věděla, že je samotář, neměla moc přátel a také měla epilepsii. Bylo jí Erici líto, ale nijak se o ni nestarala, protože nebyly ani kamarádky. A nedalo by se říct, že by jí Erica přitahovala.
,,Prosím." Vzlykla po chvilce Erica.
,,Erico? Nemůžeš? Máš závrať?" Vyptával se kouč. ,,Závrať je disfunkce vestibulárního systému vnitřního ucha." Řekla Lydie. ,,Má jenom strach." Dodala Elizabeth a protočila očima.
Nechtěla znít až moc hrubě, ale už byla taková.
,,Erico?" ,,To je dobrý." Snažila se je Erika uklidnit, jenže každý věděl, že není.
,,To není dobrý. Víte, že je epileptička?" Zeptala se Allison.
,,Proč mi tohle nikdo neřekl? Epileptička. Erico, nic se neděje, jen se odkopni od zdi. Je tu žíněnka, ta tě zachytí." Snažil se ji uklidnit kouč. ,,No tak." Dodal.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.