,,Aspoň neucítí bolest."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Elizabeth šla se lžící v ústech a krabičkou zmrzliny v rukou, když se zastavila uprostřed chodby, aby se podívala na svou matku, která stála ve dveřích pokoje jejího bratra, který tam byl spolu s Allison.
Zdálo se, že se někam chystá, protože se velmi pěkně oblékla, upravila si své věčně rozcuchané vlasy a nalíčila se.
,,Páni mami. Tobě to sekne." Pochválila Elizabeth, když si na chvíli vytáhla lžíci z úst. ,,Děkuju, Lizzie."
,,Proč se tak šňoříš?" Zeptala se ještě Elizabeth a opřela se o rám dveří. ,,Protože překvapivě jdu na večeři s někým, kdo je mužského pohlaví a už mu není šestnáct." Vysvětlila Melissa a Elizabeth se trochu zasmála, zatímco se snažila ignorovat přítomnost mladé lovkyně.
,,S kým?" Zeptal se Scott. ,,Se zástupcem farmaceutické firmy." Odpověděla Melissa. ,,Jo. Začali jsme si povídat a pak mě pozval na večeři a škoda, že jsem minulý týden vynechala cvičení." Dodala a tentokrát se Elizabeth zasmála hlasitěji.
,,A z jaké je firmy?" Zeptal se Scott, než se ozval zvonek.
,,To bude on. No a já... já ještě vůbec nejsem hotová. Nejsem hotová. Ještě chvíli. Takže prosím, mohli by mu jít jeden z vás dvou otevřít, jo. A buďte milí." Požádala Melissa, než odkráčela.
Nevlastní sourozenci se na sebe podívali, než Elizabeth vyrazila dolů a Scott byl hned za ní.
Dvojice se zastavila těsně před dveřmi, když ucítili známý pach. Podle Eliazbeth spíše zápach.
Okamžitě jim bylo jasné, že to není v pořádku a udělali pár kroků od dveří.
,,Scotte, Lizzie, otevřete!" Křičela Melissa, když se zvonek ozval podruhé. A potom ještě dvakrát.
Jenže Elizabeth věděla, že nemůžou dveře otevřít jinému vlkodlakovi, který se ještě k tomu snažil získat jejího bratra.
,,Scotte, Elizabeth! Pro Krysta pána. Otevřete prosím!"
Elizabeth udělala krok do předu, než se zastavila, neboť se dveře samy otevřely. Ale nikdo za nimi nestál.
,,Hele, co tam děláte? Ani ho nepozvete dál?" Zeptala se Melissa, když se na chvíli objevila na vršku schodů a znovu zmizela.
Sourozenci se znovu otočili ke dveřím, kde tentokrát stál Peter Hale.
,,Dobrý večer." Pozdravil.
Scott okamžitě zareagoval a pokusil se dveře zavřít, jenže ho Peter zastavil.
,,Vážně? Zabouchneš mi dveře před nosem, Scotte? Zkus někdy přemýšlet." Dodal.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.