„Omlouvat se nebudu."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Nebudeme si lhát, Elizabeth byla trochu unavená. Po té, co se se Scottem vrátili domů, Elizabeth stejně nemohla spát, neboť v době kolem úplňku nikdy nemohla pořádně spát.
Ale byla ráda, když jí Stiles později volal a řekl jí, že se Lydie našla. Sice byla otřesená, ale aspoň se našla a byla v pořádku a v bezpečí.
Elizabeth šla vedle chlapců do šatny a poslouchala, jak se baví o úplňku.
Stiles chtěl Scotta znovu někde zavřít a uvázat, ale Scott stále opakoval, že je v pořádku.
,,Mluvím vážně. Není to jako ten poslední úplněk. Cítím to jinak." Řekl Scott po cestě.
,,Zahrnuje to nutkání zmrzačit a zabít lidi jako já?" Zeptal se Stiles a Elizabeth protočila očima.
Stejně by Scottovi nedovolila, aby Stilesovi ublížil. Ano, Scott byl její bratr, ale Stiles byl zase člověk, takže by se pochopitelně postavila proti Scottovi.
,,Přísahám, že nemám potřebu tě zabít." Řekl Scott, když vcházeli do šatny.
,,To říkáš teď, ale pak vyjde úplněk a objeví se tesáky a drápy, spousta vytí a skřeků a běhání po lese." Hádal se Stiles.
Elizabeth se Stilesem souhlasila. Možná si Scott myslel, že má kontrolu, jenže byl stále celkem nový. Neměl takovou kontrolu jako ona a Derek sotva pomohl.
,,A to je pro nás dost stresující, takže jo zamkneme tě." Dodal Stiles. ,,Tak jo, dobře." Souhlasil nakonec Scott a Elizabeth se spokojeně usmála.,,Ale určitě se teď kontroluju víc. Zvlášť, co to máme dobrý s Allison." Dodal a tentokrát Elizabeth protočila očima.
Už o ní nechtěla slyšet. Stále a dokola. Byl jako kolovrátek. Myslela si, že za chvíli od Scotta neslyší nic jiného.
,,Jsem rád, že vám to s Allison vychází." Řekl Stiles a poplácal Scotta po rameni. ,,Je to fakt dobré." Přikývl Scott.
,,My víme, díky." Řekl tentokrát ironicky Stiles. Elizabeth ale věděl, že už ho také začalo štvát, jak Scott nepřetržitě mluví o Allison.
,,Myslím, fakt výborný." Řekl Scott. ,,Stačí! Buď už zticha! Prosím. Nebo budu mít nutkání tě zmrzačit a zabít." Řekl naštvaně Stiles a Elizabeth pobaveně zakroutila hlavou.
Přišlo jí to vtipné.
,,Máš tentokrát něco lepšího, než pouta?" Zeptal se Scott Stilese. ,,Mnohem lepšího." Odpověděl Stiles, než otevřel dvířka své skříňky, ze které začal vypadávat dlouhý řetěz.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.