,,Ach ta štěňata. Tak arogantní a hloupá."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Elizabeth neustále reptala, když seděla v jídelně u stolu spolu se Scottem, který ji vůbec nevnímal a "nenápadně" si povídal s Allison, která byla u vedlejšího stolu. Proto reptala. Scott mohl být zraněn, kdyby se zjistilo, že je stále s Allison, ale i tak pokračoval.
Nebyla s tím spokojená, nelíbilo se jí, že věci s lovkyní pokračovaly.
Naštvaně se vidličkou přehrabovala v jídle, zatímco čekali na Stilese, který byl bůh ví kde.
Allison se nakonec zvedla a přispěchal k nim Stiles.
,,Scotte, Lizzie, vidíte to?" Zeptal se Stiles a ukázal na prázdný stůl nedaleko od nich. ,,Co? Prázdnej stůl." Řekl zmateně Scott, zatímco se Elizabeth zamračil, když jí došlo, co tím myslí a o co vlastně jde.
Boyd.
,,Jo. Ale čí prázdnej stůl?" ,,Boydův." Uvědomil si také Scott.
,,Podívám se na kluziště, jestli není tam." Řekl Scott, když vycházeli z jídelny a mluvili o tom, co s tím udělají. ,,Když nebude ani doma, zavolej mi, jasný?"
,,Měli by jsme ho nechat bejt, víš? Boyda. Říkals, že jim dává Derek na vybranou." Řekl Stiles, když se na moment zastavil, ale Scott ho vzal za paži a vedl dál. ,,To nemůžeme." Řekl a pokračovali.
Elizabeth si nebyla jistá, jestli to nechat být, nebo Dereka zastavit.
Jistě, dával jim na výběr, jenže nemohl měnit teenagery jak se mu zachtělo. Chápala, že chtěl smečku, ale nechtěl ji, aby nebyl sám, chtěl ji, aby byl mocnější. Zvláštním způsobem jí to připomínalo jejího otce.
Trochu ji také znelokojilo, že pokud bude pokračovat, bude silnější, než ona, než alfa bez smečky.
Jí nešlo o to, že už nebude nejsilnější, ale jak mohla chránit své přátele před někým silnějším než ona?
,,Půjdu se Scottem." Řekla Elizabeth, rozloučila se se Stilesem a pospíchala za svým nevlastním bratrem, takže spolu mířili na kluziště. Bylo jí jasné, že by Scott neměl šanci, pokud by se tam objevil Derek, takže musela s ním, musela se postarat o to, aby byl její bratr v pořádku.
Když dvojice dorazila na kluziště, Boyd tam skutečně byl a zdálo se, že sám, jenže bylo jasné, že nebyl.
,,Boyde. Chceme si promluvit." Začal Scott, ale Boyd je ignoroval. ,,No tak, Boyde. Prosím." Požádala Elizabeth nezvykle mile.
,,Řekl ti Derek všechno?" Zeptal se Scott, ale stále nic. ,,A nemyslím jen o úplňku, myslím všechno." Pokračoval a Boyd konečně uznal jejich přítomnost.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.