(Tato kapitola bude trochu delší, ano)
Fajn, to chce jednoduché řešení
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Elizabeth absolutně nevěděla, co budou dělat s Derekem. A pokud zemře, tak co budou dělat s jeho mrtvím tělem.
S tím se snad nebudou muset vypořádat.
Trojice zatím pouze bloudila po Beacon Hills a snažili se vymyslet, co budou dělat, dokud Scott nenajde kulku. Což bude asi trvat dlouho
Derek si po cestě sundal svou koženou bundu a hodil ji dozadu na Elizabeth, která naštvaně zavrčela.
Nikdo na ni nebude házet oblečení, nebyla věšák.
,,Hele, nezakrvácej mi sedačku, už tam budeme." Stěžoval si Stiles a Elizabeth zvedla obočí.
Copak už něco vymyslel bez ní? Pokud ano, tak to jistě nebude dobrý nápad. Stiles nemíval zrovna nejlepší nápady.
Navíc se celkem bála i toho, kam je veze. Vždyť naposledy, když je někam odvedl, byl Scott pokousaný alfou.
,,Kde jako?" Zeptal se Derek. ,,U tebe." Odpověděl Stiles a Derek se na něj okamžitě podíval. ,,Cože? Tam já nemůžu." Řekl Derek.
,,Nemůžeš do vlastního domu?" Zeptala se Elizabeth, když se naklonila dopředu. I když jí bylo jasné, proč tam nemohl.
Vždyť byl na pokraji života a smrti a nemohl by se chránit.
,,Ne. Teď se nemůžu bránit." Vysvětlil Derek. Stiles zpomalil a nakonec zastavil na kraji silnice.
,,Co se stane, když Scott nenajde tu magickou kulku? Hmm? Pak umřeš?" Zeptal se Stiles a podíval se na vlkodlaka. ,,Ještě ne. Je tu ještě poslední možnost." Řekl Derek.
Elizabeth sice nevěděla, co myslí tou poslední možností, ale věděla, že se jí nebude líbit.
Pokud existuje druhá možnost, nikdy není pěkná ani zrovna nejlepší a bezpečná.
,,Co tím myslíš? Jaká poslední možnost?" Zeptal se Stiles skepticky. ,,Ale proboha!" Vykřikl, když si Derek vyhrnul rukáv a odhalil velkou ránu, okolo které se táhly tmavé žíly.
,,Co tohle je? Není to nakažliví?" Zeptal se Stiles a snažil se dívat kamkoliv jinam. ,,Hele, asi bys měl vystoupit." Dodal.
,,Nastartuj, dělej." Rokázal Derek a zíral na chlapce, kterému se zrovna moc nechtělo.
,,Já myslím, že bys mi neměl poroučet, koukni na sebe. Vlastně kdybych chtěl, tak bych tě klidně dokázal vytáhnout z auta a nechal tě tady umřít." Řekl Stiles celkem odvážně, i když si ještě ráno stěžoval, že ho Derek děsí.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.