XIX.

397 46 4
                                    

,,Kdykoliv

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kdykoliv."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Cesta k Lydii nebyla zas tak dlouhá a dvojice tam dorazila celkem rychle. Za což byla Elizabeth ráda. 

Lydiina matka Natalie je do domu pustila téměř hned. Dokonce je zavedla hned do pokoje. 

,,Zlatíčko, přišli za tebou Elizabeth a Stiles." Řekla Natalie, když vstoupila do pokoje.  ,,Co to sakra je Stiles?" Zeptala se Lydie a Elizabeth se trochu usmála. 

,,Vzala si nějaké prášky na klidnění." Vysvětlila Natalie. ,,No tak, jen běžte." Pobídla ještě dvojici, než odešla a nechala tři teenagery o samotě. 

,,Co tady děláte?" Zeptala se Lydie. ,,Jenom chceme vědět, jak ti je." Odpověděla Elizabeth. 

Přiznejme si to, Elizabeth byla pobavena tím, v jakém stavu Lydie byla. Bylo vidět, že absolutně nevnímá svět okolo sebe a ani neví, co se pořádně děje. 

,,Proč?" Zeptala se Lydie a poplácala na místo vedle sebe. Dvojice se na sebe podívala, než se posadili na postel. 

,,Měli jsme o tebe dneska strach. Hlavně Lizzie." Elizabeth se trochu zamračila a strčila do Stilese loktem. 

,,Jak se cítíš?" Zeptala se Elizabeth tro hu až znepokojeně a zvedla obočí, když ji Lydie vzala za ruku, posadila se a naklonila se k ní. ,,Cítím se fantasticky." Odpověděla. 

,,Jo?" Řekl Stiles, než se natáhl ke krabičce s prášky. ,,Páni. Dokážeš říct: Šel pštros s pštrosicí a pštrosáčaty?" Zeptal se Stiles.  

Elizabeth si od Stilese převzala krabičku a trochu si povzdechla, když zjistila, jak silné prášky to byly. A ještě k tomu nevěděli, kolik si jich Lydie vzala. 

,,Šel štros... šel štros..." 

Fajn, Elizabeth byla pobavená tím, že Lydie nemohla pořádně vyslovit ani první dvě slova. 

,,Pštros ne." Řekla Lydie a dva nelepší přátelé se zamračili. ,,Cože? Co to bylo, Lydie?" Zeptala se Elizabeth. ,,Něco." ,,Něco jako puma?" Zeptal se pro změnu Stiles. 

,,Puma. Jo." Přikývla Lydie. ,,Určitě jsi viděla pumu? Nebo to říkáš pro to, že to řekla policie?" ,,Byla to puma." Elizabeth si povzdechla, než se podívala na žirafu na nočním stolku, kterou popadla a ukázala Lydii. 

,,Co to je?" Zeptala se Elizabeth. ,,To je puma." 

,,Tohle nikam nevede." Povzdechla si Elizabeth a odhodila malou žirafu někam do pokoje. 

Elizabeth se narovnala, když si Lydie opřela čelo o její stehno a položila na něj ruku.

Fajn, panikařila. Hodně panikařila. 

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat