,,Ale jo, máš pravdu, měla bych jít za nimi. A ty domů."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Elizabeth se popravdě nudila a nevěděla, co má pořádně dělat. Její bratr byl na bowlingu, Melissa odpočívadla po celodenní směně a Stiles byl doma.
Nebyl nikdo, s kým by si mohla promluvit. Proto se snažila nudu nahradit tím, že si četla a poslouchala písničky, které jí hrály ze sluchátek přímo do uší.
Potřebovala dělat aspoň něco, protože si myslela, že pokud si nic nenajde, umře nudou.
Jenže Elizabeth přímo vytrhla svá sluchátka z uší, když zaslechla, jak její matka vykřikla.
Odhodila knihu na zem a vyběhla ze svého pokoje, než vběhla do pokoje svého bratra.
Fajn, byla překvapená, když viděla Stilese na Scottově posteli a svou matku, která držela baseballovou pálku.
,,Stilesi, co ty tady zatraceně děláš?" Zeptala se Melissa. ,,Vážně?! Hraje někdo z vás vůbec baseball?" Oplatil Stiles, než rozsvítila světla a vstoupil Scott.
,,Co je?" Zeptal se. ,,Mohl bys říct kamarádovi, ať chodí dveřmi?" Požádala Melissa jasně naštvaná tím, že se k nim Stiles vkradl.
,,Ale ty jsme přece zamkli. Nedostal by se sem." Podotkl Scott. ,,Ano, správně." Přikývla Melissa a Elizabeth se pobaveně usmála.
,,A všiml si někdo z vás, že policie vyhlásila zákaz vycházení?" Zeptala se ještě a tři teenageři se na sebe podívali.
,,Ne." Odpověděli společně, než všichni tři zakroutili hlavou.
,,Ne? No, jak chcete. Tak víte co? Já svou rodičovskou povinnost splnila. Tak dobrou." Popřála Melissa a odešla.
,,Dobrou, mami." Řekla ještě Elizabeth, než Melissa stihla úplně odejít.
,,Co je?" Zeptal se Scott po tom, co si Stiles povzdechl. ,,Před chvílí táta odjel do nemocnice za tím řidičem. Prý zraněním podlehl." Vysvětlil Stiles a Elizabeth se na něj vyjeveně podívala.
I když by neměla být překvapená. Vždyť ho napadla Alfa a Elizabeth se divila, že to řidič vůbec vydržel tak dlouho. Alfa se na něm skutečně vyřádila.
,,Podlehl?" Zeptal se Scott zmateně. ,,Scotte... je mrtvej."
Pár sekund na to Scott rychle vstal ze stoličky a běžel pryč.
Elizabeth si trochu povzdechla, protože jí bylo jasné, kam nebo za kým půjde. No, spíše si to myslela. Nebyl nikdo další, za kým by mohl jít.
,,Nejdeš za ním?" Zeptal se Stiles své nejlepší kamarádky. ,,Derek ho zabije." Dodal a měl obavy o svého nejlepšího přítele.
,,Derek by ho nezabil. Možná by se porvali, ale nezabil by Scotta. Ale jo, máš pravdu, měla bych jít za nimi. A ty domů." Oznámila Elizabeth, než se vrátila do svého pokoje, kde akorát popadla bundu, než vyrazila ke starému a ohořelému domu Haleových.
Elizabeth bylo jasné, že Derek by Scotta nezabil, ale Scott by se s Derekem velmi rád popral, protože ho za vše obviňoval.
Protočila očima, když vstoupila a zjistila, že jsou oba dva proměnění.
,,To chce radikální řešení." Řekla si pro sebe.
,,Pánové, myslím, že stačí." Promluvila, i když jí bylo jasné, že ji budou ignorovat.
,,ŘEKLA JSEM STAČÍ!" Zakřičela a oba dva se na ni okamžitě a trochu vyděšeně podívali, zatímco se začali měnit zpět.
Jo, občas byla i ráda, že byla alfou, protože stačilo zvýšit hlas a poslechli ji. A navíc se uměla lépe ovládat.
,,Nezabil jsem je. Ani nikdo z nás." Promluvil Derek ke Scottovi, když se uklidnili. ,,Není to tvoje vina, ani moje." Dodal.
,,Je. Všechno je to tvoje vina, ty jsi mi zničil život." Rozčiloval se Scott a vstal ze země. ,,Ne, nezničil." Odporoval Derek.
,,Tys mě přece kousnul." Namítal Scott a Elizabeth okamžitě poznala, že je naštvaný. A vlastně se ani nedivila. Scott skutečně nechtěl být vlkodlak, protože měl strach jím být. Čemuž se také nedivila.
,,Ne. Já to nebyl." Řekl Derek.
,,Cože?" Zeptal se Scott překvapeně. ,,Já jsem tě nekousnul." Zopakoval Derek.
,,Je tu další." Uvědomil si Scott po chvíli a posadil se na starý gauč, než se podíval na svou sestru, která trochu přikývla na souhlas.
,,Říká se mu Alfa, je z nás nejnebezpečnější. Je jako Elizabeth. My dva jsme Beta. Ale Alfa je silnější a je v něm víc zvířete." Řekl Derek a Elizabeth si uraženě zkřížila ruce na prsou.
Ano, byla Alfa, ale jako zvíře se rozhodně nechovala. Snažila se chovat jako obyčejný člověk, jako obyčejný teenager. Což nebylo zrovna jednoduché, protože nemohla být obyčejný člověk.
Už od narození jím nebyla. Prvních pár let svého života nikdy nežila jako jiné děti.
,,Má sestra ho sem přišla hledat, a teď ho hledám já. Ale pochybuju, že to zvládnu bez tebe a Elizabeth." Dodal.
I Elizabeth pochybovala.
Derek sám neměl proti Alfě šanci. A pokud se Alfa skutečně chovala více jako divoké zvíře, bylo by to ještě horší.
,,Proč já?" Zeptal se Scott. ,,Protože tě kousl. Patříš k jeho smečce. Jde o tebe. On chce tebe." Vysvětlil Derek.
Elizabeth se to rozhodně nelíbilo a nedovolí, aby jí někdo jejího bratra vzal. Nedovolí, aby se Scott přidal do smečky nějaké bláznivé Alfy, která akorát vraždí.
Museli Alfu zastavit dřív, než změní někoho jiného a než někoho jiného i zabije. I když pravděpodobně plánoval další vraždu.
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Konečně jsem napsala další kapitolu. Možná není zrovna nejdelší, ale chtěla jsem uzavřít další epizodu, abych to měla hotové.
Nevím to jistě, ale možná bude dneska ještě jedna další kapitola. Ale nic neslibuju.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanfictionElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.