XXX.

355 33 1
                                    

,,Idiot

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Idiot."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Elizabeth se skutečně nechtělo sledovat Jacksona a hlídat ho jako malé děcko jen kvůli tomu, že si Argentovi mysleli, že je druhá beta a pokusí se ho nejspíše chytit. 

Vlastně by Argentovi klidně nechala, aby si ho vzali a prováděli mu něco špatného do té doby, dokud nezjistí, že vlastně ani není vlkodlak. 

Pravděpodobně by si to zasloužil. Nezasloužil si, aby k němu byli lidé milí, protože on sám byl pitomec. 

Elizabeth, Scott a Stiles nakonec sledovali Jacksona na parkoviště, kde stál vedle svého Porsche a vedle něj stál nikdo jiný, než Chris Argent.

,,Čau." Pozdravil Scott, když Stiles zastavil vedle nich. ,,Nazdar." Přidal se Stiles a Elizabeth s falešným úsměvem pouze zamávala.

,,Stalo se něco?" Zeptal se Scott.

,,Ahoj, Scotte, Lizzie." Pozdravil Chris. ,,Váš kamarád má problémy s autem." Dodal.

,,Tady kousek je servis, můžou tě odtáhnout." Navrhl Scott Jacksonovi. ,,Jo. Chceš svést?" Nabídl Stiles a Scott otevřel dveře. ,,Naskoč, Jacksone. Přece nepůjdeš do servisu pěšky." Dodal Stiles.

Jackson trochu přikývl a šel k džípu a Scott vystoupil, aby si mohl Jackson sednout dozadu vedle Elizabeth, která s tím spokojená nebyla.

Jenže Jackson ani nestihl nastoupit, když se znovu ozval Chris.

,,Pánové, slečno." Upozornil a čtveřice se na něj podívala. Chris otevřel dveře řidiče a lehce nastartoval. 

Elizabeth na něj přimhouřila oči. Měl v tom prsty a Elizabeth to věděla velmi jistě. Argentovi si vždy našli své způsoby, jak něco provést a jak někoho sledovat. 

,,Říkal jsem, že se v tom vyznám." Řekl ještě, než nastoupil do svého auta a odjel.

,,Tak vy mě teď sledujete?" Vyjel po Scottovi a Elizabeth Jackson. ,,Jo, ty pitomče. Nechápeš, že jsi mu málem všechno prozradil?" Zeptal se Scott naštvaně.

,,O čem to mluvíš?" ,,Myslí si, že ty seš druhá beta." Vysvětlila Elizabeth, která se postavila vedle svého bratra a zkřížila si ruce na prsou. ,,Cože?" Ptal se Jackson dál.

,,Myslí si, že seš já." Odsekl Scott, než udeřil do džípu, což se Stilesovi nelíbilo. Nikdo nebude mlátit do jeho džípu. Zvláště vlkodlak, který ho mohl lehce poškodit. ,,Bacha na mé auto." Řekl Stiles.

,,Ty si myslíš, že jsme s Elizabeth neslyšeli, jak ti při tom bušilo srdce?" Zeptal se Scott a ignoroval svého nejlepšího kamaráda.

,,On si teď myslí, že na něco přišel a já tě teď musím hlídat, aby tě taky nezabil." Pokračoval a chtěl znovu udeřit do džípu, ale Elizabeth ho zastavila.

Věděla, jak moc Stilesovi záleželo na jeho džípu.

,,Hele, no tak, moment, počkej." Řekl Stiles. ,,Co kdybys nechal mé auto." Navrhl ještě.

,,Tohle je tvůj problém a ne můj. Já nic neřekl a jestli mě zabijou, můžeš za to ty a tvá sestra." Řekl Jackson a ukázal na sourozence, zatímco byl Stiles znovu ignorován.

,,Bude to tvoje chyba!" Dodal a strčil do Scotta, který vrazil do džípu.

,,Můžete mé auto vynechat?!" Zeptal se Stiles. ,,Už se uklidněte. Tak dost. Slyšíte?" Zastavil je ještě a postavil se mezi ně. 

,,Až si pro tebe přijdou, nebudeme s Elizabeth schopni tě chránit. Neochráníme nikoho." Řekl Scott a podíval se na zmateného Stilese.

,,Proč se koukáš na mě?" Zeptal se Stiles. 

,,Mě chránit nemusíš. Jenom mi dejte to, co chci a já se budu moct chránit sám." Odsekl Jackson a Elizabeth protočila očima, zatímco se snažila zůstat klidná.

Což bylo těžší a těžší. Zvláště, když jí Jackson dával důvody k tomu, aby se naštvala. 

Navíc podle Elizabeth by se Jackson sotva uchránil. Zvláště před lovci. Hlavně, když si myslí, že je vlkodlak a vytáhnou na něj všechny zbraně, které mají.

,,Ty se neubráníš. Prostě mi věř, budeš to mít mnohem horší." Řekl Scott. ,,Jako vážně? Ty a Elizabeth slyšíte všechno, co chcete a běháte nejrychleji ze všech a to je fakt děsný, McCalle." Rozčiloval se Jackson.

Elizabeth bylo jasné, že to bylo k ničemu. Jackson se toho prostě vzdát nechtěl a bylo jasné proč.

Žárlil na Scotta a i na ni.

Jenže to ji nezajímalo. Elizabeth by z Jacksona nikdy nechtěla mít vlkodlaka. Nejen že už toho měli dost a nemohli by ho nic naučit, ale i jako vlkodlak by byl úplně neschopný. Kousnutí by mu v ničem nepomohlo. 

Jediný důvod, kvůli kterému by Elizabeth Jacksona kousla by byl ten, že by ho mohla předhodit Kate. 

,,Jo, běháme opravdu rychle, ale většinou jen utíkáme před lidma, co nás chtějí zabít." Odsekl Scott, než pokračoval. ,,A slyším hezký věci. Třeba, že moje holka vykládá lidem, že už mi nemůže věřit, a že se se mnou rozejde! Nemám důvod ti lhát." Křičel.

,,Tohle ti zničí život." Dokončil.

Elizabeth by popravdě ráda viděla, jak se Jacksonův život hroutí a ničí. Konečně by měl to, co si zaslouží.

Tedy podle ní.

Ale Elizabeth si nemyslela, že jí to přímo zničilo život. Narodila se s tím, takže se uměla ovládat, zvykla si na to, takže to akorát považovala za takovou malou zátěž. 

,,Tobě to zničí život. Vy dva totiž máte obrovskou moc a nevíte, jak ji využít." Řekl Jackson.

,,Víš, jak se chováš? Jako když ti je šestnáct a někdo ti koupí Porsche, ale tobě by stačila jen malá Honda. Já ale řídím Porsche." Dodal Jackson, než nastoupil do svého auta a odjel.

,,Idiot." Řekla Elizabeth a zamračila se.

Rozhodně by si podle ní zasloužil to nejhorší, co se mu může stát. 

Byla ráda, když nakonec dorazila domů, protože mohla mít volno, tedy to si do večera myslela.  

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Dnes jsem zaslechla snad tu nejlepší poznámku od svého bratra, když zjistil, že mám zase své dny. I když je to možná starý. 

NEVEŘÍM NIČEMU, CO TÝDEN KRVÁCÍ A NEZDECHNE!

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat