,,Ten muž je psychopat."
<><>❤️<>🐺<>❤️<><>
Elizabeth se už se rozhodně nechtělo z domu, ale dvojice chlapců ji prostě musela někam vytáhnout. A tentokrát to byla škola, kam se Elizabeth nechtělo už vůbec.
A vlastně ani nevěděla, proč zrovna do školy. Byl večer nemuseli tam.
Ale Elizabeth věděla, že tam bude i jako jejich chůva. Někdo se musel ujistit, že ti dva pitomci budou v pořádku. A to bude právě Elizabeth.
Nemohla dovolit, aby se té dvojici něco stalo. Byli to její nejlepší kamarádi, její bratři, její rodina. A nikdo neublíží její rodině.
,,To je příšerný nápad." Řekl Stiles, když zastavili na školním parkovišti a vystoupili. ,,Jo, já vím." Přikývl Scott.
,,A jdeme do toho?" Zeptala se Elizabeth a zvedla obočí. ,,Máte nějaký lepší?" Zeptal se Scott zbylé dvojice.
,,Osobně si problémů nevšímám, dokud sám někam nezmizí." Řekl Stiles a Elizabeth protočila očima.
Skoro vždy utíkal od problémů. Stejně tak i Scott. A Elizabeth byla ta, co to řešila za ně. Pokaždé to řešila místo nich.
,,Zařiď, ať se tam dostanem." Řekl Scott, než vedle nich zastavilo černé Camaro.
A mrzutý vlk přichází. Pomyslela si Elizabeth.
,,Je tady." Oznámil Scott, než šli všichni tři blíž.
,,Kde ho máš?" Zeptal se Scott Dereka, když vystoupil.
Trojice se naklonila blíž a přes okno se podívali na Deatona, Scottova šéfa, který byl svázaný na zadních sedadlech.
,,Jo, vypadá v pohodě." Řekl Stiles. ,,Ten muž je psychopat." Řekla Elizabeth a myslela Dereka.
Ani vlastně nechápala, jak mohl přijít na to, že je Deaton alfa. Nebyl. Tím si byla 100% jistá. Byl to ale vyslanec, což znamenalo, že byl také druid. Byl to taktéž bratr další vyslankyně.
A ta vyslankyně patřila Deucalionovi, Elizabethtinému otci. Právě proto to věděla.
,,Tak hele. Kam jdete?" Zeptal se Derek, když trojice začala odcházet. ,,Když mám s alfou vazbu...... měl by přijít." Odpověděl Scott, než pokračovali dál.
Jo, Elizabeth přišlo jako špatnej nápad vkrádat se do školy. Jenže jak se zdálo, tak museli. Tedy nemuseli, ale Scott chtěl dokázat, že Deaton není alfa.
,,Mám ještě dotaz. Co budeš dělat, když se neukáže?" Zeptal se Stiles. ,,To nevím." Odpověděl Scott.
,,A co budeš dělat, když se ukáže?" Ptal se Stiles dál. ,,To nevím." Odpověděl znovu Scott a Elizabeth se plácla do čela.
ČTEŠ
I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)
FanficElizabeth věděla, že život vlkodlala není jednoduchý, ale nemyslela si, že to může být ještě horší. Nemyslela si, že po jedné noci strávené venku se její život zkomplikuje ještě více, než byl.