XVIII.

434 39 4
                                    

,,Pusť mého bratra, nebo další, co bude rozdrcené, bude tvá lebka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Pusť mého bratra, nebo další, co bude rozdrcené, bude tvá lebka."

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Řekněme, že Elizabeth doufala, že stráví svůj večer v poseli, než sledováním se Scottem a Derekem toho, co Alfy provádí. 

Jenže tady byla. Na střeše videopůjčovny, kde se Alfa pěkně vyřídila. 

Zabila prodavače, napadla Jacksona a vyděsila Lydii. 

Elizabeth tak moc chtěla za Lydií, ale věděla, že se tam nemůže jen tak objevit. I kdyby sebevíc chtěla. 

Ale pravdou také bylo, že Elizabeth se Scottem a Derek ani být nemusela, pouze chtěla. Chtěla se ujistit, že bude její malý bratr v pořádku a v bezpečí. 

Pochybovala, že by s Derekem byl v bezpečí. 

,,Už ti svítá?" Zeptal se Derek Scotta. ,,Už vím, že zabíjí lidi, ale nevím proč. To není úplně normální chování. My přece neslídíme po nocích a nezabíjíme." Řekl Scott a podíval se na dvojici, která stála vedle něj. 

,,Ne. Jsme predátoři, ale ne vrazi." Řekl Derek a Elizabeth se zamračila. Zaprvé už to někde slyšela  a za druhé bylo jasné, že se tím spousta vlkodlaků neřídila. 

,,Tak proč je vrah?" Ptal se Scott a podíval se na svou sestru. Byla také Alfa, mohla znát ten důvod. 

,,To musíme teprve zjistit, Scotte." Řekla Elizabeth, než všichni spolu začali odcházet, aby je nikdo nechytil na místě činu. 

To by byl velký průšvih a ani jeden nevěděl, jak by to vysvětloval policii. 

,,Hele, mám svůj život." Řekl Scott, jakmile dorazili do Derekova starého domu. 

Jo, Elizabeth nechápala, jak v tom mohl stále bydlet. 

,,Ne, nemáš." Nesouhlasil Derek. ,,Ano, mám! Kašlu na tvý řeči o tom, že si mě chce ochočit nebo co." Vyjel po něm Scott a bylo očividné, že je naštvaný. 

A to bylo pochopitelné. Chtěl obyčejný život dospívajícího chlapce. Nechtěl být vlkodlak, nikdy to nechtěl, ale neměl na vybranou. 

,,Vzít do smečky." Opravil ho Derek a Elizabeth protočila očima. To bylo v podstatě to samé. 

,,To je fuk. Musím psát úkoly a zítra musím jít na třídí schůzku, protože protože propadám z chemie." Řekl Scott. 

,,Úkoly doženeš, ale musíš to... přežít." Řekl Derek a Elizabeth protočila očima. Samozřejmě to přežije. Nedovolí, aby Scottovi někdo ublížil. 

,,Do úplňku ti zbývá necelý týden. Když nebudeš zabíjet, tak tě zabije." Dodal Derek. 

,,Nevymýšlíš si? A kdo tohle vymyslel?" Ptal se Scott Dereka a potom se podíval na svou sestru, která se raději podívala jinam. 

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat