XLI.

375 21 2
                                    

,,Jsi idiot, pokud si myslíš, že je dobrý nápad s nimi spolupracovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jsi idiot, pokud si myslíš, že je dobrý nápad s nimi spolupracovat."

❤️»»»»----🧡----»»»»❤️

Elizabeth byla trochu znepokojená, když vzpomínala na to, co viděla minulý večer u Deatona, když tam odvedla Scotta.

Lovec s velmi roztrhanou hrudí.

Na hrudi měl osmd dlouhých a velmi hlubokých řezů. Bylo nemožné, aby lovce napadl vlkodlak.

Elizabeth měla tušení, co to mohlo být. Její otec ji varoval před jinými tvory. Vlkodlaci a druidi nebyli jediní, kdo se pohyboval po planetě a byl nadpřirozený. Ovšem Elizabeth nechtěla dělat ukvapené závěry.

I když její tušení bylo ještě horší, když toho večera ještě vyzvedávali Stilese od automechanika.

Po té, co mu Erica rozbila auto, si ho musel nechat opravit, jenže něco se pokazilo a z jeho auta se stal důkaz. Stiles jí a Scottovi řekl, že viděl jakousi velkou ještěrku a Elizabeth okamžitě věděla, že je to to stvoření, které myslela.

Byl něco jako oni. Taky mohl měnit tvar. Jenže vlkodlak to nebyl. Bylo to něco možná nebezpečnějšího.

Kanima.

Nevěděla o ní moc, ale věděla, že hledá pána a k usmrcení obětí používá i jed.

Ovšem další den vstala velmi brzy, aby se mohla proplížit do prázdného depa, kde se skrýval Derek, aby mohla sledovat, jak trénuje své bety. Neodváděl zrovna dobrou práci. A v jednu chvíli měla chuť si nalít do očí kyselinu, když Erika skočila na Dereka a políbila ho po tom, co se jich zeptal, jestli by mohli být méně předvídatelní.

,,To bylo naposledy." Řekl Derek. „Proč? Protože jsem beta?" Zeptala se Erica a Elizabeth protočila očima. „Ne. Protože mám pro tebe někoho jiného." Odpověděl Derek.

,,Skončili jsme? Mám asi sto kostí, které by potřebovaly regeneraci." Stěžoval se Isaac a dál seděl na podlaze zmožený, přestože skoro nic neudělal.

Derek k němu přišel a vzal ho za ruku, kterou mu následně zlomil a Isaac vykřikl bolestí.

,,Vážně? 101." Řekl Derek. „Já tě tady učím bojovat. Co?! Dívej se na mě!" Křičel Derek.

Elizabeth si všimla, jak sebou dvě další bety trhli a pro jednou jí jich bylo líto. Derek skutečně nevěděl, jak naučit své bety bránit se, měnit se, držet nad sebou kontrolu.

,,Učím tě tady, jak přežít!" Pokračoval Derek a pustil Isaaca.

,,Jestli nás chtějí mrtvý, proč pro nás nepřijdou? Na co čekaj?" Zeptal se Isaac. „To nevím."

Ani Elizabeth.

Proto byla stále ve střehu. Hlavně ve škole, kde byl Gerard, kterého se popravdě bála.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 17, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat