XXVI.

346 22 8
                                    

,,Gratuluju, chlapci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Gratuluju, chlapci." 

<><>❤️<>🐺<>❤️<><>

Elizabeth naštvaně zasténala, když jí začal zvonit mobil. Nechtělo se jí  vstávat a jít do školy. 

Navíc byl úplněk a ona se nedokázala pořádně vyspat. Tak jako vždy, když byl úplněk. 

,,Špatný spánek?" Elizabeth otevřela jedno oko a podívala se na svou matku, která stála ve dveřích. ,,Jako vždy, když je úplněk." Řekla Elizabeth a posadila se. 

,,Jsi stejně špatná jako tvůj bratr?" Ptala se Melissa. ,,Ani nápad." Odpověděla Elizabeth a věděla, že její bratr je špatný po tom, co se s ním Allison rozešla. 

Z čehož byla Elizabeth vlastně šťastná. Jen kdyby ji nechtěl zpátky. 

,,No nic, nechám tě, aby jsi se převlékla. A pospěš si. Je škola." Řekla nakonec Melissa a začala odcházet. 

Elizabeth trochu zakroutila hlavou, vstala a nejdříve se vydala do koupelny. 

,,Je to jen jedna noc za měsíc. Další úplněk, který zvládneš, Lizzie." Povzbuzovala se. Jo, dělala to vždy, když byl úplněk. 

Ano, věděla, že má dobrou kontrolu, jenže stále měla strach. Kdykoliv se mohlo stát cokoliv. 

Elizabeth si nakonec dala rychlou sprchu a šla do pokoje, aby se mohla převléct a potom spolu se Scottem vyrazila do školy. 

To byl další strach, který měla. Bála se o svého bratra a toho, co znovu vyvede. 

Elizabeth se tak moc netěšila na test, který měli psát. Ne, že by měla strach, že to podělá, ale nechtělo se jí to psát.

,,Na napsání testů máte 45 minut." Začal Harris. ,,25% úspěchu závisí na tom, že se na titulní stranu podepíšete.

Nicméně se jako každý rok jeden z vás z nevysvětlitelných důvodů své jméno nenapíše a já si pak opět kladu otázku, proč jsem šel dělat učitele.

Takže, ušetřete mě zklamání. Začněte." Rozkázal Harris a zapnul stopky.

Elizabeth se trochu zamračila, když její bratr vstal a začal utíkat ze třídy. 

,,Pane McCalle!" Křičel za ním Harris. Stiles vvstal jako druhý a následoval svého nejlepšího kamaráda. ,,Pane Stilinski!" 

Elizabeth věděla, že je nemůže nechat jen tak, takže také popadla svou tašku a běžela za dvojicí. 

,,Slečno McCallová!" 

Stilese našla ještě na chodbě, kde zvedal Scottův batoh. 

,,Scotte?" Ptal se Stiles, ale Scott se neozýval, takže chtěl vytáhnout mobil, ale Elizabeth ho zastavila. 

I'm the Alpha (Teen Wolf / Lydia Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat