Розкидані речі, перекинуті крісла та стіл, розбите скло по всій кімнаті і озвірілий принц знищує все, що потрапляє під руку, так, ніби у нього вселився демон. На широкому ліжку злякана дівчина ще сильніше втиснулася в ковдру, намагаючись сховатися. Ймовірність того, що принц зверне на неї свою злість, така ж мала, як і присутність матері в головному замку.
Стукнувши по стіні кулаком з силою, через яку на його кісточках виникли маленькі криваві рани. З його горла зірвався гучний рев, з такою ж силою видихнувши принц опустив долоні на підвіконня не відводячи погляд від рук.
- Геть звідси! - остання крапля злості вийшла із гучним криком. Служниця одразу ж покинула кімнату.
Від знесилення принц сів на підлогу, підігнувши коліна під себе, відкинувши голову назад з заплющених очей одна за одною покотилися сльози. Відторгнення, неприйняття, безвихідність, тривогу, злість і все це до самого себе. Здавалося, ще мить і голова розколиться навпіл від усіх почуттів.
Спогади одне за одним виникають у голові. Місяць. Блакитні очі. Він оголошує про своє одруження. Сварка. Їхній цілунок. Потім служниця і ніч з нею. Відчуття провини.
Різко розкривши очі і втупивши погляд в стелю з безнадією чекав, коли голова розірветься і йому більше не доведеться ні жити, ні відчувати, ні думати, ні шкодувати.
Гучний стук в двері і не чекаючи відповіді у кімнату стрімко зайшов Архистраг із зляканими очима почав серед усього безладу шукати принца.
- Ваша високосте! - нарешті знайшовши об'єкт промовив. - Ваш батько і мій король сильно занедужав, і дуже хоче бачити вас.
- Все так серйозно?- перевівши погляд на вірного слугу батька з байдужим голосом запитав принц.
- Боюся, що так. Поспішіть будь ласка.
Принц підвівся і злегка струсивши із себе пилюку та дрібні обламки не поспішаючи пішов за Архистрагом, який в свою чергу йшов, як навіжений.
Зайшовши до кімнати батька у принца ледь не спрацював блювотний рефлекс. Міцний запах лікувальних трав у перемішку з потом мав жахливе поєднання. Короля трусило, обличчя його посіріло і ніби збільшилося удвічі.
- Тату! Що з ним ?- звернувся до присутніх цілителів, які, в свою чергу, потиснули плечима і продовжили змішувати трави та вести тихі діалоги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Історія одного принца
Fiksi RemajaКазки - це мабуть щось таке хороше, де добро завжди перемагає; принцеса знаходить свого принца і вони живуть довго і щасливо? А що як ця казка розповість вам історію принца, який випадково зробив пропозицію, а потім не захотів цього шлюбу? Та у ньог...