פרק 6

106 6 7
                                    

קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שקוראת את הסיפור עדיין, מעריכה זאת מאד.
אז כמו שהבטחתי הנה עוד פרק, מקווה שתאהבו.
(אתמול נחתתי בארץ, סיבה למה הוא ארוך).
מקווה שתאהבו, קריאה נעימה💜💜

ג'ימין הוריד את תיק הגן ותלה על המיתלה. ג'אנגקוק הוריד גם הוא את התיק, אך הוא הפיל אותו על הריצפה ועלה למיטתו, מתכסה בסמיכה. ג'ימין התקרב אל מיטתו של ג'אנגקוק ורכן לעברו. "קוקי?" ג'ימין שאל בשקט ובקול עדין שכמעט לא נשמע, אך מספיק בשביל שג'אנגקוק יוכל לשמוע. "מה ג'ימיני?" ג'אנגקוק שאל באותו טון, כמעט ואינו נשמע. "אתה בסדר?" ג'ימין שאל והרגיש את לחיו של ג'אנגקוק, מרגיש כיצד היא חמה. הוא הרגיש גם את מצחו. "קר לי" ג'אנגקוק אמר עדיין באותו טון.

ג'ימין התרומם מין המיטה וניגש אל המיטה שלו, הוא לקח את הסמיכות שלו וגרר אותם אל עבר מיטתו של ג'אנגקוק. הוא כיסה את ג'אנגקוק בסמיכות ונכנס גם הוא לישון, צמוד אל ג'אנגקוק. ג'אנגקוק חייך וכיסה טוב את האחר, דואג שלא יהיה לו קר. גופו של ג'ימין היה צמוד אל גופו של ג'אנגקוק וחום גופו של ג'ימין גרם לג'אנגקוק להרגיש טוב יותר.

"ג'ימין אתה לא אכלת צהריים" ג'אנגקוק אמר בקול שקט ועדין. "אני לא רעב ג'אנגקוק, אם הייתי רעב הייתי לוקח לי משהו לאכול ועולה לפה בחזרה". "אני רק רוצה לנוח", ג'אנגקוק מלמל. "קוקי", "ממ..", "כלום" ג'ימין אמר ועצם את עיניו. עושה בדיוק כמו ג'אנגקוק. נח צהריים.

מאוחר יותר האומנת נכנסה לחדר, היא הבחינה שג'ימין וג'אנגקוק לא היו נוכחים בחדר אוכל. היא ניחשה שכנראה אחד מהם היה עייף או שלג'אנגקוק עדיין אין מצב רוח.. מה שעוד יותר מסביר לה מדוע שני הקטנים לא היו בארוחת הצהריים וגם עכשיו בזמן ארוחת הערב.

ג'ואנה עלתה לבדוק מה שלום השניים. החדר היה חשוך ורק מנורת לילה קטנה פעלה ליד מיטתו של ג'אנגקוק. היא ניגשה אל מיטתו של ג'אנגקוק והביטה בו ישן וג'ימין ישן גם הוא בצמוד אליו מתחת לסמיכה, מתחפר בתוך ביטנו. היא חייכה בשקט וכיסתה אותם הייטב, ג'ואנה הניחה את ידה על מצחו של ג'אנגקוק. המצח שלו היה לוהט. הוא לא מרגיש טוב. היא ניגשה אל אחד הארונות והוציאה משם סמיכה נוספת, פורסת אותה על גופם הקטן של השניים שהיה קבור מתחת להר סמיכות ויצאה מהחדר, היא זוכרת הייטב שלא ג'אנגקוק ולא ג'ימין אכלו ארוחת צהריים, ועכשיו יש לג'אנגקוק גם חום.

ג'ואנה ניגשה אל חדר האוכל, לוקחת משם שתי מנות אוכל בשביל השניים.

היא נכנסה בחזרה אל החדר, מניחה את האוכל על השידה הקטנה שלצד המיטה ביחד עם בקבוק מים חמימים שמכיל לימון ומעט דבש. ג'ואנה יצאה מהחדר ונתנה לשניים להמשיך לישון.

השעה הייתה 20:00 בערב. מין הו ויון שיק התעסקו בדברים שלהם בחדר ולא עשו רעש, הם שמו לב שג'ימין וג'אנגקוק ישנים ולכן העדיפו להיות בשקט.

Jikook- Behind The Gates- מבעד לשערWhere stories live. Discover now