פרק 11

98 7 3
                                    

קודם כל, אני רוצה לומר תודה לאלה שמגיבות ומצביעות, זה מדהים - באמת. אין לכן מושג כמה!
אני נהנת לקרוא את התגובות שלכן, כל תגובה מקבלת יחס ממני, ואני מגיבה עלייה, כי זה כיף לראות שאתן אוהבות את הספר, ועוד יותר גורם לי לרצות לעלות לכן פרקים.
אז תמשיכו.. הפרק הזה מוקדש במיוחד בשבילכן💓🌟

                               ___

אדם בסביבות גיל ה- 20 ניגש אל ג'ימין, מחייך מעט ומביט בו. ג'ימין היה נראה כל כך מגוחך.

"להסיע אותך?" אותו אדם שאל. עד לחצי מהדו שייח שהיה בין השניים. "אני אשמח" בלונד השיער אמר, מפסיק לקפץ בעגלה ומתישב, ממתין שאותו אחד יסיע אותו אל ג'ין.

"תתנגש לו קצת בתחת" ג'ימין ביקש, שומע גיחוך קטן מהאחר, והוא - עשה כמבוקשו, מתנגש בתחת של ג'ין שהלך.

"אח.. ס.." ג'ין מלמל בכאב, משפשף את הישבן שלו ומסובב את ראשו אחורה. מביט בג'ימין ואדם נוסף; נאה, סוחב את חברו.

ג'ין הביט בו. שיערו שחור, ארוך מעט, קצת אחרי אמצע העורף. עיניו חומות, מהפנטות. 'גבר נאה', הוא חשב לעצמו.

"היונג, אם אתה לא תסיע אותי, הבחור הזה ימשיך להסיע אותי" ג'ימין אמר בסוג של איום. ג'ין נאנח, הולך אל בלונד השיער שישב בעגלה, מניח עליו את הדברים שבנתיים לקח מהמדפים וניגש אל העגלה, נכנע לצעיר יותר.

"מצטער.." ג'ין מלמל אל הבחור שזז מהעגלה וחייך אליו קלות, מבין את התבוסה של האחר. "זה בסדר" אותו אחד אמר והלך.

"טמבל", ג'ין אמר ונתן מכה לראשו של ג'ימין. "כמו ילד בן שלוש" ג'ין אמר, סוחב את ג'ימין בעגלה ומתרחק מהאזור בו הם שהו עד עכשיו.

השניים עמדו בקופות, ממתינים לתורם שיגיע כשג'ימין עדיין יושב בפנים והמוצרים מסודרים לידו. הוא הרים את עיניו, מביט בגבו של אותו אחד שהסיע אותו לפני כן. "סקסי", ג'ימין מלמל, לא שם לב ששומעים את המחשבות שלו, ומיד חסם את פיו עם ידו, קולט מה הוא אמר.

"מה אמרת?" ג'ין שאל, חושב שאולי הוא לא שמע טוב. בלונד השיער נתן לעצמו סתירה, מתרומם מהעגלה ויוצא ממנה. "כלום. עכשיו תורינו" ג'ימין אמר, מניח את הדברים על המסוע כשתורם הגיע ושחור השיער הלך.

את המוצרים הם שמו בצד בתוך ארגז, יודעים שזה ישלך לכתובת של ג'ין.

                          ___

השמש שקעה והיום הבא הגיע.

ג'ין החליט להעביר את הערב שלו בבית של ג'ימין, לאחר שופינג די מהנה. הם נכנסו פנימה וסגרו אחריהם את הדלת. "אני מקווה לא לשכוח את הדברים שלי" ג'ין אמר לאחר שהניח את הדברים בחדר שהפך כבר להיות שלו. מקווה, יותר נכון רוצה לקוות לכך.

Jikook- Behind The Gates- מבעד לשערWhere stories live. Discover now