ידו של ג'אנגקוק הייתה שזורה בידו של ג'ואנה והם יורדים במדרגות הפנימייה, ורק צעדיהם נשמעים. הם יצאו ממבנה הפנימייה, צועדים אל עבר השער, מתקרבים אליו.
"ג'אנגקוקיייי!!".
קול בכי נשמע פתאום מאחור. ג'אנגקוק סיבב את ראשו, מבחין בדמותו הקטנה של ג'ימין שרץ אליו ודמעות בעיניו של הקטן שרץ אליו.
עיניו הקטנות של ג'ימין הביטו בדמותו הקטנה של ג'אנגקוק שבקושי ונראת בחשכה. "אל תלך" הוא צעק לו, מביט בו ובג'ואנה שליד השער. אך באחת הוא הרגיש כיצד שתי נשים תופסות בו ומכניסות אותו לעבר ביניין הפנימיה, לוקחות אותו לשם למרות רצונו להיות למול השער ולהביט בילד הנוסף שאליו הוא נקשר במשך כל הזמן הזה.
ג'ימין בעט בהן והתנתק מין האחיזה. הוא רץ לעברו של ג'אנגקוק ומחבק את רגליו הקטנות של חברו. "אל תלך, אל תשאיר אותי פה לבד, אין לי מה לעשות פה, אף אחד לא אוהב אותי פה, אף אחד לא אוהב להיות בסביבתי וגם אני לא אוהב להיות בסביבתם, אני אוהב להיות רק לידך כמו שרק אתה לידי" הקטן אמר תוך כדי שהוא מיבב בבכי, לא רוצה שג'אנגקוק ילך, או יעזוב בדיוק היום.
היום זה יום ההולדת שלו, היום הוא חוגג 8. הוא רוצה שג'אנגקוק יחגוג איתו. הוא לא רוצה שיעבירו את ג'אנגקוק למקום אחר, הוא לא רוצה שמשפחה כלשהי תאמץ את ג'אנגקוק, הוא רוצה שהוא יהיה איתו.
"ג'ימין בוא ניכנס", אחת האומנות אמרה ותפסה בידו של ג'ימין, גוררת אותו לעבר הכניסה בחזרה. "ג'אנגקוקי..", ג'ימין בכה והרפה, נותן לאומנות להכניס אותו לבפנים, הכוחות אזלו ממנו והוא נכנע. "אתה החבר שלי", הקטן אמר, מביט בקטן האחר, אומר זאת תוך כדי שהוא בוכה, רחוק כבר מג'אנגקוק.
"ג'ימין", ג'אנגקוק צעק לעברו של בן השמונה, הבוכה בזרועות האומנות. האומנות עצרו והביטו בדמות הקטנה שצעדה לעבר ג'ימין.
"ג'ימין תסתכל עלי", ג'אנגקוק אמר והתכופף אל ג'ימין שהיה על הרצפה. ג'ימין הביט בעיניו של ג'אנגקוק. עיניו של ג'אנגקוק הביטו בחזרה בעיניים האחרות, ופחד תקף אותו.
העיניים של ג'ימין. העיניים שלו היו אדומות כתוצאה מהבכי הממושך ומהדמעות שנמרחו על פניו ולחיו. "אני רוצה שתבטיח לי דבר אחד", ג'אנגקוק אמר, מבקש ומלטף את לחיו של ג'ימין עם ידיו הקטנות, מרגיש את הלחות שעל לחיו של ג'ימין, את הדמעות.
"תבטיח לי שתשמור על עצמך" הוא ביקש. "ומה תתן לי בתמורה?" ג'ימין שאל את ג'אנגקוק בעיניים בורקות מנוזל שקוף. ג'אנגקוק חייך ונתן לו נשיקה על הלחי. "יום הולדת שמח ג'ימין" ג'אנגקוק אמר והתרומם, הולך מג'ימין ומהאומנות, יוצא מבעד לשער עם ג'ואנה, משאיר את ג'ימין על הרצפה כשהוא עדיין בוכה, והוא מתרחק מבניין הפנימיה, נבלע בחשכה. יודע שזו תיהיה הפעם האחרונה שהוא יפגוש בו.
YOU ARE READING
Jikook- Behind The Gates- מבעד לשער
Romanceאורות בניין הפנימיה נראים למרחוק מבעד לסבח העצים, יוצרים מראה מפחיד יותר ממה שהמציאות מראה. הם נפגשים בשני מועדים שונים בחייהם, הפעם הראשונה היא כשהם בני ארבע. המועד השני הוא כשג'ימין יכניס אדם זר לחדרו שלא היה בחדרו לפני כן ולראשונה רואה את הפתק שע...