"מה יש ג'ימין? אתה בעננים" ג'ין אמר כשהוא מביט בג'ימין שוכב על הספה. נאמג'ון ויונגי משחקים פוטבול באמצעות השלטים שיש להם ביד, ופניהם למול המסך הענק, בעוד שטאיונג משוחח בפלאפון באחד החדרים.
"עם מי אתה מתכתב?" ג'ין שאל והציץ אל המכשיר שהיה בידיו של הבלונדיני. "קוקליאט? מי זה?" בעל השערות השחורות שאל, קורא את השם שהיה כתוב בקטן למעלה.
"אתה לא מרגיש הורמונים של אהבה סביבו?" יונגי שאל, מרים מעט את קולו, שומע את השיחה בין השניים. "אתם כבר פגשתם אותו.'' ג'ימין אמר, מבין שלאחרים אין מושג עם מי הוא יוצא.
"באמת? מתי?" ג'ין שאל, אז טוב שהוא צילם אותם. ויונגי הרים את עיניו בהשתהות ממתין לתשובה. "כשהיינו בבר וגם בסופר" ג'ימין אמר מביט במסך ועיניו נפערו כשהבחין שג'אנגקוק מתקשר בשיחת ווידיאו. הוא ענה. מביט בדמות שהופיעה על המסך, גורם לליבו לפעום במהירות.
-"ג'ימין..." קולו של ג'אנגקוק נשמע בקול בחלל החדר, ובקולו יש אהבה תמימה, מה שגורם לג'ימין להביט בו בהיפנוט קל. "קוקליאט!!" ג'ין צעק לאחר ששמע את קולו של ג'אנגקוק.
חיוך קל התפרש על פניו של זה שמעבר למסך. "קוקליאט?" ג'אנגקוק שאל בחיוך, מנסה להבין מאיפה זה בא. ככה ג'ימין קרא לו?
"חכה אני אשים אוזניות, אין לי עיניין שג'ין ישמע את השיחה בנינו", בלונד השיער אמר, מתרומם מהספה וניגש להביא את אוזניות הבלוטוס שלו מהשולחן, איפה שהקסדה הייתה מונחת."אתה איתי?" ג'אנגקוק שאל כששם לב שג'ימין הרכיב את האוזניות. "אני איתך" ג'ימין אמר מהנהן. "אני רוצה שנצא למסעדה", בעל השערות השחורות שמאחורי המסך אמר. ג'ימין חייך, לא עונה, מביט במבטו המחוייך של האחר. "אני רוצה שנצא למסעדה" הוא אמר שוב, יודע שג'ימין שמע אותו עוד בפעם הראשונה, אך הוא חזר על כך שוב. "בסדר אהוב שלי" ג'ימין אמר. "אני אוהב אותך" ג'אנגקוק אמר בשקט, שולך נשיקה עדינה מבעד לשפתיו. "גם אני אותך" הבלונדיני השוכב על הספה אמר, שומע את מה שטאיונג אמר לג'ין.
"תסתכל על ג'ימין, הוא בעננים" טאיונג אמר. "הוא מאוהב" ג'ין מלמל בחיוך, מביט בג'ימין שהמשיך לשוחח עם ג'אנגקוק.
"תגיד לו שאנחנו רוצים שתציג אותו בפנינו" טאיונג אמר בקול כאשר התקרב אל ג'ימין, רוצה שגם האדם שמאחורי המסך ישמע אותו. "שמעת מה הם אמרו?" הבלונדיני פנה אל בעל השערות השחורות. "שמעתי. מתי אתה חושב לעשות זאת?" ג'אנגקוק שאל. "אחרי שתיקח אותי למסעדה". "מה שתחליט" הוא אמר, לא ממש חשוב לו מתי ג'ימין יציג אותו בפניהם. אם זה אחרי או לפני.
בשלב כלשהו ג'אנגקוק הבחין בג'ין ש'התגנב' אל המסך, יותר נכון... חולק עם ג'ימין את המסך, בלי שהבלונדיני הבחין בכך, כי הפנים של ג'אנגקוק הם אלו שהיו בענק.
כשג'אנגקוק החזיר שלום עם היד לג'ין, הבלונדיני סיבב את ראשו, מביט בג'ין. כאילו והוא תפס ילד גונב שוקולד. "היונג! אתה מפריע לי לדבר" ג'ימין אמר והפליק לטוסיק של האחר. "אני רוצה לראות אותו... הפנים שלך מסתירות הכל".
"זה לא ההוא שהיה איתך בסופר? ואמרת לי לרדוף אחריו?" ג'אנגקוק אמר כשהביט בברור יותר על ג'ין. "כן. זה ג'ין, ג'ין תכיר זה ג'אנגקוק". "אז ככה אתה מציג אותנו בפניו?" ג'ין אמר, עושה עם הפנים שלו פרצוף נפגע. "הוא רק שאל אם אתה זה שהיית איתי בסופר" ג'ימין ענה, מסביר למה הוא כבר הציג את ג'ין בפני ג'אנגקוק. "אהה... זה הגבר הסקסי? זה שנראה טוב?" ג'ין שאל, לרגע שוכח מי זה ג'אנגקוק, אך נזכר מיד כשהביט בג'אנגקוק היטב מבעד לטלפון. "סתום!" ג'ימין אמר עם שיניים סגורות. "אין לך זכות לפנות אליו ככה" הוא הוסיף. "מה, אני רק שאלתי" ג'ין אמר בחיוך, יודע שהוא הפיל את ג'ימין בפח.
"אז אתה ג'אנגקוק, ואני ג'ין. נעים מאד" הגדול יותר אמר, דוחף את פניו אל תוך המסך, כאילו והוא ישמע משהו.
"ג'אנגקוק, מעניין אותי לדעת משהו. ג'ימין שמר אותך אצלו בטלפון בתור 'קוקליאט'. איך אתה שמרת אותו?" ג'ין אמר, שוכח לרגע שאם ג'אנגקוק יענה, זה יהיה רק לאוזניו של ג'ימין. ואכן קולו של האחר נשמע רק לאוזניו של ג'ימין, יודע שהשני לא יכול לשמוע אותו.
"ג'ימהו".
איטי ושקט. חיוך קטן היה על פניו של ג'ימין.איך הם חשבו על אותו דבר?
"מה הוא אמר?" ג'ין שאל, מבין שג'אנגקוק אכן ענה 'לו' לפי המבט שהיה לג'ימין על הפנים; מופתע ומאושר. הוא אהב את התשובה שנשמעה לו מבעד לאוזניות.
ג'ימין לא ענה על השאלה של ג'ין. הספיק לו שהוא שמע את התשובה. לא כל דבר ג'ין צריך לשמוע או לדעת.
כשג'ין שם לב שהוא לא יקבל תשובה מג'ימין, הוא הזדקף והלך, נותן לג'ימין פרטיות, מאפשר לו לשוחח עם האחר, מחליט לא להפריע להם.
"לילה טוב". הם אמרו אחד לשני כשכבר היה ממש מאוחר, יודעים שמחר יש להם אימון והם צריכים להיות ערניים ולא עייפים. אומנם עברו כמה שניות ארוכות עד שהם באמת ניתקו, אבל הם לבסוף ניתקו. מאחלים חלומות נעימים אחד לשני.
YOU ARE READING
Jikook- Behind The Gates- מבעד לשער
Romansaאורות בניין הפנימיה נראים למרחוק מבעד לסבח העצים, יוצרים מראה מפחיד יותר ממה שהמציאות מראה. הם נפגשים בשני מועדים שונים בחייהם, הפעם הראשונה היא כשהם בני ארבע. המועד השני הוא כשג'ימין יכניס אדם זר לחדרו שלא היה בחדרו לפני כן ולראשונה רואה את הפתק שע...