פרק 29

73 5 14
                                    

"הם נחתו כבר לפני ארבעים דקות", ג'אנגקוק מלמל לעצמו בעודו עומד ביציאה, ממתין לנוחתים. "ג'אנגקוק!!". קול צעקה נשמע בחלל הטרמינל. "יוליה", ג'אנגקוק קרא בשמחה, מביט באחת שרצה אליו וקופצת עליו בחיבוק, מדביקה על לחיו נשיקות.

"יאווו, ארך לך השיער" היא אמרה בעודה מעבירה את ידה בשערותיו של ג'אנגקוק שעקפו מעט את עורפו.

"היי אמא" שחור השיער אמר, נושק ללחיה של אימו, מקבל ממנה חיבוק חם למרות גופה של יוליה שתלוי עדיין עליו, כמו ילדה בת עשר.

"יוליה מתרגשת", ג'ני אמרה בחיוך לאחר שג'אנגקוק נשק לאביו ושאל לשלומו, בוחנת את ביתה שהייתה באורות. "כן, אני שם לב" ג'אנגקוק אמר בחיוך, נושק ללחיה של אחותו. "איפה הבן זוג שלך?" ג'ני שאלה בסקרנות. "ישן." ג'אנגקוק אמר בחיוך, מדמיין עכשיו את ג'ימין ישן, כשהשיער שלו מבולגן על כל הפנים. "אני רוצה לראות אותו", יוליה אמרה בתוקף. "מחר את תראי אותו", ג'אנגקוק אמר והוריד מגופו את יוליה.

"איך עברה הטיסה?", ג'אנגקוק שאל כשהם בדרך לאוטו, יוצאים מהטרמינל. "יוליה הקיאה כמה פעמים, אבל חוץ מזה די בסדר והרבה מעייף". אנדי אמר. "זה האוטו שלך?" ג'ני שאלה בפליאה למראה הג'יפ הגדול בצבע שחור. "מממ", ג'אנגקוק אמר בהסכמה כשהוא מהנהן בראשו לאות חיוב, ופותח את התא מטען מאחורה, מכניס את המזוודות פנימה ואנדי הלך להחזיר את העגלה למסוע.

                               ___

"איזה נוף..." ג'ני ואנדי קראו בפליאה למראה הנוף שעבר כהרף עין במהלך הנסיעה. "תנוחו יום-יומיים ואז נצא ביחד לטייל". "ומה עם העבודה שלך?" ג'ני שאלה. "האמת... זה יהיה קצת בעייתי בגלל שיש לי עוד שעות אימון עם ג'ימין לאחר הקבוצה", ג'אנגקוק מלמל, חושב מה באמת הוא יעשה. "אז נטייל לבד, או בשעות שלפני העבודה שלך" יוליה אמרה, היא לא דואגת לגבי המקום, היא יודעת שהיא תהנה פה כמו שצריך.  "מה שאתם רוצים", ג'אנגקוק אמר, סומך משום מה על יוליה שהיא תדע איך להנות.

                              ___

"בואו תכנסו, תכף אני אראה לכם איפה החדר שלכם, או שיוליה את יכולה כבר לעלות ולהשתלט על הבית", ג'אנגקוק אמר בחיוך. "אין בעיה! אני על זה", היא אמרה ולקחה עימה את המזוודה שלה ומזוודה נוספת ונכנסת לבניין המגורים, מקישה את הסיסמה של הכניסה שהאחר אמר לה.

"שני חדי אורחים??" היא שאלה בפליאה בזמן שהיא חוקרת את הבית. "כן, בדיוק למקרים כאלה", ג'אנגקוק השיב לה בחיוך מאחוריה. "אז אני ואבא ישנים כאן?" ג'ני שאלה בתדהמה למראה החדר, החדר יחסית גדול ומאד מסודר. "כן, ויוליה תישן בחדר השני", ג'אנגקוק אמר, לא מבחין ביוליה, כנראה הלכה להמשיך לתחקר את הבית. ג'אנגקוק פסע אל החדר השני- החדר בו יוליה אמורה לישון, ואכן מוצא אותה שם, רואה שהיא כבר מתמקמת.

Jikook- Behind The Gates- מבעד לשערWhere stories live. Discover now