ג'אנגקוק הספיק להכיר כבר את האומנת שלו בחדר האוכל והוא ביקש ממנה שהוא רוצה להיות בחדר עם פארק ג'ימין. האומנת חייכה והסכימה, היא ידעה שבחדר שבו ג'ימין נמצא יש מיטה פנויה.
"אתה יכול להמשיך ולסדר את הדברים שלך בינתיים, אני מקווה שתסדתר ותרגיש טוב כאן.
אם אתה צריך ממני משהו, או שתרצה לשאול אותי משהו, אני בחדר ממול". "בסדר", ג'אנגקוק אמר וחייך, האומנת יצאה מהחדר וסגרה אחריה את הדלת.שאר המיטות בחדר היו מסודרות. הוא התקרב למיטה של ג'ימין והוריד ממנו את הסמיכה מעט, חושף את ראשו שהיה מוכנס בתוך הכרית. ג'ימין הסתובב והביט בדמותו הקטנה של ג'אנגקוק שעמדה מעליו והביטה בו.
"הפרעתי לך?" ג'אנגקוק שאל וג'ימין עבר למצב ישיבה. "מה אתה עושה פה ג'אנגקוק?".
"אני אהיה בחדר הזה!" הקטן אמר והתיישב על מיטתו של ג'ימין. ג'ימין חייך והתרומם מהמיטה, מחליט להראות לאורח החדש את בניין הפנימייה. "בוא, אני אראה לך את הפנימייה".השניים יצאו ביחד מהחדר. שני ילדים כבני שש הולכים להם צמוד אחד לשני, ג'ימין מראה ומספר וג'אנגקוק מקשיב. ג'ימין צוחק וג'אנגקוק מחייך, השני מגחך והאחר צוחק.
האומנת הראשית - היא האחראית על שאר האומנות, הביטה בשניים.עבר שבוע מאז שג'ימין הגיע לפנימייה והיא לא זוכרת שג'ימין היה חברותי לפי כן ככה. הוא כן דיבר עם הילדים והכיר אותם, גם את הילדים שעימו בחדר הוא הכיר והתידד עימם אבל הוא לא היה ככה איתם. צוחק את איתם או מחייך עימם ומשוטט עימם כך. אבל היא רק חייכה לעצמה וחזרה לעיסוקייה.
כשהאומנת נכנסה לחדר, היא הביטה בילדים שישנו, החדר היה חשוך וליד כל מיטה הייתה מנורת לילה קטנה שהאירה מעט את החושך ששרר בחדר. היא עברה בין ארבעת המיטות שהיו בחדר, מבטה הופנה אל ג'ימין שלא היה מכוסה היטב בסמיכה, רוב הסמיכה הייתה על הרצפה, היא הרימה את הסמיכה מין הרצפה וכיסתה אותו.
בבוקר ג'ימין התעורר עוד לפני שהאומנת הגיעה להעיר אותם, הוא ניגש למיטתו של ג'אנגקוק והעיר אותו. "ג'אנגקוק-י, תתעורר.." ג'ימין לחש באוזנו, לא רוצה להעיר את שאר הילדים שעדיין ישנו. "ג'ימין?", ג'אנגקוק שאל ופקח את עיניו, מביט בג'ימין שהיה כרגע מולו.
"קום.." ג'ימין המשיך ללחוש לאוזנו של ג'אנגקוק, משתדל לא להעיר את האחרים.
"מה השעה?", ג'אנגקוק שאל, הוא יודע שבסביבות 7:00 האומנת מגיעה ומעירה אותם.
"עוד לא 7, עוד מעט האומנת תבוא להעיר אותם", ג'ימין אמר כשהוא הפנה את מבטו אל עבר מין הו ויון שיק שישנו עוד במיטה.ג'אנגקוק חייך ועבר למצב שכיבה, הדרך שבה ג'ימין העיר את ג'אנגקוק הייתה כל כך חמודה שהוא העדיף שג'ימין הוא זה שיעיר אותו, גם אם זה אומר כמה דקות לפני שהאומנת תבוא להעיר אותם. "מה אתה עושה?" ג'אנגקוק שאל בשקט את ג'ימין. "בוחר לך בגדים שתלבש" ג'ימין אמר והוציא לג'אנגקוק מספר בגדים מין הארון. מכנס כחול וחולצה לבנה.
"רגע.. עכשיו איזה נעליים.." ג'ימין מלמל ופתח את המגירה של הנעליים של ג'אנגקוק- וג'אנגקוק יושב על המיטה והביט בג'ימין שהוציא נעלי סניקרס שחורות.
'איזה ילד זה' -מחשבה עברה בראשו של ג'אנגקוק, אבל הוא חייך ונתן לג'ימין לעשות כרצונו.בנתיים הוא הלך לצחצח שיניים ולשתוף פנים בחדר מקלחת. כשג'אנגקוק בידוק יצא מהחדר מקלחת האומנת נכנסה לחדר. היא הופתעה לראות את ג'אנגקוק ער, אבל היא רק חייכה ועצרה את עצמה מלצחוק.
ג'ימין גרר את ג'אנגקוק אחריו, האומנת הייתה רגילה לכך שכשהיא באה להעיר אותם; ג'ימין כבר ער. הוא היה מתעורר כמה דקות לפני שהיא היתה מגיעה, אבל עכשיו היא הופתעה לראות את ג'אנגקוק ער ועוד הספיק כבר לצחצח שיניים. "בוקר טוב!" היא אמרה לג'אנגקוק בחיוך. "בוקר טוב גם לך ג'ימין" היא אמרה וסגרה אחריה את הדלת. "אא.. אח.. בוקר טוב" ג'ימין אמר ומצץ את אצבעו, הוא בטעות סגר על עצמו את המגירה של הנעליים.
"מה קרה?" האומנת שאלה בדאגה וניגשה לראות מה קרה. "כלום, לא.. בטעות סגרתי על עצמי את המגירה"- הוא אמר והמשיך למצוץ את האצבע, מעביר כך את הכאב. "אני בסדר", הוא אמר. "ג'ימין בבקשה תיזהר, אם לא תיהיה זהיר אני לא אתן לך לבחור לי את הבגדים".
האומנת סיבבה את ראשה והביטה בבגדים שהיו על מיטתו של ג'אנגקוק- הבגדים שג'ימין בחר לו. האומנת נתנה לג'ימין חיבוק, "אתה כך חמוד", היא אמרה והתרוממה, ניגשת להעיר את מין הו ויון שיק וכעבור כמה דקות הם אכן קמו.בדרך כלל האומנת הייתה בוחרת להם את הבגדים או שהם היו בוחרים לעצמם מידי פעם מה ללבוש.. אבל ג'ימין תמיד היה בוחר לעצמו את הבגדים. והאמת.. שהיא לו טעם לא רע בכלל. ועכשיו; הוא בוחר לג'אנגקוק את הבגדים, זה פשוט גרם לאומנת לחייך מחמידות ולאהוב את הקשר שנוצר בין השניים.
דבר נוסף שהיא שמה לב לכך- היא הבחינה שג'אנגקוק נהנה מקטע הזה.מדי פעם הם היו מתלבשים לבד, אך לפעמים היא הייתה עוזרת להם, אם זה לשרוך את השרוכים, או לגרוב את הגרביים ישר ולא הפוך, או לשים את החולצה נורמלי ולא הפוך.
בזמן שהם התארגנו היא הייתה שמה להם את האוכל בתיקים ואז הם היו יורדים לחדר אוכל לאכול מעדן או לשתות קורנפלקס עם חלב.
ג'ימין וג'אנגקוק עלו להסעה- יום ראשון לג'אנגקוק בגן. כשהאומנת ראתה שמין הו, יון שיק, ג'אנגקוק וג'ימין עלו להסעה, היא ניפפה להם לשלום ואיחלה לג'אנגקוק בהצלחה.
סומכת משום מה על ג'ימין.
YOU ARE READING
Jikook- Behind The Gates- מבעד לשער
Roman d'amourאורות בניין הפנימיה נראים למרחוק מבעד לסבח העצים, יוצרים מראה מפחיד יותר ממה שהמציאות מראה. הם נפגשים בשני מועדים שונים בחייהם, הפעם הראשונה היא כשהם בני ארבע. המועד השני הוא כשג'ימין יכניס אדם זר לחדרו שלא היה בחדרו לפני כן ולראשונה רואה את הפתק שע...