BALAS:4

53 31 7
                                    

CHAPTER 4: Ba-bye

-
MAGKAPUNGA-PUNGA mig sinalom diris dapit sa lalom. Ganina ra kaayo ming pangaligo. Wa gyuy undang kay ang muundang lugi. Muoli nami unya maong lubuson na namo ni.

Daghan kaayo mig mga kauban. Sari-sari lang naay igop, kyut, naay hiwi wa na napakaw na gyud ta ani. Joke ra bitaw. Bitaw kada libot nako ug tan-aw diris dagat naa gyud koy makit-ang igop di lang kana naapay mga macho kaayo, ka-hot ba.

Pero di pud nako malikayan na mapatan-aw sa unahan kung asa nangaligo to sila Areon. Tan-aw nakos ila lingaw pud kaayu sila. Naka-topless siya kauban sa uban nga mga naka-topless pud. Naay pud silay daghang kaubang mga babae na sexy. Gwapa-gwapa pud biya. No comment nalang makasala ta kung manaway ta.

Napatarong ko ug tindog katong naay nikalit ug kapyot nako.

"A-Ayaw ba...giatay oy!" Balikas nako sa tawong nasa akong likod. Di mamuhi!

"HAHAHA, dal-on tikas lalom!" Ingon niya. Gitanggal gyud nako iyang pagkagunit katong gibira nako niyag anam paingon sa lalom na parte.

A-Atot na gyud ni!

Gihimo gyud nako ang tanan na makaya nako para lang makabuhi ko sa pagkakapyot ni Jeann. 'Ning bayhana ni!

Dali-dali kog salom palayo ug nitunga pud dayon katong nabana-bana nako na medyo nakalayo nako gamay sa iya.

Nanghilam-os ko ug dayon gitan-aw si Jeann ug makamatay.

"Buang!" Gipakitaan nako siyag dirty finger. Sige ra gyapog katawa ang buang.

Naabot ang mga lalaki nakong ig-agaw dayong ang dakong ligid na salbabida. Nanugat ming mga baye.

"Aha na ninyo gikan?" Pangutana ni Queeni.

"Didto nangabang mi HAHAHA," tawa ni Lobot.

"HAWA MO HAWA!" nagsi-iyahayg daplin sila Jelia. Pero kaming Brena wala mi nilihok.

"INGONG HAWA! GANAHAN MO MADAT-OGAN ANI?" Malditong senyas ni Lobot sa ilang gidayungang ligid.

"Chill," asar nako ug gibira nas Jessel ug Brena para mudaplin mi.

Pastang pisika pagkabundak sa ligid sa dagat oy. Naapay napa-ayy OA kaayo sila Jeann. Kita ray giluod giatay! Joke ra HAHAHA.

Napatan-aw sa amo ang mga ubang nangaligo katong mikalit mig panyagit kay dungan namo gidumog ang salbabidang dala sa mga boys.

Tutal kaming mga bae ang naas tubig dali kaayo namo natapukan ang salbabida dayon gidala namos lalom. Bilin ang mga boys human namo giilogan.

"MGA YAWA MO! IBALIK NA NINYO!"

"KAWATAN!"

"TIKASER!"

"AMO MA NA! KAMI MAY GAKUHA ANA!"

"PAGKUHA MO DIDTOG INYU!"

"MGA BUANG!"

"MGA HANGAL!"

"MGA WAY BUOT!"

Suko kaayo sila habang kami diri sige rag pangatawa. Sigeg pang-agik-ik sa kalingaw. Namula na kaayo sila didto. Naundang ra pud sila katong gikasab-an sila sa ilang mga Mama ug Papa.

"Paghilom kuno mo Junel!" Singka sa Mama ni Lobot.

"Pagkuha nalang mog bag-o didto dong," ingon sa usa nako ka-angkol sa ila.

Di pa gyud manugot mayngani nipatuo sila kadugayan. Pero bag-o sila manalikod gitan-aw pa mi nilag dungan. Suko kaayo mga nawong.

"BANTAY LANG MO UNYA OH!"

Balas (Anak ni Randy)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon