BALAS: 28

23 10 0
                                    

Chapter 28: Panaglambigit (Night)
[Part 2]

***

AREON'S POV

-(Before nakita si Rhea sa chicken joy stall)

Alas siete trenta na pagtan aw nakos wristwatch nakong bag o na gipalit nila Mama. Karon pa nako ni nasuot para sa event.

Naana mis among gi okupa na lamesa, kaming magbarkada. Lingi lingi kos palibot ilabi na didto banda sa entrance. Basin makit an nako ba matyambahan.

Wagyud ko gisipot niya ganina ug murag nalain ko. Pero promise nakos akong utok na basta mupakita lang siya ron pasayloon gyud nako ug di nako masuko niya. Basta lang muanhi siya.

Wala man puy point na magsuko suko pa ko. Puro nalang mi sige ug kasuko. Sige ug away. Murag toxic na kaayo chariz oa kaayo ko. Di ba, kanang di ko ganahan na sige ramig dili okay. Basin maabot ang time na mapul an siya nako ug di gyud nako mapasaylo akong kaugalingon.

Si Rhea Jane Banale. Siya ang akong uyab. Ganahan ko niya. Mahal nako siya. Gwapa kaayo siya. Di ko mapul an niya. Bata pa mi pero paningkamotan nako na mahimong kami na gyud hangtod matiguwang. Mao nang gitatak nako sa akong utok.

Sa sige gyapon nakog lingi nabalhin akong panan aw sa gadulong nga duha ka pamilyar nga baye.

Di nako sila mailhan sa ilang mga suot rong gabhiona pero sigurado kong kaila ko nila.

Si Greace ug Janice.

Wa pa gani siya kaabot sa amoang lamesa ga smile na siya sa akong kauban or.. sa akoa gyud mismo?

"Uyy! Sanaol ni si Gil gianhian naman ug sayo sa uyab ba!" Gitan aw pud nakos Gil, gikilig ang buang.

"Utro pud nis Ar-Ar! Yati gwapaha anang gadulong Ar wa gyud ka naibog ana?"

"Mao gyud. Aynato hulata imong uyab oyy. Basin gani niuli nato ug wa nananghid."

"Si Greace na oh halata kaayo na gusto ka."

Mao na ilang mga kantyaw. Badlungon na unta nako sila pero nakaduol naman pud silang duha ni Janice.

Lain pud ug magpadungog ko. Magestorya kog mga sakit nga words tapos naa siya makadungog? Ingnon palang ta laig batasan, pilian or unsa pa na dira. Wa raba!

"Hi guys!" Naunag hi si Greace namo.

Wa sa kaayo ko nitutok niya ug nagkubi kubi rakos panyo na nakapilo sa lamesa.

"Hi, langga!" Dungog pud nakong igat igat nila Gil ug Janice.

Una kong napatan aw sa sinina ni Janice. Tutal disney princess man ang tema. Nakasuot diay siyag pang snow white. Bagay rapud sa iya kay short hair siya.

"Ar, okay raka?" Lambing kaayong tingog ang nangutana sa akong tapad.

Napapitok pitok pa ko sa kong mata kay duol kaayo iyang dagway sa akoa. Halos di na siya maila nga siya kay nag make up siya ug nisamot kaalsa iyang beauty. Nisamot noon siyag nahimong mura barbie na nagsuot ug pang disney princess nga si Belle sa Beauty and the Beast.

Balas (Anak ni Randy)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon