BALAS: 16

22 14 0
                                    

Chapter 16: Family Francisco

-
"Unya saman Ar? Muanhi imong uyab?" Nangutana ang Mama ni Areon atong isa sa mga kabuntagon.

Bag o pa siyang mata ug nangape siya sa ilang lamesa nga kan anan.

Giundang sa niya ang pagkulitiktik sa selpon. Ka chat niya si Rhea pero nangutana iyang but an nga Mama maong iya sa gyud tong tubagon.

"Ma? Murag oo murag dili.." mao ra iyang tubag.

Nagsugat ang kilay sa iyang Mama. "Murag di man sure? Gusto unta makit an sa imong Papa. Paanhia ba ganahan man pud ko atong bataa gud but anon ug arangan sad."

Napangisi siya sa giingon sa iyang Mama. Ug ni agree siyas huna huna 'sakto gyud ka Ma but an to ug gwapa waka namali ug tan aw. Maayo man gud ko mamili.'

Nagpadayon na siyag pangape human siya sagdaan sa iyang Mama. Nanguha siya balik ug sandwich ug gipalamanan ug Ube Jam nga iyang paborito. Pag ingkit niya grabe pagkatam is ba. Malamian gyud ang condensed nga gatas nga halata kaayo sa lami. Mura gyud siyag gilutaw sa panganod mao puy hinungdan di siya kaundang ug kaon bahalag busog na siya.

Kagabie ra siya nauli. Ug basta bag o siyang uli pinangga gyud na siyas mga tawo sa ilang balay.

Pagkaudtong tutok. Naay mga nangabot mga tawo sa ilang balay kaliwat sa iyang Mama na gikan sa Pagadyan. Ang kaliwat sa iyang Papa kay naa man sa Ozamis mao pud tong mga tawo nga gidayonan sa niya sa pageskwela sa Ozamis.

Nangaabot ni sila kay mutabang tabang gamay sa mga decoration ug luto sa balay. Ugma naman diay. Dakong kaonan ang mahitabo sa buntag. Halos tanan kaliwat ni Mama kay manganhi tutal distansya raman ang syudad makaanhi gyud sila kumpara sa kaliwat sa iyang Papa. Maong pagkagabie na niya gusto paanhion si Rhea kay gamay nalang ang tawo. Magsilbi nga family dinner nalang nila.

Ika 30 na nila katuig ang icelebrate sa iyang Mama ug Papa ugma. Sakto ra gud ang handa pero sure nga bibo gyud.

Bisan pag ing ato ang sitwasyon nga naay mga bisita sila sa balay. Gipili ni Areon nga magpundo sa kwarto na mao gyuy kasagaran niyang ginahimo. Dili kaayo siya close sa iyang mga kaliwat sa mother's side ug wala pud siyay dapat iestorya.

Iya nalang sayangon iyang oras sa iyang uyab.

Karon gani saktong nag video call sila.
Gitarong sa ni Areon iyang selpon ug gisab it sa stand para makapabor siyag tan aw sa iyang Rhea.

"Nangutana gani si Mama kung muanhi gyud ka?"

Wala si Rhea sa camera kay nihawa kadali pero padayon sila gatabi.

"Hmmf? Di pa ko sure love," tubag sa pikas.

Bisan ug sure na biya si Rhea gusto lang gyud siya magbinuang para malungkot ang kaatubang. Gipalitan na gani siyag regalo sa tabang sa iyang Mama kay di ba daw siya maulaw muadto nga anniversary mana.

"Mangaligo man daw mis buntag sa Balasan ugma love. Kuyog ka?"

"Maulaw ko.." Gi expect na ni Areon na mao gyud nay itubag ni Rhea.

Nakasabot ra siya maong nahimoot siya kay murag nag sorry gyud kaayo iyang nawng.

"Okay! Okay! Sa gabie nalang ka anhi.. di nalang tika pugson nga kuyogon ugma maligo. Aside sa di ka sugtan, daghan pud mig kaliwat nga kuyog nga kabalo kong di pa ka ready ma meet sila."

"Mm.. sorry Areon!"

Nahimuot siyag samot sa tingog sa iyang uyab. Naluya na murag guilty. Gitawag pa gyud siyas iyang ngalan na usahay ra matawag sa iyaha kay puro love ra ilang tawagan.

Balas (Anak ni Randy)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon