BALAS:12

29 16 0
                                    

Chapter 12: December 01

-
Isa na ka semana ang nilabay sukad atong time nga nagkaaminan ming Areon. Pagka-ugma pud ato na-okay nami. Pero bisag unsaon di gyud ko mutuo sa iyang giingon nga gusto pud ko niya. Pakipot sa ta para naay thrill. Alangan dawaton dayon niya scam diay to aguy hastang sakita kung mao man. Maynalang ning careful ta.

Pero ang ferson walay adlaw na walay absent sa pag-remind nga seryoso daw siya. Kada-adlaw gipa feel na willing siya kung musugot ko magpanguyab niya. Uh, di diay ko!

Pareha ani ron oh tawag tawag mi. Sweet kaayog tingog ang buang. Diko ka-dili ug di ko ikalimod nga lami kaayo sa pandungog mura kog giduyan duyan pero di makalipong. Unta hangtod sa hangtod na ni.

"Ah so meaning ato namalditahan gyud diay ka nako?" Sarcastic nakong pangutana.

"Di man sa ing ana. Imong nawng man gud gakusmod ato nga time. Tapos ingon pa nila Junrel gilabay nimog kusog ang tsinelas namalikas pa gyud daw ka haha. Nasaksihan pud sa mismong mata nako...katimaan ka atong nagpa ila ila ko gitalikdan ko nimo?"

"Ahh, namalditahan na ka atong pagtalikod nako ganun?"

Wa ni kabalo buanga ni na ginerbyos ko ato nga time. Maygani wa niya nahalata na gikulbaan diay ko ato. Lakas ng charisma man gud.

"Ohh tapos first impression sa mga bata," patukoy niya iyang manghod ug barkada ato.

"Mm di pa to mao naapay mas worst ato. You wanna try?"

Nitawa siyas pikas linya,".. no thanks!"

"Pag-ingon lang if want nimo itry. Sulayan nato ug way pagduha-duha haha.."

Natingala ko ngano nahilom siyag kalit.

"Ngano ka?" Curious nakong pangutana.

"Wala..naa lang koy naisip. "

" Unsa? "

"Why do you wanna know?" Nanungog pa siya.

"Edi don't! Assuming kayka duh! "

Gikataw-an rako niya,"..naisip nako ang future."

"Naols! Naana siya'y pa future future."

"Syempre, kabalo ka unsay about?"

Napuno ko sa iyang kapabitin. Maong gitubag nalang sad nakog unsa.

"Naisip nako ang itsura sa future nako kauban ka. Kauban sa atong daghan nga mga anak hangtod sa pagkatigulang nato ba."

"Hmm..how can you be so sure na maging kita gyud?" Gipanormal gyapon nako akong tingog para di mahalata na gikilig ko. Nagsugod napud kog imagine sa future kauban niya. Feel nako niinit akong lawas sa kakilig.

"Easy! Giingon ni Cupido sa akoa haha.."

Napakusmod ko. Binuang napud duh!

"Pero seryoso nafeel nako. Pareha anang sigurado na ko na maging kita gyud ang gitadhana. Kung musugot lage ka ron na maging kita na, mas nindot para sayo masugdan atong love story.."

"Shut up Areon!"

"Yiee, gikilig ka noh?"

"Wala, aysig pinataka dira!"

"I love you..hehe"

Naningot ko sa nadunggan. Unsa daw? Wtf? Nag iloveyou siya kabalo kong joke joke ra na niya pero lami man diay sa pandungog noh?

"Ayy hala pasmado akong baba hehe sorry suko na sad na siya ron."

Wa gyapon ko nitubag.

"Basta manguyab ko nimo ug padayon. Bahala kag di paka mutuo ron. Mupadayon rako. Seryoso ko bahala pag ingnon nila na weak ni kay sa chat nanguyab. Kung pwede lang gani sa personal gihimo na nako. Rhea? Sagdii rako ha? Aykog bawali?"

Balas (Anak ni Randy)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon