✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Gecemin gündüzümden farkı yok alaca karanlık… Karanlığa ferman yazsam yüz bin satırlık, beni bu karanlıktan kurtaracak aydınlık senin o gözlerinde ki sönmez ışık.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
✵
✵
✵
✵ Adrinette_AGRESTE bu bölümü
✵ sana ithaf ediyorum. Umarım
✵beğenirsin🤗💝
✵
✵( bölüm biraz gecikti lütfen kusura
✵bakmayın, hastaydım -gerçi hala
✵hastayım ama- anca yayımlayabildim işte :/ )Her neyse
İyi okumalar dilerim 💝💝💝
Marinette gözlerini yavaşça karşısındaki aynaya çevirdi. Gayet şık olmuştu. Üzerine yırtmaçlı, sıfır kollu kırmızı bir elbise giymişti. Beline asılı bir şekilde duran- bir yoyoyu andıran- küçük bir çanta takmıştı. Son olarak eline siyah eldivenlerini de geçirdi ve ayağındaki siyah topuklulara aldırmadan hızla merdivenlerden inmeye başladı.
Merdivenleri iner inmez karşında onu bekleyen ve 32 dişini göstererek, gülümseyen bir kediyle karşılaştı.
Altına siyah bir pantolon giymişti. Üzerinde siyah bir yelek ve onun içinde de beyaz bir gömlek vardı. Gömleğin kolundaki kedi desenli düğme de çok tatlı durmuştu.
Marinette bu görüntüye karşı gülümsedi.
Bir kaç adım atarak, kendini sevgilisinin kolları arasına bıraktı. Kırmızı dudaklarını, şeftali rengi dudaklara doğru yaklaştırdı.
Hızlı bir refleksle genç adam dan uzaklaşarak, kapıyı açtı ve kendini dışarı attı.
- geç kalıyoruz hadi!
Adrien yandan bir gülüş atarak hızla sevgilisinin arkasından geldi. Bunun intikamını daha sonra alacaktı...
Arabaya bindiklerinde Marinette yine düşüncelere dalmıştı.
Kara kediyle tanıştıkları günü...
Yaşadıkları sevgi dolu anları...
Sonra yeşil gözlü şeytanın onu bıraktığını ve hiç bir şey yokmuş gibi yaptığını
Birden kahkaha atmaya başladı. Ona sinirli olduğunda yeşil gözlü şeytan derdi ve hayatı düzene girmeden önce baya uzun bir süre onu böyle kaydetmişti.
Adrien, kahkaha sesi ile anlamsızca genç kıza baktı ve tek kaşını kaldırdı. Marinette en masum gülümsemesini bahşederek, bunu gözler önüne sürdü.
- bir şey yok.
Bu kısacık bir andan sonra Marinette kaldığı yerden düşünmeye devam etti.
❣︎
❣︎
❣︎
❣︎
❣︎
❣︎Araba durduğunda Marinette elindeki kırmızı ve siyah benekli maskeyi kendine aldı ve siyah maskeyi de Adrien'a uzattı.
Tam anlamıyla hazır olduklarını başlarıyla onayladıklarında ikisi de hızla arabadan dışarı çıktı.
Adrien, sevgilisinin girmesi için kolunu uzattı. Marinette' de nazik bir şekilde elini genç adamın koluna sardı.
Yavaş bir şekilde -maskeli- balo salonuna doğru ilerlediler.
İçeri girdiklerinde gözleriyle bir radar gibi etrafı taramaya başladılar. Hedeflerindeki kişiyi bulduklarında sakince onun yanına doğru ilerlediler ve planı devreye sokmak için bir adım atmış oldular...
☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎☾︎
𝐃𝐮̈𝐧𝐲𝐚𝐲𝐚 𝐤𝐚𝐫𝐬̧𝛊 𝐢𝐤𝐢𝐦𝐢𝐳♥️
𝐇𝐞𝐫 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐤𝐢 𝐠𝐢𝐛𝐢♥️
☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎☽︎
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Çünkü sen, geceme gündüz oldun.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓔𝓨𝓔𝓢
ChickLitDo eyes lie? What if the sun shined into the night. ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ kitap kapağı = @-Selenophile-