Zümrüt Yeşili Gözler💚👀

419 98 74
                                    

Gece, yalnızlığın üzerine dökülen asfalttır.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Marinette genç kızın attığını mesajları okuduktan sonra yüzüne hafif bir gülümse yerleştirdi ve gözlerini tekrar kapattı.

Genç kız gözlerini açtığında saat 4.27' ydi. Neredeyse 4.30 olmuştu. Acaba nasıl bu kadar uyumayı başarmıştı?

Marinette yavaşça ayaklarını soğuk zeminle buluşturarak, yatağında oturur pozisyona geldi. Yavaşça sıcacık yatağını bırakarak ayağa kalktı. Arkasına dönüp yatağına küçük bir öpücük gönderdi. 'Yakında geri döneceğim sevgilim'.

Ardından her zamanki yavaşlığı ile banyoya ilerledi. Duşa kabine girdi ve sımsıcak bir su açtı. Suyun vücudunu yakmasına izin vererek, duşa kabinin camlarından birine yaslandı. Sıcak onu içine çekerdi. Genç kızın sıcakla ilgili farklı bir bağı vardı. Aradan geçen bir kaç saniye sonra suyun yeterince sıcak olmadığını farkedererek, sıcaklığı arttırdı. Dahada arttırmak istedi ama zaten son derecedeydi. Genç kız bir süre daha banyoda kaldı. Duşa kabinden çıktığında eline havlusunu alarak bedenine sardı. Vücudu kıpkırmızı olmuştu. Ne önemi vardı? Doğrusu sıcağın vücudunu yakmasına bayılıyordu.

Genç kız saatin altıya geldiğini görünce durakladı. Bir saniyelik duraklamasından sonra hızla gardrobunun önüne geldi.

Tanrım ne giyecekti?

Yani ne giyeceğine o kadar önem vermezdi ama Bara pijamalarıyla ya da gündelik kıyafetleriyle gidemezdi. Yoksa gidebilir miydi?

Marinette bir an aklına gelen saçma düşünceleri bir kenara bıraktı.

Yaklaşık yarım saattir üstündeki havluyla boş boş kıyafetlere bakıyordu. Sanırım yardıma ihtiyacı vardı.

Genç kız telefonunu eline alarak arama yerine girdi.

Sevdiceğim💕💕💕

Ara yerine bastı ve beklemeye başladı. Kulaklarına arkadaşının sesinin gelmesiydi. Yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi.

-Efendim Marinette

-Alyağğğ yardımına ihtiyacım var.

-Tahmin edeyim, ne giyeceğini bilmiyorsun.

-Ah evet. Bunu nasıl bildin?

-Ah kızım bilmiyor musun? Benim sihirli güçlerim var.

İki arkadaşta son cümlenin ardından büyük bir kahkaha attılar.

- Her neyse kapıyı aç.

-Ciddi misin?

-Sadece aç.

Genç kız telefonu kapatarak, kapıya ilerledi.
Kapının arkasına geçerek, kapıyı açtı. Alya içeri girdiğinde hızla kapıyı geri örttü.

Beraber Marinette'nin odasına geçtiler. Uzun bir uğraş sonucu Alya gülümseyerek genç kıza baktı. Elinde siyah bir elbise tutuyordu.

-Marinette kesinlikle bunu giyiyorsun!

-Ah hayır. Bunu asla giyemem.

-Hadi ama giysen ne olacak?

-Hayır ya pijamayla gitsem daha iyi.

- Marinette lütfeğğğğn

Uzun bir yalvarma süreci sonra

Marinette içine derin bir nefes çekerek, Alya'nın seçtiği elbise ve az önce bulmuş olduğu ayakkabıya baktı. Elbiseyi üzerine ayakkabıyı da ayağına geçirdi ve arkadaşına baktı.

(Medya)

-Mutlu musun şimdi?

-Evett. Hadi ama Marinette suratını asma.

Marinette Alya'nın dediği cümleyle gülümsedi ve beraber dışarı çıktılar. Kapıda bekleyen ninoyu gördüklerinde biraz şaşırsalar da çok takmadılar.

Ninonun arabasına binerek, bara doğru yol aldılar.

Barda

Genç kız bara geleli daha 3 dakika olmuştu ama şimdiden canı çok sıkılmıştı. Gelir gelmez alno çifti dans etmeye başlamışlardı ve genç kız şu an içki içilen tekli koltuklardan birinde çiftin dans etmesini izliyordu.

Genç kız bir yarım saat sonra artık baya baya sıkılmaya başlamıştı. Bir bardak içki içmesinin zararı olmayacağını düşünerek, bir içki sipariş etti. Sonra birtane daha ve bir tane daha...

En son genç kız sarhoş olmuştu. Bir kaç dakika sonra Marinette yanına birinin geldiğini hissetti. Genç adam kızın omzuna kolunu attı. Marinette yanına gelen erkeğe tepki bile veremiyordu. Her şey çok bulanıktı. Bir yandan da bir şeyler söylüyordu. Genç kızın görüşü her geçen saniye daha da bulanıklaşıyordu. İki kişinin kavga ettiklerini ve ardından birisinin kendisini kucağına aldığını gördü.

Genç kızın gözleri kapanmadan önce gördüğü son şey zümrüt yeşili gözler olmuştu..

Dırıdırı shwjzjsjaksi

Acaba kim? 🤔

Kim demiş ki geceler uyumak için? Marilyn Monroe

❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎❦︎

𝓔𝓨𝓔𝓢  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin