Bir zamanlar tüm yıldızlar geceden daha karanlıktı, ta ki gece uyanana kadar. Dejan Stojanovi
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Genç kız bakışlarını havaya çevirdi. Yağmur yağıyordu. Yağmurlu havalara bayılırdı. Olduğu yerde durdu ve ıslanmayı tercih etti.
Bir süre sonra sokakta kimsenin kalmadığını farkedince elindeki poşetleri yere bıraktı ve çocukluğundan beri kendisini bırakmayan alışkanlığını tekrarladı.
Yağmurda durdu ve çakan şimşeklere karşı kahkaha attı. Ardından başını havaya doğru kaldırarak, gözlerini kapattı. Tepeden tırnağa ıslanmıştı ama bu genç kızı rahatlatıyordu. Normalde ıslanmayı seven biri değildi ama onun için yağmur bir başkaydı...
Tekrar etrafına baktı. Kimsecikler yoktu. Derin bir nefes aldı. Poşetleri eline aldı ve eve doğru ilerlemeye başladı. Tam bir-iki adım atmıştı ki karşı tarafta görülen yeşil gözler tekrar durmasına neden oldu.
Marinette yeşil gözlere tekrar dikkatlice baktı. Belki bir arabanın farıdır diye düşündü ama ne olduğundan emin olmadığı o yeşil renkli şey sabit bir şekilde Marinette'ye bakıyordu. Genç kız umursamamaya çalışarak, bir adım attı. Ama o yeşil renk yine Marinette'nin olduğu yere bakıyordu.
Yağmurdan ve etrafı saran hafif bir sisten dolayı tam görülmesede Marinette endişelenmeye başlamıştı.
Genç kız bir adım daha attı. Sonuç yine aynıydı.
Marinette hızla arkasına bile bakmadan, eve doğru koşmaya başladı.
Bir kaç dakika içinde eve gelmişti. Hızla kapıyı açarak, kendini içeriye attı. Ardından da hızla kapıyı kilitleyerek, mutfağa ilerledi. Elindeki poşetleri yere koyarak, ne yapacağını düşünmeye başladı. Bir an önce yemek yiyip, uyumak istiyordu. Ama uykusu daha ağır bastırmıştı.
Genç kız uykusuna yenik düşerek, sıcacık yatağına girdi ve kendini uykunun hem huzurlu hemde acı dolu kollarına bıraktı...
Diğer yazarınız yani neptün kadar iyi ve güzel yazamasamda bende sizlere bir şeyler sunmaya çalışacağım.^^
Umarım bu süreç boyunca yanımda olursunuz, olmazsanızda canınız sağolsun 💗💗💗
gece✨
Severim geceyi çaresiz, korktuğumdan değil, güzelliğinden.” (Fazıl Hüsnü Dağlarca)
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
(Her şey yeniden başladım.)
10 oy 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓔𝓨𝓔𝓢
Literatura FemininaDo eyes lie? What if the sun shined into the night. ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ ☯︎ kitap kapağı = @-Selenophile-