Y̑̈İ̑̈N̑̈Ȇ̈...

331 86 68
                                    

Güneşi örnek al kendine. Korkma batmaktan, yılma doğmaktan.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

TunaDmr

Al sana güneş, bıkmıştın ya geceden, istiyordun ya gündüz. Bir defalığına yapıyım dedim sevgili arkadaşım 🤗💖

Bu arada medyaya sevgilimi koydum. Kendisi çok muhtişimdir  xnwksjzjsiwisi

☘︎
☘︎
☘︎
☘︎
☘︎

Normalde böyle davranan biri değildi ama kaçmak için tek şansı bu olabilirdi.

Buradan kaçmalıydı. Umarım bu plânı işe yarardı çünkü bu rol onun için çok zordu. Şu an kusabilirdi.

Bu evde ne kadar az durursa onun için o kadar iyiydi. Hala bu adama tam olarak güvenemiyordu. Gerçi güvenmemesi gayet normaldi.

Daha yüzünü bile tam olarak görmemişti. Hep o kara kedi maskesini takıyordu. Üstelik onu kaçıran zaten bu adam değil miydi?

Genç kız ne yapacağını bilmiyordu ama buradan kaçmak zorundaydı. Lanet olsun eski düzenine dönemez miydi?

Genç kız, genç adamın alaycı bakışlarıyla kendine gelerek, gerçeğe geri döndü.

- Marinette

-Efendim?

- Rol yapamıyorsun prenses.

Marinette başını eğerek, bakışlarını yere çevirdi. Buradan kaçmasının mümkünatı bile yoktu. Tabi biri onu buradan çıkarmazsa...

Genç kız aklına gelen fikirle gülümsedi. Biraz riskli olsada denemek zorundaydı.

Genç kız siyah tezgahın üzerinden hızla yere atladı ve mutfaktan seri adımlar ile çıktı. Merdiven basamaklarının önünde durarak, etrafa bakındı. Peşinden gelen Kara kedi ise yanlızca genç kızı izliyordu.

Marinette tam bir adım atmıştı ki koluna saplanan iğneyle olduğu yerde sendeledi.

Gözleri kapanıp, sertçe yere düşmeden önce gördüğünü tek şey yine zümrüt yeşili gözler olmuştu...

Genç kız gözlerini açtığında, kendini yine o siyah yatak odasında bulmuştu. Nedense bu oda onu ürpertiyordu. Sanki çok kasvetli bir havası vardı.

Marinette üzerine örtülen siyah pikeyi çekerek, kalkmaya yeltendi. En azından kara kedinin güçlü kolları onu belinden tutup çekene kadar böyle planlıyordu.

Genç kız kalkmak için çıprınmaya başladığında kara kedi onu daha da kendine çekti. Burnunu genç kızın saçlarının arasına gömerek, boğuk bir sesle konuştu.

- Sadece uyu.

-Bırak beni kalkacağım.

- Sadece o lanet çeneni kapa ve uyu!

Genç kız son duyduğu sert bir şekilde söylenen cümleyle biraz duraklasada daha sonra aldırmayarak, çırpınmaya devam etti.

Genç adam uyku sersemi bir halde yataktan kalkarak, genç kıza sert bakışlar attı.

Siyah yatağın yanında duran dolabın içinden bir iğne çıkarak tekrar genç kıza sapladı.

- sana uyumanı söylemiştim melekçik. Beni dinlemeliydin...

Genç kız içinden lanetler yağdırarak, istemese de tekrar uykunun içine girdi...

Ne düşünüyorsun geceleri yalnız kaldığında, başını yastığa koyduğunda ve gözlerini kapattığında... 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎
☁︎

𝓖𝓔𝓒𝓔 ✨✨✨

𝓔𝓨𝓔𝓢  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin